Mercedes Antos - Primul camion destinat transportului de marfuri grele pe distante scurte

Daimler prezinta noul Mercedes-Benz Antos, prima serie de vehicule specializate pentru distributia marfurilor grele pe distante scurte. Noul model va avea premiera oficiala in septembrie, la Salonul International de Autovehicule Comerciale de la Hanovra.
Trimite unui prieten
Fie ca transporta produse alimentare, combustibil sau materiale de constructii, cu o greutate bruta intre 18 si 26 de tone, Antos se potriveste perfect in sectorul distributiei regionale.
Chiar daca exteriorul sau reflecta legatura evidenta cu noul Actros, Antos prezinta multe noutati speciale in materie de design. Pe de-o parte, pentru a fi concordanta cu aria sa de utilizare, cel mai adesea spatiul urban, Antos are un aspect foarte prietenos. In acelasi timp, designul plat potrivit pentru transportul pe distante scurte il transforma intr-un vehicul robust.
Cabina continua a noului Mercedes-Benz Antos, de 2,3 metri latime, este disponibila pentru modelul ClassicSpace in variante de lungime mica (S) si medie (M). Varianta medie este, de asemenea, disponibila si pentru cabina CompactSpace, specifica vehiculelor cu unitate de refrigerare independenta. Zona premium a habitaclului ofera soferului un spatiu confortabil de lucru: din punct de vedere ergonomic, instrumentele vehiculului sunt astfel dispuse pentru a asigura o utilizare intuitiva si la indemana. In plus, volanul modern multifunctional si optiunile generoase de ajustare a scaunului usureaza munca de zi cu zi a soferului.
Gama larga de sisteme de asistenta pentru siguranta
Pentru prima data, toate sistemele de siguranta cu care soferii s-au familiarizat la Actros sunt acum disponibile si pentru camioanele din sectorul distributiei pe distante scurte. Urmatoarele sisteme sunt disponibile standard: sistemul de franare controlat electronic EBS, cu discuri de frana ventilate, frana de motor cu eficienta ridicata, sistemul ABS de anti-blocare la franare, sistemul de accelerare antiderapant ASR si Stability Control Assist. Ajungand la a treia generatie Active Brake Assist, Mercedes-Benz a creat un pachet de siguranta cu sisteme de asistenta optionale pentru Antos. Noul sistem ABA 3 initiaza acum automat si aplicatia de franare pentru detectarea obstacolelor stationare.
Motoare Euro VI de la 175 kW (238 hp) la 375 kW (510 hp)
Antos isi face debutul cu o gama foarte variata de motoare diesel Euro VI, ce include trei motoare in linie cu sase cilindri, cu capacitati de 7,7 litri, 10,7 litri si 12,8 litri. Puterea variaza de la 175 kW (238 hp), pentru aplicatiile mai usoare cum ar fi vehiculul simplu, si pana la 375 kW (510 hp) pentru camioanele de sarcina grea, cu variante camion/remorca si camion/semiremorca, folosite in conditii dificile de drum.
Toate motoarele respecta nivelul emisiilor Euro VI si includ, de asemenea, injectie common rail si sistemul de refolosire a gazelor de esapament. Tratarea gazelor de esapament se face prin intermediul tehnologiei SCR cu injectie AdBlue si printr-un convertor catalitic de oxidare conectat in serie si un filtru de particule.
Transmisie automatica pentru toate modelele
Cutia de viteze Mercedes PowerShift 3 complet automata, extrem de rapida, disponibila in variante cu opt sau doisprezece trepte, ofera o transmisie constanta a puterii motorului. O caracteristica speciala a noului Antos este posibilitatea de a alatura motoare extrem de compacte, precum OM 936, cu transmisii in mai multe trepte de viteza. Astfel rezulta o performanta imbunatatita, chiar si in combinatii de camion/remorca sau camion/semiremorca, care sunt complet incarcate doar ocazional si care utilizeaza unitati optimizate de greutate.
Modul Crawler este o caracteristica speciala, ce ofera beneficii semnificative pentru transporturile pe distante mici, care includ destul de des deplasari urbane si manevrare in locuri de descarcare foarte stramte: in treptele de viteza start sau marsarier, soferul poate controla viteza camionului utilizand doar pedala de frana.
Loader/Volumer: pentru prima data, modele cu aplicatii specifice
Pentru domenii specifice de lucru, Mercedes-Benz introduce pentru prima data modele specializate Antos, in sectorul distributiei de marfuri grele pe distante scurte, si Actros, pentru distante lungi de transport. Sub numele de Loader, Mercedes-Benz a grupat variante cu capacitate de incarcare optimizata, care ating valori record la greutate fara incarcatura si sarcina utila. In plus, Volumer ofera capacitate maxima de incarcare datorita compartimentului interior cu o inaltime de trei metri.
