Gata cu asteptarea: Porsche prezinta oficial noul Cayenne cu trei display-uri in bord si pana la 659 CP sub capota

- Gata cu asteptarea
- Porsche prezinta oficial noul Cayenne cu trei display-uri in bord si pana la 659 CP sub capota
Porsche a revizuit in mod fundamental a treia generatie a modelului Cayenne prin modificari ample la nivelul grupului motopropulsor, al sasiului, al designului si echipamentelor. Acest lucru a extins si mai mult nu doar performantele on-road si off-road, ci si confortul luxos in timpul calatoriilor.
Porsche si-a rafinat considerabil SUV-ul de lux de succes. Noul Cayenne debuteaza cu un concept de afisare si control digitalizat, o noua tehnologie a sasiului si caracteristici inovatoare de inalta tehnologie. "Este una dintre cele mai ample modernizari de produs din istoria Porsche", spune Michael Schatzle, vicepresedinte al liniei de produse Cayenne. Farurile HD Matrix LED de inalta precizie permit o iluminare a drumului adaptata la fiecare situatie de condus. Un nou sistem de control al calitatii aerului filtreaza agentii poluanti din interiorul automobilului, iar pentru prima data intr-un Cayenne, pasagerii din fata au propriul ecran de infotainment - pentru streaming video in timpul calatoriei, de exemplu. Cu un design imbunatatit extensiv si o gama de motoare mai puternice, Cayenne vrea in continuare sa fie cel mai sportiv automobil din segmentul sau.
Digitalizat si orientat catre soferi: Porsche Driver Experience
Porsche a integrat in noul Cayenne un concept de afisare si control complet revizuit. Noul Porsche Driver Experience, introdus pentru prima data pe Porsche Taycan, se concentreaza pe axul soferului si optimizeaza interactiunea cu acesta. Functiile pe care soferul le are la dispozitie sunt amplasate direct pe volan sau imediat langa acesta. De exemplu, maneta situata in stanga, in spatele volanului, are acum functii suplimentare pentru operarea sistemelor de asistenta. Maneta selectorului pentru transmisie automata din noul Cayenne se afla acum pe panoul de bord. Acest lucru face loc pe noua consola centrala pentru compartimente de depozitare si pentru un controler mare al climatizarii, pe un panou negru, cu design elegant. Comenzile mari, usor de accesat, combinate cu comutatoarele mecanice ale aerului conditionat si un control haptic al volumului asigura o manevrabilitate optima si un aspect rafinat. O caracteristica cheie a noului Porsche Driver Experience este echilibrul corect intre elementele digitale si cele analogice.
Pentru prima data, habitaclul reproiectat al modelului Cayenne include un panou de bord complet digital de 12,6 inchi, cu un asa-numit design curbat si liber si cu optiuni de afisare variabile. Un head-up display optimizat este disponibil ca optiune. Afisajul central standard Porsche Communication Management (PCM) de 12,3 inchi se integreaza armonios in noul tablou de bord si ofera acces la toate functiile importante ale automobilului. Aplicatiile integrate, cum ar fi Spotify si Apple Music, sunt furnizate pentru a optimiza conectivitatea in noul Cayenne. Un ecran de 10,9 inchi este disponibil pentru prima data pentru partea pasagerului. Acesta imbogateste experienta de condus a pasagerului din fata prin afisarea datelor de performanta, oferind acces separat la comenzile sistemului de infotainment si, in functie de piata, optiunea de a transmite continut video in streaming, de pe drum. O folie speciala asigura faptul ca soferul nu poate vedea acest afisaj.
Design rafinat, tehnologie de iluminat inovatoare
Noul Cayenne are acum un aspect deosebit de expresiv. O noua parte frontala, combinata cu aripi puternic arcuite, o noua capota si faruri atragatoare din punct de vedere tehnic, subliniaza latimea automobilului. Stopurile cu design tridimensional, suprafetele de dedesubt mai putin aglomerate si un nou sort spate cu suport integrat pentru placuta de inmatriculare caracterizeaza designul partii din spate a noului Cayenne. O paleta cromatica extinsa cu trei culori noi, pachete sport usoare care economisesc pana la 33 de kilograme pentru Cayenne Coupe si o noua gama extinsa de jante de 20, 21 si 22 de inchi fac posibila configurarea individuala si dinamica a noului Cayenne.
De acum, Farurile Matrix LED sunt standard pe noul Cayenne, iar cele HD Matrix LED sunt optionale. Cu doua module de inalta definitie si peste 32.000 de pixeli per far, tehnologia lor inovatoare ii detecteaza pe ceilalti participanti la trafic si blocheaza lumina farurilor de faza lunga indreptata catre ei, cu o precizie de pixeli, pentru a nu-i orbi. Luminozitatea modulelor poate fi reglata in peste 1.000 de trepte, in functie de modul de condus. Modurile de iluminare personalizate sporesc siguranta si confortul in diferite situatii de conducere.
Porsche a introdus, de asemenea, un sistem de control al calitatii aerului in noul Cayenne. In mod standard, automobilul utilizeaza date de navigatie predictive pentru a detecta apropierea intrarilor in tuneluri si activeaza automat recircularea aerului. Optional, un senzor detecteaza nivelul de particule fine de praf din aer si il trece de mai multe ori prin filtrul de praf fin, daca este necesar. In plus, un ionizator elimina germenii si poluantii din aer, fapt benefic pentru persoanele care sufera de alergii.
