Cel mai mare SUV de la Volkswagen a debutat oficial. Noul model are o lungime de aproape 5.1 metri si ofera pana la sapte locuri. Cum arata in realitate

Cel mai mare SUV de la Volkswagen a debutat oficial. Noul model are o lungime de aproape 5.1 metri si ofera pana la sapte locuri. Cum arata in realitate
  • Cel mai mare SUV de la Volkswagen a debutat oficial
  • Noul model are o lungime de aproape 5.1 metri si ofera pana la sapte locuri
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un motor turbo cu doar patru cilindri in linie si o capacitate de numai 2.0 litri livreaza persoanei de la volan undeva in jurul a 269 CP.

Prezentat publicului larg cu circa sapte zile in urma - cu ocazia editiei din acest an a Salonului Auto de la Chicago, noul Volkswagen Atlas Facelift stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Privit de la exterior, cel mai mare SUV al companiei germane se remarca in special - oarecum inutil de adaugat, prin dimensiunile generoase ale caroseriei, insa nici farurile unite cu banda iluminata ori jantele supradimensionate din aliaj, cu diametrul de pana la 21 de inch, nu vor trece intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu nimic.

In cabina - de cealalta parte a portierelor, respectivul model beneficiaza inclusiv de instrumente de bord digitale, lista atractiilor principale cuprinzand, la interior, si un display central cu o diagonala de 10.25 inch. Din peisaj nu lipsesc, mai mult sau mai putin surprinzator, nici scaunele multifunctionale - cu actionare electrica, incalzire, plus ventilatie, instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii, volanul cu design in trei spite, tapiteria din piele, cusaturile realizate sub forma de carouri, iluminarea ambientala, comenzile vocale, incarcarea wireless a telefonului mobil.

Meniul caracteristic noului Atlas Facelift se incheie - intr-un final, cu o unitate turbo de 2.0 litri, pe benzina, singurul propulsor disponibil punand la dispozitia soferului o putere de aproximativ 269 de cai. Fisa cu specificatii de ordin tehnic continua - in schimb, cu o transmisie automata in opt rapoarte, pe cand performantele celui mai mare SUV de la Volkswagen nu reprezinta, pentru moment, decat un mister urias, o alta mare necunoscuta constand in nota de plata. Actualul model porneste - ce este drept, de la suma de 35.150 de dolari.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 21 Februarie 2023