Interiorul lui iti va da impresia ca te afli intr-o masina de lux. Fa cunostinta cu cel mai nou rival al VW-ului Golf

Interiorul lui iti va da impresia ca te afli intr-o masina de lux. Fa cunostinta cu cel mai nou rival al VW-ului Golf
  • Hyundai a publicat primele fotografii si informatii oficiale ale noului i30
  • Cea de-a treia generatie a popularului hatchback sud-coreean se lauda cu un design proaspat
  • Gama de motorizari va include trei unitati pe benzina si un diesel in trei versiuni
Distribuie pe Facebook

Hyundai a publicat la inceputul acestei luni primele fotografii si informatii oficiale ale noului i30, automobil ce va debuta in premiera mondiala cu ocazia Salonului de la Paris din 1 - 16 octombrie.

Dezvoltata si testata pe pamant european, cea de-a treia generatie a popularului hatchback sud-coreean propune un design complet regandit la nivel de exterior, printre elementele definitorii ale caroseriei in cinci portiere numarandu-se blocurile optice alungite si grila supradimensionata a radiatorului.

Capota bombata a motorului, prizele verticale de aer cu LED-uri incluse si eleronul proeminent ce continua linia plafonului pot fi si ele trecute, fara niciun fel de problema, pe lista detaliilor remarcabile, principalele surprize regasindu-se insa la nivelul departamentului interior.

Odata ajunsi aici, clientii noului Hyundai i30 vor fi intampinati alaturi de o plansa de bord redesenata de la zero, in varful careia troneaza ecranul tactil de (pana la) opt inch al sistemului de infotaiment. De un aspect reimprospatat se bucura, de asemenea, si consola centrala sau gurile de ventilatie, daca vrei.

Noul Hyundai i30Noul Hyundai i30

In ceea ce priveste partea practica a celei de-a treia generatii a popularului hatchback sud-coreean, primele informatii oficiale anunta un plus de 40 de milimetri la nivelul lungimii, valoarea totala urcand pana la 4.340 milimetri. Chiar si asa, ampatamentul a ramas neschimbat, la 2.65 metri.

Tot la capitolul dimensiuni avem de precizat si latimea de 1.795 milimetri (+15 mm), respectiv inaltimea de 1.455 milimetri (-15 mm), in timp ce capacitatea de incarcare a portbagajului variaza acum intre 395 si 1.301 litri, in functie de pozitia in care se regaseste bancheta spate.

Pe plan tehnic, vestea cea buna o reprezinta motorizarea T-GDI de 1.4 litri, care ii confera noului Hyundai i30 undeva in jurul a 140 de cai putere. Unitatile 1.0 T-GDI de 120 CP si 1.4 MPI de 100 CP sunt alte doua optiuni ce vizeaza publicul innebunit dupa propulsoare pe benzina.

Noul Hyundai i30Noul Hyundai i30

Esti aici doar pentru unitatile turbodiesel? Atunci afla ca, in acest caz, propunerea celei de-a treia generatii a popularului hatchback sud-coreean se limiteaza la un motor cu o capacitate de 1.6 litri si trei versiuni diferite de putere: cu 95, cu 110 si, nu in ultimul rand, cu 133 CP sub capota.

Livrarea valorilor maxime catre puntea fata se face, in functie de motorizarea aleasa, fie prin intermediul traditionalei transmisii manuale in sase rapoarte, fie cu ajutorul unei moderne cutii cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza. Performantele si consumul de carburant raman, momentan, un mister.

Stim, in schimb, ca meniul tehnologic cuprinde majoritatea sistemelor de siguranta activa disponibile in prezent, precum Autonomous Emergency Braking, Front Collision Warning System, Smart Cruise Control, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert, Lane Keeping Assist System etc.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Noul Hyundai i30
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 14 Septembrie 2016