Daca nu vrei s-auzi de Seria 3, ASTA e masina TA. Are cel mai agresiv design din segment si un motor V8 ASPIRAT de 472 CP

Daca nu vrei s-auzi de Seria 3, ASTA e masina TA. Are cel mai agresiv design din segment si un motor V8 ASPIRAT de 472 CP
  • Daca nu vrei s-auzi de Seria 3, ASTA e masina TA
  • Are cel mai agresiv design din segment si un motor V8 ASPIRAT de 472 CP
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale continua cu timpul de doar 4.5 secunde necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 96 de kilometri pe ora.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de sase luni, chiar in prima jumatate a verii lui 2020, cea mai recenta iteratie a gamei comercializate sub denumirea de Lexus IS a fost oferita, initial, doar in doua versiuni de motorizare. Altfel spus, clientii masinii proiectate pentru a concura impotriva unor produse ca BMW Seria 3 aveau la dispozitie decat cu un benzinar turbo de doi litri si 241 de cai putere, plus un V6 aspirat de 3.5 litri, la randul lui pe benzina, cu 260 sau 311 cai putere, dupa cum precizam si anterior.

Saptamana aceasta, un nou sistem de propulsie a debutat oficial, varianta botezata IS 500 F Sport Performance mizand pe un benzinar aspirat de cinci litri si 472 de cai putere, potrivit primelor informatii si detalii date publicitatii de curand.

Lexus IS 500 F Sport Performance

Lexus IS 500 F Sport Performance

Lexus IS 500 F Sport Performance

Destinata exclusiv pietei nord-americane, respectiva versiune de performanta mai beneficiaza si de o transmisie automata cu opt trepte de viteza, dar si de un sistem de tractiune spate, astfel ca pe lista cu caracteristici de ordin tehnic se regaseste inclusiv o acceleratia de la 0 la 96 de kilometri pe ora in numai 4.5 secunde. Viteza maxima ramane, cel putin la momentul de fata, numai un simplu mister, japonezii de la Lexus preferand sa anunte, in schimb, consumul pe autostrada: aproximativ 9.8 litri la 100 de kilometri.

O alta cunoscuta o reprezinta departamentul estetic, primele fotografii oficiale ale noii variante IS 500 F Sport Performance surprinzand un design exterior extrem de agresiv, cu prize uriase de aer la nivelul partii frontale, printre altele.

Aceeasi versiune de performanta a masinii proiectate pentru a concura impotriva unor produse ca BMW Seria 3 a mai primit, de asemenea, si un difuzor proeminent in partea din spate a caroseriei, jante pe 19 inch de la Enkei, insertii subtile pentru pragurile laterale si o evacuare cvadrupla. La interior, impresionantul Lexus iese in evidenta prin scaunele din dotare.

Lexus IS 500 F Sport Performance

Lexus IS 500 F Sport Performance

Lexus IS 500 F Sport Performance

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (54) Poze Lexus IS 500 F Sport Performance
mai multe