Hyundai se aliniaza trendului. i20 FACELIFT lansat fara niciun motor DIESEL, dar cu cutie automata cu dublu ambreiaj

  • Hyundai i20 a primit un facelift
  • Gama de motorizari nu mai include un propulsor diesel
  • Modelul subcompact poate fi comandat in premiera cu transmisie automata cu dublu ambreiaj
Distribuie pe Facebook

Constructorul sud-coreean de automobile a anuntat ca micutul i20 a primit un bine-meritat facelift. Acesta aduce cateva noutati de design, insa si o schimbare majora in gama de motorizari, in sensul ca unitatile diesel au fost eliminate complet.

Emisiile si implicit motoarele diesel au devenit cei mai mari dusmani ai constructorilor auto care fac tot posibilul sa le reduca pe primele si sa le elimine pe cele din urma. Tot mai multi producatori au dat de inteles ca unitatile diesel vor disparea incet incet din oferta lor, iar unii chiar s-au tinut de cuvant.

Hyundai i20 facelift

Spre exemplu, Skoda a lansat noua Fabia facelift fara o astfel de motorizare, iar acum sud-coreenii de la Hyundai au luat aceeasi masura in ceea ce priveste facelift-ul primit de subcompacta i20.

Hyundai i20 facelift

Brandul asiatic a oferit primele informatii oficiale despre ce schimbari aduce acesta, iar printre ele regasim o noua grila frontala de tip "Cascading", optiuni noi de jante cu diametrul de 15 sau 16 inch, bara de protectie spate si stopuri usor restilizate, un plafon panoramic care poate fi comandat in doua nuante de culoare si trei culori noi pentru caroserie: Tomato Red, Champion Blue si Clean Slate.

Planul general al interiorului a ramas neschimbat, insa i20 beneficiaza acum de un sistem de infotainment cu display tactil de 7 inch, cu conectivitate Apple CarPlay si Android Auto, incarcator USB pentru telefoanele mobile, si desigur, de un pachet de sisteme de asistenta si siguranta botezat Hyundai SmartSense.

Hyundai i20 facelift

Acesta include printre altele, Lane Departure Warning System, Lane Keeping Assist System, Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Alert sau High Beam Assist.

Hyundai i20 facelift

Cum spuneam la inceput, gama de motorizari a pierdut unitatea diesel, astfel ca singurele optiuni disponibile raman cele doua agregate pe benzina. Cel T-GDI de 1.0 litru, are filtru de particule, si poate fi comandat in doua configuratii de putere: 100 de cai putere si cutie manuala cu cinci trepte, sau 120 de cai si transmisie manuala cu sase rapoarte.

Hyundai i20 facelift

Pentru prima data in istoria acestui model, clientii pot opta si pentru o cutie de viteze automata cu sapte trepte si dublu-ambreiaj, disponibila optional cu motorul de 1.0 litru si 100 de cai putere.

Hyundai i20 facelift

Celalalt agregat pe benzina are 1.2 litri si vine in versiuni de 75 sau 84 de cai putere, insa numai pentru variantele de caroserie cu 3 si 5 usi (asadar, nu si pentru Active). Singura transmisie disponibila in acest caz este cea manuala cu cinci trepte.

Hyundai i20 facelift

Deocamdata este incert cand se va lansa pe piata noul Hyundai i20 facelift, insa cele mai multe voci vorbesc despre vara acestui an. Ramane de vazut pana la o confirmare oficiala.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Hyundai i20 facelift
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 25 Aprilie 2018