Cu puterea asta, viitorul Ford Focus RS500 va sterge pe jos cu Audi-ul RS3 si cu Mercedes-ul AMG A45

Cu puterea asta, viitorul Ford Focus RS500 va sterge pe jos cu Audi-ul RS3 si cu Mercedes-ul AMG A45
  • Ford-ul Focus RS va fi cel mai puternic hot-hatch
  • Acesta va fi propulsat de motorul de 2.3 litri EcoBoost
  • Va fi produs in doar 500 de exemplare si va debuta cel mai probabil anul viitor
Distribuie pe Facebook

Cele mai recente vesti in ceea ce priveste viitorul Ford Focus RS500, dezvaluie faptul ca americanii vor sa stoarca tot ce se poate din motorul de 2.3 litri EcoBoost.

Cu ceva timp in urma scriam despre varianta hardcore a Ford-ului Focus RS500 si despre faptul ca zvonurile precedente au fost confirmate si modelul va intra in productie. Daca atunci hot-hatch-ul a fost suprins pe drumurile publice, cele mai recente vesti vorbesc despre puterea care ii va conferi RS500-ului titlul de cel mai puternic hot-hatch de serie.

Deocamdata, modelul nu a intrat pe linia de asamblare, dar unele voci sustin ca acesta ar urma sa-si faca debutul oficial cel mai probabil anul viitor, asa ca trebuie sa fim atenti la constructorul din Detroit.

Pana atunci insa, stim ca americanii vor construit 500 de exemplare si ca hot-hatch-ul va fi propulsat de motorul EcoBoost de 2.3 litri. Ceea ce nu stiam, si aflam acum, este puterea pe care acest propulsor o va dezvolta.

In varianta actuala, motorul produce 345 de cai putere, dar cu putina munca, inginerii de la Ford vor sa atinga pragul de 400 de cai, lasand astfel in spate competitia reprezentata de Audi-ul RS3 Sportback si de Mercedes-ul AMG A45.

Mai mult decat atat, puterea va fi transmisa tuturor rotilor multumita sistemului inteligent de vectorizare a cuplului si diferentialului spate activ GKN. Ford-ul Focus RS500 ar putea sa aiba deasemenea un diferential cu alunecare limitata (LSD) in partea din fata pentru un plus de aderenta.

Chiar daca inca nu se stie exact pentru ce tip de transmisie va opta constructorul american de automobile, dintre cea manuala in 6 trepte si una automata cu dublu-ambreiaj, cel mai probabil va ramane cea clasica, manuala, din cauza costurilor mari pe care le implica dezvoltarea celei automate.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 16 August 2016