In 2004 avea 300 CP si costa 41.000$. Cum arata astazi singura decapotabila din lume cu motor V8 si... bena

In 2004 avea 300 CP si costa 41.000$. Cum arata astazi singura decapotabila din lume cu motor V8 si... bena
  • Chevrolet lansa la inceputul anilor 2000 un model pe nume SSR
  • Automobilul american avea doua locuri, o bena si plafon retractabil
  • Primele exemplare ascundeau sub capota un V8 de 5.3 litri si 300 CP
Distribuie pe Facebook

Este jumatate roadster, jumatate pick-up si suta la suta ciudatenie. Este Chevrolet SSR, automobilul care nu ar fi trebuit sa existe in prima instanta.

Daca in prezent marile companii din industria auto sunt tot mai interesate de protejarea mediului si trecerea la condusul autonom, ei bine... altfel statea situatia acum mai bine de un deceniu.

Un prim exemplu il reprezinta lansarea din anul 2002 a lui Phaeton, limuzina cu platforma de Bentley Flying Spur si motor 6.0 de provenienta Audi A8 W12 comercializata sub sigla Volkswagen.

In aceeasi perioada de timp, peste Ocean, Chevrolet scotea la iveala modelul SSR - o decapotabila cu bena si design retro sau, daca vrei, un pick-up cu plafon retractabil si, din nou, design retro.

Despre ciudatenia americana este vorba, de altfel, si in urmatorul material video, care ne povesteste despre cum clientii primelor exemplare primeau inclusiv un motor V8 de 5.3 litri si 300 CP.

Livrata la pachet alaturi de o cutie automata cu doar patru rapoarte, unitatea cu pricina avea sa fie ulterior inlocuita cu un V8 de sase litri, capabil sa produca nu mai putin de 390 CP, cat un C5 Z06.

Indiferent de capacitatea cilindrica si numarul cailor putere, vechiul SSR nu a prins la public si punct, dealerii Chevrolet reusind sa vanda undeva in jurul a 22.000 de exemplare in trei ani.

De vina pentru esecul inregistrat de ciudatenia americana se face, ce este drept, si pretul de pornire de 41.000 de dolari - care, in ziua de astazi, ar echivala cu aproximativ 55.000 de dolari.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 22 Decembrie 2017