In plus, clientii pot utiliza o gama completa de sisteme de asistenta noi si optimizate. Printre acestea se numara limitatorul de viteza activ, sistemul de asistenta la viraje si Porsche InnoDrive imbunatatit, ca parte a controlului adaptiv al vitezei de croaziera. Acest aspect al noului Cayenne ajuta soferul in situatii periculoase, precum si in cazul ambuteiajelor de pe autostrazi si de pe drumurile principale.
Echilibru sporit intre confort si performanta
In prezent, Porsche echipeaza Cayenne, din fabrica, cu o suspensie cu arcuri din otel, care include sistemul Porsche Active Suspension Management (PASM). Noile amortizoare cu tehnologie cu 2 valve si, prin urmare, cu trepte separate de revenire si compresie, permit o performanta optimizata in toate situatiile de conducere. In special, confortul la viteze mici, manevrabilitatea in timpul virajelor dinamice si sustinerea inclinarii si ruliului au fost imbunatatite in mod vizibil. Experienta de condus poate fi imbunatatita suplimentar cu noua suspensie pneumatica adaptiva, cu tehnologie cu 2 camere si 2 valve. Aceasta pune la dispozitie o caracteristica de suspensie moale, stabilizeaza automobilul si simplifica manevrabilitatea atat on-road, cat si off-road - in comparatie cu suspensia standard si cu modelul anterior. In acelasi timp, suspensia pneumatica adaptiva imbunatateste precizia si performantele de conducere si reduce miscarile caroseriei la o viteza mai mare de condus. Suspensia ofera, de asemenea, o diferentiere si mai accentuata intre modurile de condus Normal, Sport si Sport Plus.
Model hibrid cu mai multa putere si o autonomie electrica de pana la 90 de kilometri
In Europa, noul Cayenne debuteaza cu trei versiuni de motorizare diferite. O varianta substantial rafinata a motorului V8 biturbo de patru litri, dezvoltat de Porsche, inlocuieste motorul V6, anterior, pe noul Cayenne S. Cu o putere maxima de 349 KW (474 CP) si un cuplu de 600 Nm - cu 25 kW (34 CP) si 50 Nm mai mult decat predecesorul sau - acesta accelereaza atat SUV-ul, cat si SUV-ul Coupe pana la 100 km/h in 4,7 secunde. Viteza maxima este de 273 km/h. Modelul de baza din gama Cayenne vine cu un motor V6 turbo de trei litri optimizat. Acesta genereaza 260 kW (353 CP) si 500 Nm, ceea ce inseamna cu 10 kW (13 CP) si 50 Nm mai mult decat inainte.
Motorul cu sase cilindri constituie, de asemenea, baza pentru sistemul de propulsie al modelului Cayenne E-Hybrid. In combinatie cu un nou motor electric, care a fost imbunatatit cu 30 kW, ajungand la 130 kW (176 CP), puterea combinata creste la 346 kW (470 CP). Echipat cu o baterie de inalta tensiune cu o capacitate crescuta de la 17,9 kWh la 25,9 kWh, in functie de nivelul de echipare, face posibila o autonomie pur electrica, conform WLTP, de pana la 90 de kilometri. Un nou incarcator de bord de 11 kW scurteaza timpul de incarcare, la o sursa de energie adecvata, la mai putin de doua ore si jumatate, in ciuda capacitatii crescute a bateriei. In timpul calatoriei, modurile optimizate de conducere e-hybrid sporesc eficienta vehiculului.
In afara UE, modelul Turbo GT, conceput pentru performante maxime pe sosea, este in continuare modelul de top al gamei Cayenne, in majoritatea pietelor Porsche. Acesta este disponibil exclusiv sub forma de coupe si beneficiaza de toate optimizarile si inovatiile seriei de modele. In plus, puterea motorului V8 biturbo de patru litri al modelului Turbo GT a fost marita cu 14 kW (19 CP), ajungand la 485 kW (659 CP). Cayenne Turbo GT accelereaza de la zero la 100 km/h in 3,3 secunde, cu o viteza maxima de 305 km/h.
Disponibil cu dotari standard extinse la preturi pornind de la 92.225 €
Echiparea standard a modelului Cayenne a fost extinsa semnificativ, incluzand faruri Matrix LED, Porsche Active Suspension Management, jante de 20 de inchi, Park Assist fata si spate, inclusiv o camera pentru mers cu spatele si un suport pentru smartphone cu incarcare prin inductie, de pana la 15 wati. In Romania, Porsche comercializeaza noul Cayenne la preturi incepand de la 92.225,00 de euro (Coupe de la 96.528,04 de euro), inclusiv TVA si dotari specifice tarii. Cayenne E-Hybrid porneste de la 106.590,68 euro (Coupe de la 109.754,89 euro), iar Cayenne S de la 110.881,82 euro (Coupe de la 116.449,83 euro). Noile modele pot fi comandate acum, iar livrarile in Europa vor incepe in iulie 2023.
-
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
-
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
-
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
-
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
-
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
-
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
-
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
-
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
-
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
-
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
-
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei


