Francezii de la Renault ne mai tachineaza putin cu noul Clio RS. Uite ce aduce nou micutul hot-hatch

Francezii de la Renault ne mai tachineaza putin cu noul Clio RS. Uite ce aduce nou micutul hot-hatch
  • Noul Clio RS vine cu jante pe 17 sau 18 inchi, motor turbo de 1.6 litri,3 tipuri de sasiuri si evacuare Akrapovic
  • Pentru cei care nu doresc varianta RS, francezii de la Renault le pun la dispozitie pachetul GT Line
  • Ambele variante vor ajunge in show-room-uri incepand din aceasta toamna
Trimite unui prieten

Renault a anuntat mai multe imbunatatiri ale noului Clio RS. Printre acestea regasim modificari minore atat la nivelul motorului cat si al exteriorului.

Noul hot-hatch al celor de la Renault este programat sa ajunga in show-room-uri in aceasta toamna. Cum pana atunci mai este putin, francezii s-au gandit sa mai dea una alta din casa despre noul Clio RS pentru a-si mai linisti fanii.

Renault Clio RS si GT Line

Divizia Renault Sport si-a folosit intreaga experienta pentru a-l face pe cel din spatele volanului sa se simta ca un pilot de curse. Incepand cu exteriorul masinii, bara fata este prima care iti sare in ochi, cu ale sale lumini LED montate sub forma unui steag in carouri, numite R.S Vision. Tehnologia imprumutata de la conceptul Clio R.S 16 coordoneaza toate luminile frontale pentru a-i oferi soferului cea mai buna vizibilitate pe timp de noapte.

Noul Clio RS sta pe un set de jante de 17 sau 18 inchi, iar spatele este completat de un spoiler, un diffuser functional si de o evacuare cu iesire dubla.

Renault Clio RS si GT LineRenault Clio RS si GT Line

Masina este singura din clasa ei care ofera 3 tipuri de sasiuri, dandu-i proprietarului sansa sa isi aleaga viitoarea masina dupa bunul sau plac. Primul dintre acestea este cel Sport, care vine cu jante pe 17 sau 18 inch, numai bun pentru o masina folosita zi de zi. Cu cel de-al doilea, botezat Cup, vei putea merge cu masina la munca, iar mai apoi la o tura de circuit, pentru o relaxare ca la carte. Cel de-al treilea, Trophy, este strict concentrat pe placerea de a conduce, astfel ca partea frontala a masinii va fi cu 20 de mm mai joasa, in timp ce spatele va fi coborat cu 10 mm.

Renault Clio RS si GT Line

Primele doua sasiuri vin impreuna cu propulsorul turbo de 1.6 litri pe benzina, capabil de 200 de cai putere. In configuratia Trophy, micutul Clio RS ascunde sub capota acelasi motor, dar puterea a fost crescuta la 220 de cai putere, indeajuns sa propulseze masina de la 0 la 100 de km/h in 6.6 secunde. In ambele cazuri, treptele sunt schimbate prin intermediul padelelor transmisiei automate EDC cu 6 rapoarte si dublu ambreiaj.

Francezii le pun deasemenea clientilor la dispozitie si un sistem de evacuare dezvoltat impreuna cu cei de la Akrapovic, pentru ca hot-hatch-ul lor nu doar sa para puternic, ci sa si sune corespunzator.

Renault Clio RS si GT LineRenault Clio RS si GT Line

Un detaliu important care cu siguranta te va face sa zambesti este faptul ca printre dotarile Clio-ului RS, se regaseste un sistem de Launch Control, sistemul R.S Drive cu cele 3 moduri Normal, Sport sau Race sau aplicatia R.S Monitor.

Renault Clio RS si GT LineRenault Clio RS si GT Line

Daca totusi nu ai vrea sa mergi intr-atat de departe cu varianta RS, cei de la Renault propun pachetul GT Line. Cu acesta, micutul Clio va iesi in evidenta prin prizele de aer din bara fata, jantele pe 16 sau 17 inch sau prin evacuarea cu o singura iesire cromata.

Renault Clio RS si GT Line

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (12) Poze Renault Clio RS si GT Line
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 7 Iulie 2016