Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW. Alfa prezinta oficial noul Stelvio cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale. Cum arata in realitate

Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW. Alfa prezinta oficial noul Stelvio cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale. Cum arata in realitate
  • Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW
  • Alfa prezinta oficial noul Stelvio cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Printre numeroasele ingrediente oferite cumparatorilor se regaseste si o unitate diesel de 2.2 litri. Cu 210 CP.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de 20 de saptamani, inca din luna lui noiembrie, cea mai recenta iteratie a primului SUV din istoria companiei Alfa stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior, rivalul trio-ului compus din GLC, Q5 si X3 se remarca in special prin aspectul mai agresiv ca oricand al partii frontale, acolo unde lista principalelor atractii culmineaza cu noile faruri cu matrice de LED-uri, prezente pe lista cu echipamente standard, diferite modificari fiind insa operate inclusiv la nivelul partii posterioare a caroseriei cu cinci portiere. In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, respectivul produs se va lauda - pentru inceput, cu o plansa de bord imbracata in piele, printre multiplele detalii care dau o savoare cu aparte interiorului reusind sa isi faca loc si ceasurile de bord digitale.

Sub capota, clientii vor fi intampinati, dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, de doua propulsoare dotate cu cate patru cilindri - unul pe benzina, altul pe motorina. Altfel spus, marea batalie urmeaza a se da intre o motorizare cu o capacitate de 1.995 de centimetri cubi - sinonima cu o putere de circa 280 de cai, si, daca mai trebuia cumva precizat, un motor de 2.2 litri conceput pentru un total de aproximativ 210 CP; in ambele cazuri, livrarea valorilor maxime se va face catre rotile de pe ambele punti, exclusiv prin intermediul unei transmisii automate in opt rapoarte, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora promite isi gaseste rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, chiar si intr-un timp de numai 5.7 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe