Daca nu vrei s-auzi de Seria 3, ASTA e masina TA. Are cel mai agresiv design din segment si motor V6 ASPIRAT de 311 CP

Daca nu vrei s-auzi de Seria 3, ASTA e masina TA. Are cel mai agresiv design din segment si motor V6 ASPIRAT de 311 CP
  • Daca nu vrei s-auzi de Seria 3, ASTA e masina TA
  • Are cel mai agresiv design din segment si motor V6 ASPIRAT de 311 CP
  • Cu acceleratia la podea, sprintul 0-96 km/h dureaza 5.6 secunde
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, versiunea de top are nevoie de doar 5.6 secunde pentru a accelera de la 0 la 96 de kilometri pe ora.

Lansata pe piata in urma cu mai bine de sapte ani, chiar la jumatatea iernii lui 2012, cea mai recenta generatie a japonezului Lexus IS a primit un nou facelift in cursul serii de ieri. Urmand a fi disponibila la vanzare in lunile urmatoare, versiunea mult imbunatatita a masinii care concureaza cu BMW Seria 3 se remarca printr-un design mai agresiv ca oricand, grila frontala de dimensiuni generoase reprezentand principala atractie.

Seria modificarilor operate la nivelul caroseriei in patru portiere continua cu farurile dintr-o singura bucata si stopurile unite acum cu o banda subtire, iluminata, aceeasi reteta specifica departamentului exterior cuprinzand inclusiv o evacuare dubla, jante de pana la 19 inch, plus aripi laterale proeminente.

In ceea ce priveste interiorul noului Lexus IS Facelift, ei bine... versiunea mult imbunatatita a masinii japoneze care concureaza cu BMW Seria 3 propune o plansa de bord redesenata in special in partea superioara, dar si guri de ventilatie rotunde in extremitati. Totodata, clientii se vor mai bucura si de cateva optiuni proaspete aflate in stranse legatura atat cu materialele si ornamentele disponibile, cat si cu tehnologiile prezente in peisaj.

Daca vine vorba, in schimb, despre gama de motorizari pusa la dispozitia cumparatorilor, trebuie precizat ca marea batalie se va da intre un I4 turbo de doi litri, ce dezvolta undeva in jurul a 241 de cai putere, si un V6 aspirat cu capacitatea cilindrica de 3.5 litri, cu 260 sau 311 cai putere in compartimentul motor.

Asa cum era de asteptat, livrarea valorilor respective se face fie numai catre puntea spate, fie catre toate cele patru roti, exclusiv printr-o cutie automata - cu sase ori opt trepte de viteza, in functie de unitatea ascunsa sub capota. Cat despre performantele in linie dreapta ale noului Lexus IS Facelift, versiunea mult imbunatatita a masinii japoneze poate accelera de la 0 la 96 de kilometri pe ora si intr-un timp de 5.6 secunde!

Noul Lexus IS

Noul Lexus IS

Noul Lexus IS

Noul Lexus IS

Noul Lexus IS

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (100) Poze Noul Lexus IS
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 16 Iunie 2020