Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW. Alfa prezinta oficial noua Giulia cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale. Italienii au publicat acum lista oficiala de preturi

Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW. Alfa prezinta oficial noua Giulia cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale. Italienii au publicat acum lista oficiala de preturi
  • Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW
  • Alfa prezinta oficial noua Giulia cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale
  • Italienii au publicat acum lista oficiala de preturi
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii nu vor avea la dispozitie - cel putin pentru moment, decat doua motorizari mari si late, cu marea batalie pentru cumparatori urmand a se intre un benzinar de 2.0 litri si un diesel cu o capacitate de 2.143 de centimetri cubi. Potrivit configuratorului oficial.

Dezvelita publicului larg acum mai bine de sase saptamani, inca de la inceputul lunii noiembrie, mult anticipata varianta imbunatatita a familiei vandute de Alfa sub denumirea de Giulia are, incepand de astazi, si o nota de plata. 54.250 de euro este - mai exact, pretul minim pe care persoanele dornice sa experimenteze noul meniu al gamei lansate special, in 2015, pentru a concura impotriva unor produse precum C-Class, A4 si Seria 3 il vor avea de achitat in Germania - cu versiunea de baza Sprint urmand a fi disponibila exclusiv in compania unui propulsor turbo de 2.0 litri si 280 de cai, pe benzina. Insotit de o transmisie automata cu opt rapoarte si un sistem de tractiune integrala, respectivul motor isi propune sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de doar 5.2 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la o viteza de top de 240 de kilometri pe ora, conform fisei cu specificatii tehnice.

Alfa Romeo Giulia Facelift

Alfa Romeo Giulia Facelift

Alfa Romeo Giulia Facelift

Lista ingredientelor ce compun reteta caracteristica mentionata anterior continua - mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu o echipare standard extrem de bogata, printre dotarile oferite de italieni fara costuri suplimentare regasindu-se si farurile cu matrice de LED-uri. Din peisaj nu lipsesc insa, ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi, glumi sau exagera cu nimic, nici jantele din aliaj acompaniate de un diametru de 18 inch, discurile de franare de pana la 330 de milimetri, volanul multifunctional, cu padele pentru schimbarea treptelor de viteza, instrumentele de bord digitale si configurabile, display-ul central cu o diagonala de 8.8 inch, instalatia audio de inalta fidelitate, compusa din opt boxe, camera pentru marsarier, senzorii de parcare, cruise control-ul adaptiv, asistentul pentru mentinerea benzii.

Pe piata din Germania, noua Alfa Giulia Facelift a pregatit un numar de patru arome diferite, comercializate sub numele de Sprint, TI, Veloce si Competizione. Cu exceptia celei dintai, celelalte promit si o unitate diesel de 2.143 de centimetri cubi, la randul sau cu patru cilindri in linie, proiectata pentru a pune la dispozitia soferului - dupa spusele companiei din Cizma - undeva in jurul a 210 CP. Livrarea puterii maxime se face, si de data aceasta, catre ambele punti, tot prin intermediul unei cutii cu doua pedale, in opt trepte, astfel ca printre performantele anuntate se numara atat un 0 - 100 de kilometri pe ora intr-un timp de aproximativ 6.8 secunde, cat si o viteza de top sinonima de circa 235 de kilometri pe ora, lista atractiilor principale continuand cu un consum mediu de carburant de numai 5.5 litri la 100 de kilometri, sinonim, in cazul in care mai era necesara cumva o asemenea precizare, cu o medie a emisiilor de dioxid de carbon de 144 de grame pe kilometru, se spune in brosura oficiala.

Alfa Romeo Giulia Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (32) Poze Alfa Romeo Giulia Facelift
mai multe