Italienii au gasit ac de cojocul nemtilor. Cum arata in realitate noua masina

Italienii au gasit ac de cojocul nemtilor. Cum arata in realitate noua masina
  • Italienii au gasit ac de cojocul nemtilor
  • Cum arata in realitate noua masina
Distribuie pe Facebook

Printre multiplele versiuni de motorizare caracteristice modelului cu un pret de pornire de 84.624 de euro se numara si o varianta cu propulsie suta la suta electrica. De 557 de cai putere.

Anuntat oficial in urma cu mai bine de doi ani, inca de la inceputul primaverii lui 2022, primul Maserati Grecale din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Conceput special pentru a concura impotriva unor produse precum Audi Q5, dar si BMW X3, Mercedes GLC ori Porsche Macan, respectivul SUV de dimensiuni medii se remarca numaidecat prin designul extrem de atragator al caroseriei, cu mentiunea ca nici interiorul high-tech, livrat in compania a trei displayuri color, nu ar trebui sa treaca intocmai neobservat, in cazul in care mai era necesara o astfel de precizare.

Oferit in schimbul unei sume minime de 84.624 de euro, pachetul specific aceluiasi vehicul cu o lungime de pana la 4.865 de milimetri continua, printre altele, atat cu o pereche de faruri Full-LED Matrix, cat si cu un set de jante cu diametrul de 21", din aliaj usor confectionate. Din meniu nu lipsesc, de asemenea, nici ceasurile de bord digitale, seria atractiilor principale cuprinzand inclusiv scaune actionate electric, cu functie de ventilatie, o bancheta cu incalzire, un sistem de climatizare cu reglarea automata, pe trei zone, a temperaturii, o instalatie audio de inalta fidelitate, Sonus Faber, afisaj pe parbriz, statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil, cruise control adaptiv, franare autonoma de urgenta.

Din punct de vedere tehnic, primul Maserati Grecale din istorie se poate lauda cu o gama variata de unitati pe benzina si electrificate, unele in patru cilindri, altele cu o capacitate de 3.0 litri. Lansat special pentru a concura impotriva unor rivali precum Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC si, nu in ultimul rand, Porsche Macan, respectivul SUV de segment D mixeaza, in cea mai potenta varianta disponbila, doua motoare electrice, versiunea Folgore bucurandu-se de un total sinonim cu 557 CP pentru un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 4.1 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 5 Iunie 2024