L-au tras de limba cat au putut. Seful AMG a confirmat pana la urma ca motorul hibrid de 800 de cai intra in productie

L-au tras de limba cat au putut. Seful AMG a confirmat pana la urma ca motorul hibrid de 800 de cai intra in productie
  • Mercedes confirma intrarea motorului hibrid de peste 800 de cai in productie
  • Acesta a debutat odata cu conceptul GT
  • Hibridizarea va fi folosita pentru sporirea performantelor
Distribuie pe Facebook

Seful diviziei de performanta a nemtilor de la Mercedes-Benz a vorbit putin despre viitoarele modele AMG si a atins si subiectul motorului hibrid de 800 de cai putere cu care a debutat conceptul GT la Geneva.

Constructorul german de automobile a prezentat anul acesta la Geneva noul AMG GT4, insa cu un an in urma, in cadrul aceluiasi Salon Auto, Mercedes dezvaluia conceptul care anunta modelul de serie.

Mercedes-AMG GT Concept

Botezat sugestiv Mercedes-AMG GT Concept, acesta a uimit audienta cu liniile indraznete, cu nuanta rosie si jantele aurii care iti luau ochii, dar si cu sistemul de propulsie hibrid. Compus dintr-o unitate V8 biturbo de 4.0 litri si un motor electric pe puntea spate, acesta dezvolta in total peste 800 de cai putere.

Mercedes-AMG GT Concept

Din pacate pentru cei care sperau contrariul, noul sedan coupe a debutat fara aceasta motorizare. Insa nu este totul pierdut, cel putin asta a lasat sa se inteleaga Tobias Moers in cel mai recent interviu acordat publicatiei DigitalTrends.

Seful diviziei de performanta AMG a spus ca "Poate va mai amintiti de conceptul GT prezentat anul trecut la Geneva. Avea un motor V8 in fata si unul electric pe puntea spate. Totul este momentan in stadiul de dezvoltare. Va intra in productie intr-o zi." Intrebat daca unitatea de serie va dezvolta la fel de multi cai ca si cea prezenta pe concept, oficialul a raspuns scurt: "mai mult sau mai putin, da."

Mercedes-AMG GT Concept

Totodata, Moers a adus in discutie si extremul Project One, spunand ca multe dintre tehnologiile acestuia (imprumutate din Formula 1) se vor regasi pe viitoarele modele AMG. Spre bucuria fanilor, acestea nu vor fi folosite pentru extinderea autonomiei, ci pentru sporirea performantelor.

"Va puteti astepta ca unele tehnologii de pe Project One sa fie transferate si celorlalte modele. Urmarim performantele cu aceste hibride, nu o autonomie cat mai mare. Am putea face si asta, dar abordarea noastra principala este una pentru performante, " au fost cuvintele sale.

Mercedes-AMG GT Concept

Distribuie pe Facebook
mai multe