Cel mai ieftin SUV de la Renault a primit un facelift major. Modelul pe care francezii il construiesc pe aceeasi arhitectura precum Dacia Duster se lauda cu un design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior. Cat costa in Romania

Cel mai ieftin SUV de la Renault a primit un facelift major. Modelul pe care francezii il construiesc pe aceeasi arhitectura precum Dacia Duster se lauda cu un design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior. Cat costa in Romania
  • Cel mai ieftin SUV de la Renault a primit un facelift major
  • Modelul pe care francezii il construiesc pe aceeasi arhitectura precum Dacia Duster se lauda cu un design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior
  • Cat costa in Romania
Trimite unui prieten

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem audio de inalta fidelitate, de la Arkamys. Plus scaune incalzite si o instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. Dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de doua saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii trecute, cel mai recent Captur din istorie are - incepand de miercuri, si un pret de vanzare. 19.450 de euro este, mai exact, suma minima pe care cumparatorii respectivului vehicul francez o au de platit pe piata din Romania, unde optiunea de baza gazduieste sub capota, in compartimentul motor, o unitate turbo in doar trei cilindri, cu capacitate de numai 1.0 litri - pe benzina. Insotita de o transmisie manuala cu sase rapoarte, aceasta nu produce decat 90 de cai putere - dezvaluie fisa cu specificatii de ordin tehnic.

Daca vine vorba, in schimb, despre continutul listei cu echipamente standard, de la orizont nu lipsesc nici luminile de zi acompaniate de tehnologia LED, nici jantele pe 17 inch - confectionate din otel, ori oglinzile laterale cu actionare electrica si functie de incalzire. Detaliilor cu pricina li se alatura geamuri fata si spate electrice, ceasuri de bord digitale, sistem multimedia cu ecran de 10.4", camera video pentru mersul in marsarier, pilot automat, tapiterie realizata din stofa. Alte elemente de precizat cuprind inclusiv volan multifunctional - cu aspect in trei spite, franare autonoma de urgenta, cu detectarea pietonilor, ciclistilor si motociclistilor, asistent la mentinerea benzii de mers, instalatie de climatizare cu reglare manuala a temperaturii.

La polul opus - in configuratia de top, SUV-ul pe care francezii de la Renault il ofera pe aceeasi platforma ca Dacia Duster isi intampina clientii dispusi sa achite nota de plata de circa 29.290 de euro caracteristica Romaniei si in compania unui ansamblu full-hybrid. Format dintr-o motorizare aspirata in patru cilindri, cu capacitate de 1.6 litri - pe benzina, si un propulsor electric. Asociata unei cutii de viteze multimodala, solutia in cauza ii confera noului Captur Facelift - dupa cate se arata in cadrul unui comunicat de presa, aproximativ 145 CP.

Reteta mentionata si anterior pluseaza cu o dotare standard extrem de generoasa, printre multiplele ingrediente demne de enumerat regasindu-se si blocurile optice cu LED, jantele din aliaj, de 19 inch, ori oglinzile laterale incalzite - cu actionare, plus rabatare electrica. Din pachet nu lipsesc insa nici senzorii de parcare fata si spate, instrumentele de bord digitale - condimentate cu un display de 10.3", camera video pentru marsarier sau sistemul audio de inalta fidelitate, marca Arkamys. Afirmatie valabila si atuni cand vine vorba despre tapiteria din TEP, volanul incalzit, instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii - important de adaugat.

Renault Captur Facelift

Renault Captur Facelift

Renault Captur Facelift

Renault Captur Facelift

Renault Captur Facelift

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (60) Poze Renault Captur Facelift
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 17 Mai 2024