Daca n-ai bani de X6, asta e masina ta. BMW a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Cum arata in realitate

Daca n-ai bani de X6, asta e masina ta. BMW a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Cum arata in realitate
  • Daca n-ai bani de X6, asta e masina ta
  • BMW a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Sub capota, cumparatorii vor avea de ales intre doua unitati pe benzina si doar un singur propulsor diesel, versiunilor termice alaturandu-li-se, in premiera absoluta, o varianta 100% electrica.

Anuntata cu mare fast si tam-tam acum mai bine de 13 zile - inca de la sfarsitul acestei toamne, cea de-a doua generatie a bavarezului X2 stie, cu siguranta, cum sa atraga toate privirile asupra sa. Oferita la preturi incepand de la suma de 46.400 de euro, daca vine vorba cumva despre piata auto din Germania, respectiva creatie de la BMW se remarca numaidecat, la nivelul departamentului exterior, prin alura unui Coupe, insa nici grila iluminata a radiatorului, jantele cu diametrul de pana la 21 de inch ori stopurile cu design unic nu vor trece intocmai neobservate; ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu nimic.

In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, modelul in cauza mizeaza pe doua display-uri masive, unite intr-o rama cu aspect curbat, pentru afisarea tuturor informatiilor si detaliilor - lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv scaune fata cu functie de masaj, bancheta spate rabatabila fractionat, conexiune 5G, instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii, un sistem audio de inalta fidelitate, compus din 12 difuzoare semnate Harman Kardon, statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil, volan sport incalzit.

Caracterizata atat de o lungime de 4.554 de milimetri - cu mentiunea ca varianta de inalta performanta M35i xDrive masoara undeva in jurul a 4.567 de milimetri, cat si de un ampatament de 2.692 de milimetri, cea de-a doua generatie a gamei X2 de la BMW ofera, in versiunea entry-level sDrive20i, un motor I3 de 1.5 litri, cu tehnologie mild-hybrid, pentru 170 CP. Prin urmare - cu acceleratia la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea in aproximativ 8.3 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la o viteza de top de 213 kilometri pe ora.

Urmatoarea pe lista, optiunea sDrive18d se bucura de serviciile unei motorizari cu o capacitate de 1.995 de centimetri cubi - cu patru cilindri in linie, dezvoltata pentru o putere de 150 de cai pentru un 0-100 km/h in fix 8.9 secunde, lista cu performante plusand cu o viteza de top de 210 km/h. Dupa cum precizam si anterior, din peisaj nu lipseste nici configuratia M35i xDrive, aceasta mizand, la randul ei, pe un agregat I4 de 2.0 litri, principala diferenta constand, exceptand tipul de carburant preferat, in faptul ca vine cu 300 CP - valoare livrata ambelor punti.

Drept urmare, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea - cu acceleratia la podea, in 5.4 secunde, viteza de top urcand, spre deliciul consumatorilor de performanta, pana la 250 de kilometri pe ora. Fiecare versiune termica se bucura - in standard, de o transmisie automata in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, si va lupta, pentru clienti, cu o varianta 100% electrica, iX2 xDrive30, de 313 cai putere, sinonima cu un 0-100 km/h in exact 5.6 secunde, plus o viteza de top limitata la pragul de 180 km/h, dupa cate anunta fisa cu specificatii de ordin tehnic.

Trimite unui prieten
BMW
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 31 Octombrie 2023