Cel mai puternic MEGANE din istorie este aici: 300 de cai si 0-100 in 5.7 secunde pentru noul RS Trophy

Cel mai puternic MEGANE din istorie este aici: 300 de cai si 0-100 in 5.7 secunde pentru noul RS Trophy
  • Renault a lansat noul Megane RS Trophy
  • Motorul dezvolta 300 de cai putere
  • Amortizoarele sunt cu 25% mai rigide decat versiunea de baza
Distribuie pe Facebook

Constructorul francez de automobile a prezentat oficial noul Megane RS Trophy. Hot-hatch-ul vine alaturi de mai multe imbunatatiri fata de versiunea normala Megane RS, inclusiv cu 300 de cai putere pentru unitatea de 1.8 litri turbo.

La inceputul lunii mai am avut ocazia sa testam putin noua generatie Renault Megane RS pe circuit, cu ocazia lansarii pe piata din Romania. Hot-hatch-ul ne-a impresionat din mai multe puncte de vedere chiar si in versiune standard astfel ca ne putem doar imagina ca aceasta noua varianta RS Trophy ne-ar inchide de tot gura.

Renault Megane RS Trophy

Lansat in urma cu cateva ore, noul Renault Megane RS Trophy se vrea a fi cel mai bun si cel mai puternic Megane din toate timpurile. Aruncand o privire peste lista cu specificatii tehnice suntem convinsi ca asa si este.

Renault Megane RS Trophy

Inainte de toate avem acelasi propulsor turbo de 1.8 litri, care acum dezvolta 300 de cai putere si 400 Nm cuplu atunci cand vine alaturi de o cutie manuala de viteze cu sase trepte. Opteaza pentru una automata EDC si cuplul creste la 420 Nm.

Renault Megane RS Trophy

Daca alegi prima varianta, vei atinge 100 de km/h in 5.7 secunde, iar repriza 80-120 de km/h in treapta a treia dureaza 3.1 secunde. Acul vitezometrului se opreste in dreptul valorii de 260 km/h.

Renault Megane RS Trophy

Noul Megane RS Trophy nu renunta la sistemul de directie integrala 4Control si la sasiul Cup, nu ca ar avea motive sa o faca, iar cele patru amortizoare, mai rigide cu 25% fata de versiunea de baza, au primit o componenta hidraulica pentru a limita efectele in momentul destinderii.

Renault Megane RS Trophy

Imbunatatiri au fost aduse si sistemului de franare care acum propune discuri confectionate din doua tipuri de material cu diametrul de 355 de milimetri, respectiv 290 de mm pe spate. Asa cum ii sta bine oricarui hot-hatch, etrierele Brembo sunt vopsite in rosu.

Renault Megane RS Trophy

Masina are un comportament dinamic sporit iar pozitia la volan a fost coborata cu 20 de milimetri. Pentru un suport cat mai bun pe viraje, clientii pot alege scaunele sport Recaro imbracate in Alcantara.

Renault Megane RS Trophy

Din punct de vedere estetic, noul Renault Megane RS Trophy vine cu jante Jerez de 19 inch insa de anul viitor clientii vor putea opta si pentru jantele Fuji cu acelasi diametru. Singura diferenta, inafara designului desigur, este ca acestea din urma sunt cu 2 kilograme mai usoare si vin la pachet cu anvelope Bridgestone Potenza S007.

Renault Megane RS Trophy

Renault Megane RS Trophy

Renault Megane RS Trophy

Renault Megane RS Trophy

Renault Megane RS Trophy

Renault Megane RS Trophy

Renault Megane RS Trophy

Renault Megane RS Trophy

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (30) Poze Renault Megane RS Trophy
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 19 Iulie 2018