Chevrolet Orlando lansat in Romania

Chevrolet Orlando lansat in Romania
Bucuresti. Ca si celelalte modele Chevrolet lansate recent pe alte segmente de piata, Orlando se indeparteaza de conventional. Designul sau - in parte MPV, in parte crossover - incalca regulile unui segment care s-a dovedit de-a lungul timpului conservator; are ceva de spus si iese in evidenta.
Distribuie pe Facebook

Chevrolet Orlando, primul MPV Chevrolet pentru Europa

Chevrolet Orlando lansat in Romania

Bazat pe un prototip expus pentru prima data in 2008, Chevrolet Orlando este un adevarat autovehicul de familie al timpului sau, care combina avantajele practice ale celor 7 locuri, flexibilitatea interiorului si spatiul de incarcare generos.

Orlando va reprezenta, cu certitudine, o alternativa reconfortanta la multe MPV-uri pentru familii prezente pe piata. Partea frontala Chevrolet caracteristica si usor de recunoscut e completata de profilul cu linia joasa si curbata a acoperisului si pasajele rotilor reliefate, sportive, care adapostesc jantele de 16", 17" sau 18". Pasajele rotilor accentueaza impresia de autovehicul cu caroserie compacta si roti proeminente si pastreaza in acelasi timp tinuta sportiva si agila a modelului Orlando.

Interiorul, spatiul de depozitare si siguranta modelului Orlando

Chevrolet Orlando lansat in Romania

Daca exteriorul noului Chevrolet Orlando va atrage in mod sigur atentia, interiorul se remarca si el prin multe dintre cele mai recente elemente de design ale marcii Chevrolet, cum ar fi cabina dubla preluata de la Corvette si iluminarea ambientala in albastru a consolei centrale. Insa originalitatea designului nu inseamna nimic fara o functionalitate bine gandita, de aceea dispunerea "stil amfiteatru" a celor trei randuri de scaune, spatiul de incarcare generos si numeroasele solutii de depozitare vor capta si ele atentia soferilor familisti.

Dispunerea "stil amfiteatru" se refera la faptul ca, in ciuda liniei arcuite a acoperisului, designerii au reusit sa inalte al doilea si al treilea rand de scaune, astfel incat ocupantii modelului Orlando sa aiba o vizibilitate si mai bunas, atat in fata cat si lateral, fara ca spatiul pentru cap sa fie redus. De fapt, spatiul pentru cap pentru al treilea rand e mai mare decat cel din mai multe modele MVP rivale.

Sunt posibile numeroase configuratii ale interiorului, scaunele de pe al doilea sau al treilea rand putand fi rabatate independent ori impreuna, pentru a crea o suprafata de incarcare plata. Al doilea rand ofera, de asemenea, posibilitatea plierii scaunelor exterioare, ceea ce usureaza accesul pasagerilor la randul al treilea.

Iar cand apare nevoia de a transporta incarcaturi mari, spatiul de incarcare al modelului Orlando se dovedeste unul dintre cele mai mari din clasa monovolum, atingand un volum maxim de 1487 de litri cand ambele randuri de scaune sunt rabatate.

Orice autovehicul de familie serios are nevoie de suficiente spatii de depozitare pentru multimea de obiecte care se acumuleaza la interior. Ca si prototipul originar, versiunea de serie a modelului Orlando dispune de o gama de compartimente cu forme si dimensiuni diferite, amplasate in diferite locuri, inclusiv un spatiu pentru monede si doua suporturi pentru pahare amplasate in consola centrala, suporturi pentru harti si sticle integrate in portierele fata si spate, precum si alte compartimente separate in spatiul de incarcare.

Dar probabil cel mai ingenios dintre acestea este zona de depozitare din spatele panoului frontal al sistemului audio, aflata atat la indemana soferului cat si a pasagerului. Aceasta zona a putut fi observata initial la prototipul Orlando. Designerii au reusit sa integreze un spatiu mare si practic, care devine accesibil prin ridicarea panoului frontal al sistemului audio si care este suficient de incapator pentru obiecte cum ar fi un MP3-player, ochelarii de soare sau portofelul. In acest spatiu exista si o conexiune auxiliara standard si un port USB optional pentru MP3-player sau iPod, in functie de nivelul de echipare.

Siguranta ocupantilor este totdeauna un aspect de maxima importanta la autovehiculele din aceasta categorie, iar proprietarii modelului Orlando se vor simti asigurati stiind ca s-a acordat atentie detaliilor si s-au inclus cele mai recente tehnologii. Caroseria este in mare parte realizata din otel de inalta rezistenta, formand astfel o celula de protectie eficienta pentru pasageri in cazul unei coliziuni frontale, laterale sau din spate.

Daca se produce o coliziune, ocupantii sunt protejati de sase airbaguri - airbaguri duble frontale, laterale si tip cortina.

Una din cele mai mari probleme cu care se confrunta echipajele de interventie sosite la locul unui accident este accesul la ocupantii autovehiculelor atunci cand usile sunt incuiate. E o problema care nu-i poate afecta pe proprietarii modelului Orlando; autovehiculul lor este dotat cu senzori de coliziune, iar portierele se descuie automat atunci cand este detectat un impact.

