Cel mai ieftin SUV de la Renault a primit un facelift major. Modelul pe care francezii il construiesc pe aceeasi arhitectura precum Dacia Duster se lauda cu un design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior

Cel mai ieftin SUV de la Renault a primit un facelift major. Modelul pe care francezii il construiesc pe aceeasi arhitectura precum Dacia Duster se lauda cu un design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior
  • Cel mai ieftin SUV de la Renault a primit un facelift major
  • Modelul pe care francezii il construiesc pe aceeasi arhitectura precum Dacia Duster se lauda cu un design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia va fi asigurata de o larga varietate de motorizari pe benzina si electrificate. Unele in trei cilindri, altele cu capacitatea de 1.598 de centimetri cubi, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, si in 8.5 secunde.

Inceputul acestei primaveri marcheaza debutul unui nou autoturism de la Renault, celebrul constructor francez de automobile anuntand, la finalul saptamanii trecute, lansarea unei variante imbunatatite a gamei Captur. Programata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, pe parcursul urmatoarelor opt luni, inainte ca anul 2024 sa dispara din calendare, respectiva versiune a masinii asamblate pe platforma modulara CMF-B se remarca in special prin aspectul complet restilizat de la nivelul partii frontale, acolo unde lista atractiilor principale culmineaza cu farurile Full-LED oferite in standard, specialistii departamentului de design operand diferite modificari si in partea din spate a caroseriei echipate cu cinci portiere. Odata ajunsi in cabina, cumparatorii vor fi intampinati, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, de doua ecrane de dimensiuni generoase, impartite intre instrumentele de bord digitale si sistemul multimedia bazat pe Android Automotive 12, de scaune cu functie de incalzire in dotare, de instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, volan multifunctional, cu aspect in trei spite, sau incarcare wireless a dispozitivelor mobile.

Daca vine vorba, in schimb, despre motorizari, numarul de magie debuteaza - dupa cum se precizeaza in cadrul comunicatului pus la dispozitia presei, de un propulsor 1.0 TCE 90, cu mentiunea ca unitatea turbo in trei cilindri, cu o capacitate de 999 de centimetri cubi, este disponibila si intr-o aroma 1.0 TCE 100 LPG. Printre multiplele optiuni pregatite se mai regaseste, de asemenea, si un motor turbo in patru cilindri - cu capacitatea de 1.330 de centimetri cubi, sinonim cu 140 CP in savoarea insotita de tehnologie MHEV la 48 de volti si 155 de cai putere in configuratia normala, fara electrificare. Totodata, de la orizont nu lipseste nici ansamblul full-hybrid E-Tech 145 - unde o unitate I4 aspirata, de 1.6 litri, lucreaza impreuna cu un motor electric pentru un total de 145 CP, suficient pentru ca problema sprintului de la zero la 100 km/h sa devina realitate, cu acceleratie la podea, in aproximativ zece secunde, mai dezvaluie materialul adus anterior in discutie.

Renault Captur Facelift

Renault Captur Facelift

Renault Captur Facelift

Renault Captur Facelift

Renault Captur Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (60) Poze Renault Captur Facelift
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 16 Aprilie 2024