Limuzina care sfideaza legile fizicii. Cantareste peste doua tone, dar face suta in doar 3.1 secunde

Limuzina care sfideaza legile fizicii. Cantareste peste doua tone, dar face suta in doar 3.1 secunde
  • Limuzina care sfideaza legile fizicii: cantareste peste doua tone, dar face suta in doar 3.1 secunde
  • Seria vestilor bune continua cu viteza maxima mai mare de 300 km/h, potrivit primelor informatii oficiale
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, cel putin in cazul amatorilor de performante in linie dreapta, cu viteza maxima mai mare de 300 km/h.

Lansata pe piata acum mai bine de patru ani, in prima parte a verii lui 2016, cea mai recenta generatie a limuzinei comercializate in lume sub numele de Porsche Panamera a primit de curand un binemeritat facelift. Principala noutate: versiunea de top Turbo S E-Hybrid a renuntat la sistemul de propulsie de tip plug-in hybrid si a fost (re)botezata simplu, dar sugestiv... Porsche Panamera Turbo S, evident.

Sub capota, varianta cu pricina mizeaza exclusiv pe serviciile celebrei motorizari V8 cu doua turbine si capacitatea cilindrica de patru litri, valorile maxime ridicandu-se la 630 CP, plus 820 Nm - conform primelor informatii oficiale date publicitatii.

Porsche Panamera Facelift

Aceeasi versiune de performanta Porsche Panamera Turbo S se mai poate lauda si cu un sistem inteligent de tractiune integrala, astfel ca sprintul de la 0 la 100 km/h nu dureaza decat 3.1 secunde, in ciuda faptului ca respectiva limuzina cantereste... ei bine, peste doua tone. In ceea ce priveste viteza de top, compania producatoare a luat la mana fisa cu specificatii tehnice si a trecut / tiparit un generos 315 km/h.

O a doua varianta sport este disponibila sub denumirea de GTS, la randul ei cu un V8 twin-turbo de 3.996 de centimetri cubi in compartimentul motor - insa cu numai 480 CP pe ambele punti, de unde si acceleratia pana la 100 km/h in 3.9 secunde.

Cea mai recenta iteratie a limuzinei comercializate in lume sub numele de Porsche Panamera isi va mai intampina clientii, de asemenea, si intr-o versiune 4S E-Hybrid c-un sistem de propulsie plug-in hybrid si 560 CP. Acestia vor mai avea la dispozitie si o unitate V6 cu doar 330 CP si tractiune spate in standard, care va rezolva ecuatia 0 - 100 km/h intr-un timp demn de un... hot-hatch FWD sau 5.6 secunde, daca vrei.

Daca vine vorba despre partea estetica, schimbarile propuse de varianta cu facelift pot fi numarate pe degetele unei singure maini, oficialii companiei producatoare concentrandu-se mai degraba - deloc surprinzator - pe inmultirea dotarilor oferite.

Porsche Panamera Facelift

Porsche Panamera Facelift

Porsche Panamera Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (16) Poze Porsche Panamera Facelift
mai multe