Masina momentului a fost lansata oficial. Ce propune noul Audi A8 si mai ales cat va costa el
- Audi a lansat oficial noul A8
- Limuzina germana este privita drept "viitorul masinilor de lux"
- Debuteaza international la Frankfurt
Constructorul german de automobile a prezentat in premiera noul A8 in cadrul evenimentului Audi Summit de la Barcelona. Limuzina urmeaza sa debuteze international cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din septembrie.
Dupa o campanie extrem de lunga si uneori "cicalitoare" de teasing, Audi a prezentat in sfarsit noul A8 in toata splendoarea lui. Momentul lansarii a fost unul cu adevarat impresionant, iar oficialii germani numesc acest varf de gama "viitorul masinilor de lux."
Ce-i drept, ne asteptam ca design-ul exterior sa fie putin mai indraznet, insa echipa de creatie a decis din nou ca e mai bine sa fie conservatoare si a apelat la o evolutie a desenului actual. Chiar si asa, iti capteaza imediat atentia grila uriasa Singleframe a radiatorului, blocurile de lumini frontale Matrix LED cu laser si stopurile spate unite de o banda LED.
In ceea ce priveste proportiile, noul A8 a crescut putin in comparatie cu actuala generatie, lucru care se va vedea in primul rand in cazul spatiului interior. Ca tot veni vorba de habitaclu, acesta a fost redesenat complet si ofera acum o seama de tehnologii demne de un varf de lance.
Avem un instrumentar complet digital cu rezolutie HD de 1920x720, un display de 10.5 inch pentru sistemul de infotainment, o noua interfata Multi Media cu comenzi vocale care poate controla peste 41 de sisteme de asistenta si 400 de functii si poate fi configurata pentru maxim 6 utilizatori diferiti, si nu in ultimul rand, numarul butoanelor fizice a fost diminuat seminificativ.
Sa nu uitam de celebrul scaun al pasagerului din spate, ventilat si incalzit, cu masaj atat pentru corp cat si pentru picioare sau de pilotul automat care analizeaza mediul inconjurator cu ajutorul radarului si al undelor laser. Acesta poate controla in totalitate masina pana la viteze de 60 de km/h si o poate chiar parca singur.
Capitolul tehnic este la fel de impresionant, iar gama de motorizari va fi compusa deocamdata din doua unitati de 3.0 litri V6, turbo. Cea pe benzina va dezvolta 340 de cai putere, iar versiunea TDI va dispune de 286 de cai putere. O noutate este faptul ca ambele vor fi ajutate de un sistem hibrid, care ii va permite noului A8 sa circule cu motorul oprit, maxim 40 de secunde si la viteze cuprinse intre 50 si 160 de km/h.
Constructorul german de automobile sustine ca ulterior, acestor li se vor alatura mai multe motorizari, si anume un V8 de 4.0 litri (benzina si diesel), o versiune W12 si un e-tron plug-in hybrid pentru cei care militeaza pentru un mediu inconjurator curat si lupta impotriva poluarii.
Singura tractiune disponibila va fi una integrala, Quattro, iar puterea va fi transmisa puntilor prin intermediul unei noi cutii de viteze tiptronic cu opt trepte.
Ultima, dar cu siguranta nu cea din urma, este suspensia. Din video-urile anterioare stim ca aceasta este una activa si adaptabila, si ca lucreaza in stransa legatura cu o unitate electrica de 48 de volti. Fiecare roata are un motoras electric, iar camera video din fata analizeaza din timp suprafata de rulare si transmite informatia calculatorului central.
Datele sunt mai apoi prelucrate cu ajutorul functiei Electronic Chassis Platform, iar suspensia inteligenta este mai apoi ajustata independent. Multumita acestui pachet, Audi sustine ca masina va oferi confortul unei limuzine de lux, insa va fi la fel de agila ca si o sportiva pur-sange.
Constructorul din Ingolstadt sustine ca noul varf de gama va debuta in aceasta toamna pe piata din Germania, acolo unde va pleca de la 90.600 de euro. Versiunea cu ampatament marit A8L va costa de la 94.100 de euro in sus.
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Vw touran diesel 2011 5790 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €