Internetul vrea ca tu sa afli motorizarile noului Renault Megane IV

Internetul vrea ca tu sa afli motorizarile noului Renault Megane IV
  • Gama de motorizari a noului Renault Megane a ajuns pe internet
  • Hatchback-ul francez ofera un total de sapte propulsoare turbo
  • Clientii au de ales intre trei benzinare si patru unitati diesel
Distribuie pe Facebook

Internetul le-a jucat o noua festa francezilor de la Renault, marele WWW aducandu-ne astazi la cunostinta motoarele noului Megane IV.

Dupa saptamani si luni intregi de asteptare, astazi aflam intr-un final cum arata gama de motorizari a noului Renault Megane. Si totul multumita marelui internet, care a scos aparent de nicaieri un document oficial cu privire la acest subiect.

Asadar, fara nici un fel de alta introducere sau prezentare, cea de-a patra generatie popularului automobil francez de clasa compacta propune o paleta formata dintr-un total de sapte propulsoare supraalimentate, dintre care trei pe benzina si patru pe motorina.

Lista cu optiuni porneste cu un 1.2 TCe de 100 CP si 175 Nm, oferit exclusiv alaturi de o transmisie manuala cu sase rapoarte. Acelasi 1.2 TCe poate fi servit, de asemenea, si intr-o versiune cu 130 CP sub capota, livrat la pachet atat alaturi de o cutie manuala, cat si de una cu dublu ambreiaj.

Dupa cum precizam si anterior, varful de gama il reprezinta unitatea 1.6 TCe de 205 CP si 280 Nm, unitate care i se adreseaza exclusiv variantei GT. In cazul de fata, alegerile in materie de transmisie se limiteaza la cutia EDC cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj.

Pentru cei care prefera motorizarile diesel, noul Renault Megane aduce in varianta de baza un 1.5 dCi de 90 CP si 220 Nm, care lucreaza impreuna doar cu o transmisie manuala in sase rapoarte. Acelasi 1.5 dCi poate fi comandat si alaturi de 110 CP, cei care opteaza pentru acest model avand posibilitatea de a bifa inclusiv cutia EDC.

Urmatorul pe lista, propulsorul 1.6 dCi livreaza puntii fata - fie prin intermediul unei transmisii manuale cu sase rapoarte, fie cu ajutorul unei cutii EDC cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza, undeva in jurul a 130 CP si 320 Nm, pe cand unitatea turbodiesel de top...

... ei bine, unitatea turbodiesel de top ii este din nou rezervata exclusiv versiunii GT, careia ii confera un total de 160 CP si 380 Nm. Tot dintr-o capacitate cilindrica de 1.6 litri si numai prin intermediul unei transmisii automate cu dublu ambreiaj - si doar sase rapoarte, ce-i drept.

Mai multe detalii cu privire la paleta de motoare a Renault-ului Megane IV aflam din urmatorul document:

Renault Megane IV - Motorizari

Distribuie pe Facebook
mai multe