Fara Photoshop sau alte trucuri. Uite cum arata pe viu cea mai ieftina masina de la Audi

Fara Photoshop sau alte trucuri. Uite cum arata pe viu cea mai ieftina masina de la Audi
  • Audi a lansat la inceputul acestei saptamani un nou A1
  • Modelul german propune un design controversat la exterior
  • Clientii vor avea la dispozitie doar motorizari pe benzina
Distribuie pe Facebook

O parte frontala care pe multi ii trimite cu gandul la modelele companiei Hyundai si o pereche de stopuri inspirata parca de munca designerilor BMW. Sunt doar doua dintre detaliile cu care noul A1 a reusit sa starneasca deja o multime de controverse printre fanii companiei din Ingolstadt si nu numai.

Lansat pe piata in urma cu mai bine de opt ani, chiar la inceputul acestei decade, primul Audi A1 din istorie este... istorie. Un nou model a fost prezentat oficial chiar in cursul zilei de ieri, automobilul companiei germane reusind sa starneasca numeroase controverse inca inainte de a apuca sa ajunga in showroom-urile din Europa.

De vina pentru situatia respectiva este design-ul exterior, care lasa impresia unui Hyundai de ultima generatie - cel putin atunci cand vine vorba despre partea frontala. In plus, aspectul blocurilor optice posterioare aduce a BMW, in timp ce jantele cu cinci spite sub forma de Y ne vor trimite cu gandul la vechiul Ford Focus ST, introdus la sfarsitul lui 2005.

La interior, noul Audi A1 este primul automobil al companiei germane din ultima perioada de timp cu comenzi fizice pentru instalatia de climatizare. Atat limuzina A8, cat si duo-ul format din modelele A6 si A7, dar si recent lansatul Q8 folosesc un display tactil de 8.6 inch pentru reglarea temperaturii din habitaclu si, totodata, incalzirea / racirea scaunelor fata.

O alta premiera absoluta ne intampina sub capota, de unde lipsesc cu desavarsire motorizarile diesel. Atunci cand se va da startul vanzarilor, clientii vor avea de ales doar intre unitati turbo pe benzina; vorbim, mai precis, despre trei propulsoare din familia TFSI, cu capacitati cilindri cuprinse intre 1.0 si 2.0 litri, care dezvolta puteri maxime de pana la 200 CP.

Intr-un final, despre noul Audi A1 mai trebuie spus si ca depaseste acum patru metri in lungime, respectiv ofera o capacitate de incarcare a portbagajului care variaza intre 335 si 1.090 de litri, in functie de pozitia banchetei spate. Din punct de vedere tehnologic, automobilul companiei germana propune instrumente de bord digitale, un display tactil de pana la 10.1 inch pentru sistemul de infotainment, instalatie audio cu 11 difuzoare de la B&O, dar si ultimele echipamente in materie de siguranta activa.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 20 Iunie 2018