Japonezii nu se joaca. Uite cu ce se vor impune noile Mazda3 si Mazda6 in segmentul premium

Japonezii nu se joaca. Uite cu ce se vor impune noile Mazda3 si Mazda6 in segmentul premium
  • Mazda doreste sa introduca sistemul G-Vectoring Control ca echipament standard pentru noile Mazda3 si Mazda6
  • Acesta recupereaza cuplul de antrenare al motorului si genereaza forte G la decelerare
  • Fortele sunt mai apoi transmise rotilor fata sau spate
Distribuie pe Facebook

Constructorul japonez doreste sa devina un jucator important in segmentul premium, asa ca va introduce ca echipament standard pentru noua generatie a modelelor Mazda3 si Mazda6 sistemul G-Vectoring Control (GVC).

Inginerii de la Mazda sustin ca multumita acestui sistem modelele 3 si 6 vor fi mai eficiente si se vor comporta mult mai bine decat generatia pe care o inlocuiesc.

Pe scurt, G-Vectoring Control controleaza cuplul de antrenare al motorului pentru a genera forte G la decelerare, in momentul in care soferul invarte volanul. Aceste forte sunt mai apoi transferate rotilor din fata care astfel vor avea o aderenta mai buna.

Atunci cand soferul pastreaza un unghi constant al volanului, sistemul GVC recupereaza cuplul mentionat mai sus si distribuie fortele G rotilor din spate pentru o mai buna stabilitate, spre exemplu intr-o curba.

Inginerii niponi spun ca prin acest transfer constant de forte intre rotile fata si spate, masina raspunde mult mai bine comenzilor iar stabilitatea este imbunatita considerabil.

Mai mult decat atat, noile Mazda6 si Mazda3 vor fi mai stabile si mai controlabile atunci cand suprafata de rulare este alunecoasa, si datorita faptului ca G-Vectoring Control este un sistem software, el nu contribuie la cresterea greutatii totale a masinii.

Mazda pune accentul pe calitate si liniste, astfel ca pe langa scaunele imbracate in piele Nappa, volan incalzit si bancheta incalzita, care vin impreuna cu pachetul premium, noua Mazda6 va veni si cu mai multe detalii multumita carora pasagerii vor fi inconjurati de liniste. Printre acestea se numara un parbriz mai gros care va avea rolul de a diminua zgomotul produs de vant, geamurile laterale din fata sunt laminate iar chederele izoleaza acum mult mai bine.

Deasemnea, spatiile dintre panourile exterioare au fost reduse, astfel ca masina este cu 3 decibeli mai silentioasa decat modelul precedent, atunci cand ruleaza cu o viteza de 40 km/h pe drumuri rele.

Mazda3 va beneficia la randul ei de o noua grila frontala si o bara spate, un set nou de jante si un volan care a fost introdus pentru prima data pe modelul CX-9.

Noua generatie a Mazdei6 va fi disponibila pentru clientii europeni incepand din aceasta toamna.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 18 August 2016