Dovada ca Volvo face cel mai tare break pe care banii il pot cumpara

Dovada ca Volvo face cel mai tare break pe care banii il pot cumpara
  • Noul Volvo V90 revine in patru clipuri oficiale
  • Break-ul suedez propune un design extrem de atragator
  • Gama de motorizari ofera pana la 407 cai putere
Distribuie pe Facebook

Anuntat cu surle si trambite la mijlocul saptamanii trecute, noul Volvo V90 a reusit sa ne cucereasca pe deplin. Din absolut toate punctele de vedere.

Avem, pentru inceput, exteriorul modern si, totodata, extrem de atragator, ale carui linii si forme apetisante isi regasesc originea in design-ul celei de-a doua generatii a SUV-ului XC90.

Interiorul se ridica si el la inaltime, cabina break-ului suedez de clasa medie impresionand atat prin calitatea materialelor folosita, cat si prin tehnologiile de ultima ora prezente la bord.

Nici gama de motorizari nu se lasa mai prejos, noul Volvo V90 oferind sisteme de propulsie de ultima ora, capabile sa produca pana la 407 CP in ciuda faptului ca au doar patru cilindri si 1.969 cmc.

Presupunand ca ti-am captat deja atentia, reamintim ca cei care vor opta pentru un astfel de exemplar au la dispozitie cinci motoare supraalimentate, dintre care doua diesel si trei pe benzina.

Sortandu-le dupa puterea dezvoltata, unitatea D4 este prima optiune cu 190 CP si 400 Nm in dreptul valorilor maxime. Urmeaza apoi un D5 cu 235 cai putere si 480 Newton-Metri.

Cele doua motorizari sunt insotite de cate o transmisie automata cu opt rapoarte, iar acceleratia de la 0 la 100 kilometri pe ora se realizeaza fie in 8.5, fie in 7.2 secunde.

https://www.4tuning.ro/filme-masini/view/Mrfsx582d9L

Referitor la consumul mediu, fisa tehnica a break-ului suedez anunta un 4.5, respectiv 4.9 l / 100 km, diferenta dintre cele doua fiind justificata inclusiv de sistemul AWD al celui din urma.

Trecand mai departe si ajungand la motorizarile pe benzina, observam ca balul este deschis de un T5 de 254 CP si 350 Nm - cifre si numere arhisuficiente pentru 0 - 100 km/h in exact sapte secunde.

O cutie automata cu opt trepte de viteza si un sistem de tractiune fata completeaza meniul in cazul de fata, consumul mediu declarat fiind de 6.8 litri la 100 de kilometri.

Unitatile de propulsie cu adevarat interesante abia acum sosesc, optiunea T6 adoptand in compartimentul motor atat o turbina, cat si un compresor mecanic. Rezultatul: 320 cai putere si 400 Newton-Metri.

320 cai putere si 400 Newton-Metri care ajung catre toate cele patru roti prin intermediul aceleasi transmisii automate in opt trepte, astfel sprintul 0 - 100 kilometri pe ora dureaza 6.1 secunde.

7.4 litri la 100 km este consumul mediu de carburant in situatia data, consum care scade pana la 2.1 litri la 100 kilometri in cazul in care optezi pentru versiunea de top T8.

Versiunea care ofera 407 CP si 640 Nm din combinarea motorizarii T6 cu un motor electric si un pachet de baterii de 9.2 kWh. Adaugam in meniu si o cutie automata in opt trepte de viteza, plus un sistem de tractiune integrala, iar primii 100 km/h sosesc dupa 5.2 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 22 Februarie 2016