Masina care face BMW X5 si Mercedes GLE sa tremure de frica. Porsche prezinta oficial noul Cayenne cu trei display-uri in bord si o versiune de motorizare care consuma doar 1.5 la suta. Cat costa

Masina care face BMW X5 si Mercedes GLE sa tremure de frica. Porsche prezinta oficial noul Cayenne cu trei display-uri in bord si o versiune de motorizare care consuma doar 1.5 la suta. Cat costa
  • Masina care face BMW X5 si Mercedes GLE sa tremure de frica
  • Porsche prezinta oficial noul Cayenne cu trei display-uri in bord si o versiune de motorizare care consuma doar 1.5 la suta
  • Cat costa
Distribuie pe Facebook

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu matrice de LED-uri. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de doua saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii trecute, cea mai recenta iteratie a celebrei game oferite de Porsche sub numele de Cayenne are - incepand de astazi, si un pret de vanzare. 89.097 de euro este, mai precis, suma minima pe care clientii respectivului model o vor avea de achitat pe piata din Germania, acolo unde varianta de baza, disponibila sub indicativul Cayenne, se bucura de serviciile unui propulsor V6 turbo de trei litri si undeva in jurul a 353 de cai putere - pe benzina. Astfel - cu pedata de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea intr-un interval de circa sase secunde, acul vitezometrului urmand a-si continua mai apoi incursiunea pana la o viteza maxima de 248 de kilometri pe ora, conform fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Porsche Cayenne Facelift

Porsche Cayenne Facelift

Reteta caracteristica optiunii mentionate inclusiv anterior, in paragraful de mai sus, se incheie, intr-un final, cu o echipare standard extrem de generoasa - ce cuprinde, potrivit configuratorului oficial, si o pereche de faruri cu matrice de LED-uri, un set de jante cu diametrul de 20 de inch, confectionate din aliaj, o tapiterie realizata din piele partial perforata, dar si un display curbat cu o diagonala de 12.6 inch, destinat afisarii instrumentelor de bord digitale. Din peisaj nu lipsesc - dimpotriva, am putea si nu am gresi, glumi ori exagera cu nimic, scaunele fata cu actionare electrica, plus functie de incalzire, o bancheta spate rabatabila fractionat, volanul condimentat cu un design cu trei spite, instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii, senzorii de parcare, camera pentru mersul in marsarier, radio-ul digital, incarcarea wireless a telefonului mobil sau padelele pentru schimbarea treptelor de viteza.

Pe piata din Germania, noul Porsche Cayenne se vinde in trei configuratii diferite, clientii avand la dispozitie si o aroma Cayenne E-Hybrid, care combina un motor V6 turbo de trei litri si aproximativ 304 CP, pe benzina, cu o unitate electrica de 176 de cai putere pentru un total sinonim cu 470 CP, respectiva savoare impresionand, in mod special, prin consumul mediu de carburant de doar 1.5 litri la 100 de kilometri - datorat unei autonomii, in modul EV, de pana la 74 de kilometri. Pentru moment, varful celebrei game din Stuttgart vine sub forma unui Cayenne S pus in miscare de un agregat V8 biturbo de patru litri si 474 de cai putere - pe benzina, de unde si un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de numai cinci secunde, acul vitezometrului continuandu-si incursiunea, mai apoi, pana la 273 de kilometri pe ora.

Porsche Cayenne Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (39) Poze Porsche Cayenne Facelift
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 8 Mai 2023