Facelift pentru Range Rover Evoque. Noul model consuma 4.2 litri la 100 km

  • Range Rover Evoque primeste un facelift pentru Salonul Auto de la Geneva
  • Noul model propune o serie de imbunatatiri atat tehnice, cat si estetice
  • Principala atractie o reprezinta motorul Ingenium TD4 proaspat introdus
Distribuie pe Facebook

Britanicul Range Rover Evoque se innoieste pentru Salonul Auto de la Geneva de luna viitoare, principala imbunatatire adusa de crossover-ul din Regat constand in aparitia unei motorizari turbodiesel de 150 cai putere si 4.2 litri la 100 km.

Dupa patru ani de activitate si sute de mii de exemplare comercializate la nivel global, popularul Range Rover Evoque revine in atelierele Land Rover din Gaydon, Marea Britanie pentru un binemeritat facelift.

Chiar daca rezultatul final va putea fi admirat in piele si metal abia la inceputul lunii viitoare, in cadrul Salonului Auto de la Geneva, oficialii companiei auto din Regat au publicat inca de pe-acum cateva detalii esentiale cu privire la noua lor creatie.

Nu avem nici cea mai mica idee despre nivelul la care se pozitionau asteptarile tale, insa putem spune ca faceliftul aplicat Range Rover-ului Evoque nu aduce nici un fel de surpriza majora. Cel putin din punct de vedere estetic.

Range Rover Evoque FaceliftRange Rover Evoque Facelift

Range Rover Evoque Facelift

Astfel, singurele modificari aduse ofertei actuale din acest punct de vedere constau intr-o pereche de blocuri optice retusate mai degraba la interior decat la exterior, plus un set de grile frontale usor redesenate si crescute in dimensiuni.

Situatia pare sa se repete si atunci cand vine vorba despre meniul interior, acolo unde noul ecran tactil cu o diagonala de opt inch, respectiv noile optiuni in materie de culori si materiale reprezinta principalele atractii.

In ceea ce priveste pachetul tehnic, versiunea imbunatatita a popularului Range Rover Evoque are o propunere mai mult decat interesanta: un nou turbodiesel de doi litri si 150 de cai putere, ce are nevoie de numai 4.2 litri de motorina la fiecare 100 kilometri.

Aceeasi unitate Ingenium TD4 realizata integral din aluminiu si proaspat introdusa in reteta poate fi comandata, de asemenea, si intr-o versiune de 180 CP. In cazul de fata, consumul mediu de carburant urca pana la 4.8 l / 100 km.

Deloc surprizantor, viitorii clienti vor putea opta in continuare si pentru propulsorul turbo pe benzina de doi litri si 240 de cai putere, ce propulseaza crossover-ul britanic pana la o viteza maxima de 217 kilometri pe ora. Asta dupa un sprint 0 - 100 km/h in doar 7.6 secunde.

Intrebari? Nu inainte de a preciza ca optiunile in materie de tractiune (fata sau spate) si caroserie (trei sau cinci portiere) au ramas complet neschimbate.

Range Rover Evoque Facelift

Range Rover Evoque Facelift

Range Rover Evoque Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (26) Poze Range Rover Evoque Facelift
mai multe