Trei motoare si trei niveluri de echipare satisfac toate nevoile unei familii

Chevrolet Orlando lansat in Romania

Chevrolet ofera la alegere trei motoare cu consum redus, unul pe benzina si doua diesel. Toate motoarele sunt amplasate transversal, au 4 cilindri si doua axe cu came in chiulasa, 16 supape si injectie de carburant multipunct sau, in cazul motoarelor diesel, tehnologie common rail. Toate motoarele au blocul din fonta si chiulasa din aliaj.

Singurul motor pe benzina disponibil la lansare are o cilindree de 1,8 litri si dezvolta 141 CP la 6200 rpm si genereaza un cuplu de 176 Nm la 3800 rpm. Viteza maxima a acestei versiuni este de 185 km/h. In ce priveste emisiile si consumul de carburant, motorul de 1,8 litri este unul competitiv, cu emisii de 172 g/km si un consum de 7,3 litri la 100 km.

Cele doua motoare diesel au ambele aceeasi capacitate cilindrica, dar sunt proiectate astfel incat puterile si caracteristicile de rulare sa fie diferite. Amandoua au 2 litri si 4 supape pe cilindru, iar sistemul de injectie este de tip common rail. Cel mai puternic dintre acestea dezvolta 163 CP la 3800 rpm si ofera un cuplu de 360Nm la 2000 rpm, in vreme ce al doilea ajunge la 130 CP la aceeasi turatie si ofera un cuplu de 315Nm la 2000 rpm.

Viteza maxima pentru pentru motorizarea diesel de 130 CP este de 180 km/h, iar pentru cea de 163 CP de 195 km/h. Emisiile si consumul de carburant pentru ambele motorizari: 159 g/km, respectiv un consum de 6 litri la 100 km.

Indiferent de modelul pentru care opteaza clientii, Chevrolet le garanteaza un nivel inalt de echipare, care include in pachetul standard, chiar si pentru versiunea de baza LS, controlul electronic al stabilitatii, sase airbaguri si oglinzi exterioare actionate electric.

Versiunea mijlocie, LT, are in plus dotari cum ar fi senzori de parcare si comenzi audio pe volan, in timp ce versiunea LTZ primeste, printre altele, jante mai mari de 17" din aliaj, oglinda retrovizoare cu functie automata antiorbore si tempomat electronic.

Chevrolet Orlando lansat in Romania

Datorita inrudirii noului Orlando cu un alt Chevrolet de succes, premiat pentru calitatile sale - modelul Cruze sedan, care si-a demonstrat manevrabilitatea si tinuta de drum excelente - soferii pot fi siguri ca la volan se vor simti in siguranta, dar in acelasi timp implicati si rasplatiti. Suspensia indelung testata a modelului Orlando foloseste suspensia McPherson in fata si un arbore compus in spate.

Urmand exemplul modelului de succes Chevrolet Cruze, Orlando are un sasiu care ofera raportul ideal intre confort si agilitate. Suspensia McPherson din fata este prevazuta cu bucse hidraulice, montate de obicei pe modele mai scumpe, asigura o izolare superioara pentru pasageri in timpul deplasarii si amortizeaza controlat socurile cauzate de trecerea peste diverse suprafete denivelate.

Sistemul avansat cu arbore compus (bara de torsiune) la suspensia spate a fost ales pentru ca ofera raportul perfect intre controlul suspensiei si economia de greutate si de spatiu. In plus, o bara de torsiune poate fi usor adaptata la diferite greutati ale autovehiculului si motorului.

Sasiul si caroseria au fost concepute cu preocuparea fundamentala de a obtine un nivel ridicat de siguranta. Toata gama de modele e dotata cu discuri de frana ventilate de 16" in fata si discuri de 16" in spate si cu ABS electronic pe toate rotile. De asemenea, sasiul beneficiaza de un sistem electronic de distributie a fortei de franare, care controleaza forta de franare pe fiecare roata, astfel incat distanta de franare sa fie minima, de un sistem de control al tractiunii, care modereaza exuberanta involuntara a soferului si se adapteaza la conditiile de drum atunci cand carosabilul e umed, de un sistem de control electronic al stabilitatii si de un sistem hidraulic de asistenta la franare.

Productia modelului Chevrolet Orlando a debutat in octombrie 2010, iar din luna februarie 2011 autovehiculul este disponibil in showroomurile din Romania.

Chevrolet Orlando lansat in Romania


Chevrolet Orlando, primul MPV Chevrolet in Europa, vine echipat standard in versiunea de baza - LS PLUS cu:
- aer conditionat
- ESC
- 6 airbaguri
- oglinzi electrice si incalzite
- 7 locuri si functionalitatea unui adevarat MPV
- scaun sofer si pasager reglabil pe 4 directii
- geamuri electrice fata cu impuls
- coloana de directie reglabila pe inaltime
- Radio-Cd Mp3
si preturi de lansare pentru piata noastra:
de la 14790 Euro cu TVA inclus pentru variantele pe benzina
de la 17490 Euro cu TVA inclus pentru pentru variantele diesel

Pentru achizitionarea de autoturisme Chevrolet Orlando prin creditul auto "Orlando" oferit prin BRD Finance, clientii beneficiaza de rate fixe in lei, si o dobanda foarte avantajoasa (detalii in fisa atasata).

Chevrolet Orlando lansat in Romania




Sursa: Chevrolet
Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Chevrolet Orlando lansat in Romania
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 15 Februarie 2011