Gama de motorizari a noii Alfe Giulia a ajuns pe internet

Gama de motorizari a noii Alfe Giulia a ajuns pe internet
  • Un document scapat pe internet dezvaluie gama de motorizari a noii Alfe Giulia
  • Rivalul modelului BMW Seria 3 va fi disponibil la vanzare alaturi de trei propulsoare mari si late
  • Clientii au la dispozitie puteri maxime cuprinse intre 150 si 500 de cai putere
Distribuie pe Facebook

Rivalul modelului BMW Seria 3 va fi disponibil la vanzare alaturi de numai trei propulsoare mari si late, dintre care doua pe benzina si doar unul singur pe motorina.

Chiar daca au trecut circa patru luni si jumatate de la momentul dezvaluirii sale, noua Alfa Romeo Giulia nu ne-a facut nici pana acum cunostinta cu gama sa de motorizari.

Situatia se schimba insa incepand de astazi, un document ajuns pe internet dezvaluindu-ne toate propulsoarele de care va avea parte rivalul modelului BMW Seria 3.

Pentru cei care prefera eficienta, noua Alfa Romeo Giulia promite o unitate JTDM de 2.2 litri, disponibila in trei versiuni diferite de putere, cu 150, 180 sau chiar 210 CP sub capota.

Cea din urma va fi oferita exclusiv alaturi de o transmisie automata si un sistem de tractiune integrala, pe cand primele doua anunta un sistem RWD, plus posibilitatea alegerii intre o cutie manuala si una automata.

Acestea sunt singurele optiuni in materie de motorizari turbodiesel, paleta de propulsoare pe benzina fiind aproape la fel de... "bogata".

Intr-o alta ordine de idei, rivalul modelului BMW Seria 3 propune un 2.0 GME disponibil si el - intamplator sau nu, tot in trei versiuni diferite de putere.

Unitatea cu pricina este insotita in toate cele trei cazuri de o transmisie automata, fisa tehnica fiind completata de un sistem RWD pentru varianta de 200 CP si unul AWD pentru cea de 250 CP.

Clientii care vor opta pentru serviciile unitatii 2.0 GME de 280 de cai putere vor avea posibilitatea de a opta intre cele doua sisteme anterior mentionate: RWD sau AWD.

Gama de motorizari a noii Alfa Romeo Giulia se incheie, intr-un final, cu propulsorul V6 turbo de 2.9 litri si 490 sau 500 CP, ce transforma sedanul italian intr-un rival de temut pentru modelul BMW M3.

Dupa cum indica si documentul ajuns pe internet, valorile maxime vor fi livrate in ambele cazuri exclusiv puntii spate, de aceasta operatie ocupandu-se fie exclusiv o transmisie automata, fie o cutie manuala ori cu dublu ambreiaj.

Alfa Romeo Giulia - Motoare

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 17 Noiembrie 2015