Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW. Alfa prezinta oficial noua Giulia cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale. Cum arata in realitate

Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW. Alfa prezinta oficial noua Giulia cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale. Cum arata in realitate
  • Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW
  • Alfa prezinta oficial noua Giulia cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Printre numeroasele elemente puse la dispozitia clientilor se regaseste, important de subliniat, si o motorizare diesel cu capacitatea de 2.143 de centimetri cubi. Plus 210 CP.

Dezvelita publicului larg acum mai bine de 19 saptamani si jumatate - inca din prima parte a lunii lui noiembrie, cea mai recenta iteratie a impresionantului model disponibil sub denumirea de Giulia stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior, rivalul trioului compus din C-Class, A4 si Seria 3 se remarca in special prin designul mai agresiv ca oricand al partii frontale, acolo unde seria principalelor atractii culmineaza cu noile faruri cu matrice de LEDuri - prezente pe lista cu dotari standard, diferite modificari fiind insa operate inclusiv la nivelul partii posterioare a caroseriei in patru portiere. La interior, departe de privirile insistente ale curiosilor, respectiva berlina se lauda, pentru inceput, cu o plansa de bord imbracata in piele - printre multiplele ingrediente care dau o savoare cu totul aparte cabinei reusind sa isi faca loc, de aceasta data, si instrumentele de bord digitale.

Sub capota, cumparatorii vor avea ales, dupa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, intre doua motoare echipate cu cate patru cilindri - unul pe benzina, altul pe motorina. Altfel spus, marea batalie urmeaza a se da intre o unitate de 2.0 litri, conceputa pentru a livra persoanei de la volan undeva in jurul a 280 de cai putere, si un propulsor de 2.143 de centimetri cubi, sinonim cu 210 CP; livrarea valorilor cu pricina se face in ambele cazuri - important de mentionat, catre rotile de pe ambele punti, exclusiv prin intermediul unei transmisii automate in opt rapoarte, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, chiar si intr-un timp de numai 5.2 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe