Hyundai a lansat o noua versiune a masinii ce concureaza cu Dacia Sandero. Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum

Hyundai a lansat o noua versiune a masinii ce concureaza cu Dacia Sandero. Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum
  • Hyundai a lansat o noua versiune a masinii ce concureaza cu Dacia Sandero
  • Primele fotografii si informatii oficiale au fost publicate chiar acum
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un motor turbo in numai trei cilindri, cu o capacitate de 998 de centimetri cubi si sistem mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, ofera celui prezent la volan un total sinonim cu pana la 120 de cai putere.

Inceputul acestui an marcheaza debutul unui nou produs marca Hyundai - celebra companie auto sud-coreeana anuntand, in cursul zilei de astazi, lansarea modelului i20 N Line Facelift. Avand sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, respectivul vehicul de dimensiuni subcompacte se remarca printr-o doza extra de agresivitate comparativ cu varianta standard - ce se datoreaza in special spoilerelor restilizate vizibil.

Hyundai i20 N Line Facelift

Reteta specifica departamentului exterior continua cu o grila supradimensionata a radiatorului, praguri proeminente si - mai mult ori mai putin surprinzator, evacuare dubla, pe cand meniul de la interior cuprinde inclusiv un volan sport, cu trei spite in dotare. O larga varietate de elemente si detalii contrastante, de rosu, completeaza seria atractiilor estetice, in timp ce lista echipamentelor disponibile in standard sau contra cost, de la caz la caz, culmineaza cu cele doua displayuri color diferite - unul pentru instrumentele bord digitale, complet configurabile, altul pentru navigatie.

Cel mai recent i20 N Line din istorie se mai poate lauda - conform unui comunicat pus, de curand, la dispozitia presei de specialitate, si cu scaune conturate atent, cu functie de incalzire, o instalatie audio de inalta fidelitate, semnata de americanii de la Bose, climatizare cu reglarea automata a temperaturii. Cu precizarea ca acestora li se mai alatura - potrivit documentului anterior mentionat, franare autonoma de urgenta, asistenta la mentinerea benzii, cruise control.

Gama de motorizari nu reprezinta, la momentul actual, decat o mare necunoscuta, insa nu este exclus ca viitorii cumparatori sa fie intampinati de un propulsor turbo in trei cilindri - cu capacitatea de 998 de centimetri cubi si tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, ce lucreaza impreuna cu o cutie DCT in sapte trepte pentru a livra rotilor un total de 120 de cai putere. Indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in 10.3 secunde - dezvaluie compania producatoare.

Un alt mister de proportii consta in nota de plata, dar Hyundai comercializeaza - pe piata romana, versiunea normala a modelului i20 Facelit la preturi incepand de la o suma de 17.553 de euro, suma ce coboara pana la doar 15.173 de euro, multumita unei oferte promotionale limitate. Daca vine vorba - in schimb, despre varianta de top a masinii ce concureaza cu Dacia Sandero, ei bine, clientii vor avea de scos din buzunare 23.407 euro - inainte de eventualele reduceri si discounturi.

Hyundai i20 N Line Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Hyundai i20 N Line Facelift
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 18 Aprilie 2024