Masina care a bagat frica in Golf GTI primeste un upgrade serios. Noua versiune de echipare face suta in doar 5,6 secunde

Masina care a bagat frica in Golf GTI primeste un upgrade serios. Noua versiune de echipare face suta in doar 5,6 secunde
  • Masina care a bagat frica in Golf GTI primeste un upgrade serios
  • Noua versiune Hyundai Veloster N DCT face suta in doar 5,6 secunde
  • Varianta cu pricina s-a ales inclusiv cu scaune fata iluminate
Distribuie pe Facebook

Seria imbunatatirilor majore continua cu un plus de 25 Nm si o pereche de scaune fata mai usoare cu aproximativ 2 kilograme.

Asa cum a promis inca de la inceputul saptamanii trecute, compania Hyundai a lansat astazi o noua varianta de echipare a primului Veloster N din istorie. Disponibila la vanzare chiar din luna aprilie, mai intai pe piata auto din Coreea de Sud, respectiva masina se bucura in standard de o cutie automata cu opt rapoarte si dublu ambreiaj.

Motorizarea turbo de doi litri si pana la 275 de cai putere ramane, in mare, neschimbata, singura diferenta constand in aparitia unui mod N Grin Shift care ii permite acesteia sa produca, pentru perioade de aproximativ 20 de secunde, un cuplu maxim mai mare cu 7% decat in mod normal, de 377 Nm.

Hyundai Veloster N DCT

Hyundai Veloster N DCT

In ceea ce priveste performantele in linie dreapta ale noului si, totodata, mult-anticipatului Hyundai Veloster N DCT, ei bine... primele informatii oficiale date publicitatii anunta o acceleratie de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de doar 5,6 secunde. Valoarea din dreptul vitezei de top este, la momentul de fata, o mare necunoscuta.

Stim, in schimb, ca respectiva masina de clasa compacta si inalta performanta mai poate fi echipata, in mod optional de aceasta data, si cu o pereche de scaune fata de tip scoica, care cantaresc cu aproximativ 2 kilograme mai putin si, pe deasupra, se remarca prin prezenta unei versiuni iluminate a celebrului logo N.

Lasand acum in urma noua varianta de echipare a primului Veloster N din istorie si concentrandu-ne exclusiv pe cutia automata cu opt rapoarte si dublu ambreiaj, mentionam ca unitatea in cauza isi va face aparitia si pe modelul i30 N. Ramane insa de vazut cand vor ajunge primele astfel de exemplare in showroom-urile Hyundai din Europa.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 21 Aprilie 2020