Daca l-ai fi cumparat de nou, te-ar fi costat o avere. Astazi, acest Mercedes cu 1000 Nm sub capota se vinde pentru o nimica toata

Daca l-ai fi cumparat de nou, te-ar fi costat o avere. Astazi, acest Mercedes cu 1000 Nm sub capota se vinde pentru o nimica toata
  • In anul 2006, modelul Mercedes CL65 AMG anunta un cuplu de 1.000 Nm
  • Sub capota, germanii au montat un propulsor V12 biturbo de sase litri
  • Astazi, automobilul de 200.000$ se mai vinde cu doar 30.000$
Trimite unui prieten

Coupe-ul companiei germane gazduieste in compartimentul motor o unitate V12 bi-turbo de sase litri, capabila sa aduca primii 100 km/h pe bord in aproximativ 4.5 secunde. Deloc rau pentru un automobil fabricat la mijlocul decadei anterioare, nu crezi?

Soarta lor este o ironie. Ofera tot ce are mai bun compania Mercedes, dar in timp pierd chiar si 90% din valoare. Vorbim, bineinteles, despre modelele 65 AMG, a caror situatie este perfect evidentiata de acest CL.

Fabricat la mijlocul decadei anterioare, automobilul german a costat de nou undeva in jurul a 200.000 de dolari. Dupa aproximativ 12 ani, abia daca se mai vinde cu o cincime din pretul original: 30.000 de dolari.

Pierderea unuia, castigul altuia. 30.000 de dolari pentru o asemenea masina reprezinta o nimica toata. Pana la urma urmei, avem de-a face cu o masina care gazduieste in compartimentul motor un V12 bi-turbo.

Un V12 bi-turbo cu capacitatea cilindrica de sase litri si putin peste 600 CP in drept puterii maxime. Si mai impresionant este insa cuplului: 1.000 Nm sau, daca vrei, suficient pentru a muta muntii din loc.

Dar performantele - care includ si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in aproximativ 4.5 secunde, sunt doar o parte din meniul cunoscut sub denumirea Mercedes CL65 AMG. O parte extrem de incitanta, ce este drept.

Atunci cand nu ai nevoie sa ajungi rapid la destinatie, automobilul companiei germane se transforma in secretul relaxarii perfecte. Scaunele imbracate in piele sunt reglabile in toate moduri posibile cu putinta.

Iar, pe deasupra, se mai bucura si de incalzire, plus racire. La randul ei, climatizarea automata ofera numeroase posibilitati pentru ca temperatura din cabina sa multumeasca pe absolut toata lumea.

Nu sunt nici pe departe singurele dotari de care cumparatorul se va bucura. Pana la urma urmei, acest CL65 AMG era varful gamei Mercedes la mijlocul decadei anterioare, asa ca... tine-te bine.

Tine-te bine inclusiv in cazul in care ceva se va strica. Iar automobilele companiei germane de la momentul respectiv nu sunt nici pe departe cunoscute ca fiabile - ceva ce iti doresti atunci cand conduci o masina de 200.000 de dolari.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 16 Martie 2018