Antos Loader: sarcina record pentru camioanele cu semiremorca
Antos Loader este primul camion cu semiremorca din categoria vehiculelor de 40 de tone, care este sub limita de greutate fara incarcatura de 6 tone. In acelasi timp, motorul acestuia respecta nivelul de emisii Euro VI.
Chiar si cu motorul mai mare, in linie cu sase cilindrii, OM 470, ce indeplineste standardele Euro VI si produce pana la 315 kW (428 hp), camionul cu semiremorca cantareste aproximativ 6400 kg. La aceasta greutate, noul Antos ocupa o pozitie excelenta in mediul competitiv si, chiar si in comparatie cu vehiculele cu Euro V, poate fi considerat unul dintre camioanele de top.
O conditie prealabila pentru acest lucru este designul ce asigura o greutate redusa. Astfel, Antos Loader include suport pentru intrare din aluminiu, parbriz si podea cu greutate optimizata, baterii cu o capacitate redusa, un rezervor combinat pentru combustibil si AdBlue, la care se adauga si multe alte masuri de eficientizare a greutatii.
Antos Volumer, pentru utilizari ce necesita un compartiment coborat de incarcare
Beneficiile oferite de Antos Volumer includ un compartiment coborat de incarcare, cu 80 mm mai jos decat modelele anterioare. Inaltimea interioara de pana la trei metri ofera optiuni de incarcare extinse, existand astfel posibilitatea de a incarca o cantitate suplimentara de bunuri.
Pe langa varietatea de modele de cabine, clientii pot alege si intre diferitele capacitati de rezervoare de combustibil - in functie de prioritatea pe care o au, sarcina utila sau gama.
Mercedes-Benz Antos: o clasa unica
Chiar daca exteriorul sau reflecta legatura evidenta cu noul Actros, Antos prezinta multe noutati speciale in materie de design. Pe de-o parte, pentru a fi concordanta cu aria sa de utilizare, cel mai adesea spatiul urban, Antos are un aspect foarte prietenos. In acelasi timp, designul plat potrivit pentru transportul pe distante scurte il transforma intr-un vehicul robust.
Cabina continua a noului Mercedes-Benz Antos, de 2,3 metri latime, este disponibila pentru modelul ClassicSpace in variante de lungime mica (S) si medie (M). Varianta medie este, de asemenea, disponibila si pentru cabina CompactSpace, specifica vehiculelor cu unitate de refrigerare independenta. Zona premium a habitaclului ofera soferului un spatiu confortabil de lucru: din punct de vedere ergonomic, instrumentele vehiculului sunt astfel dispuse pentru a asigura o utilizare intuitiva si la indemana. In plus, volanul modern multifunctional si optiunile generoase de ajustare a scaunului usureaza munca de zi cu zi a soferului.
Gama larga de sisteme de asistenta pentru siguranta
Pentru prima data, toate sistemele de siguranta cu care soferii s-au familiarizat la Actros sunt acum disponibile si pentru camioanele din sectorul distributiei pe distante scurte. Urmatoarele sisteme sunt disponibile standard: sistemul de franare controlat electronic EBS, cu discuri de frana ventilate, frana de motor cu eficienta ridicata, sistemul ABS de anti-blocare la franare, sistemul de accelerare antiderapant ASR si Stability Control Assist. Ajungand la a treia generatie Active Brake Assist, Mercedes-Benz a creat un pachet de siguranta cu sisteme de asistenta optionale pentru Antos. Noul sistem ABA 3 initiaza acum automat si aplicatia de franare pentru detectarea obstacolelor stationare.
Motoare Euro VI de la 175 kW (238 hp) la 375 kW (510 hp)
Antos isi face debutul cu o gama foarte variata de motoare diesel Euro VI, ce include trei motoare in linie cu sase cilindri, cu capacitati de 7,7 litri, 10,7 litri si 12,8 litri. Puterea variaza de la 175 kW (238 hp), pentru aplicatiile mai usoare cum ar fi vehiculul simplu, si pana la 375 kW (510 hp) pentru camioanele de sarcina grea, cu variante camion/remorca si camion/semiremorca, folosite in conditii dificile de drum.
Toate motoarele respecta nivelul emisiilor Euro VI si includ, de asemenea, injectie common rail si sistemul de refolosire a gazelor de esapament. Tratarea gazelor de esapament se face prin intermediul tehnologiei SCR cu injectie AdBlue si printr-un convertor catalitic de oxidare conectat in serie si un filtru de particule.
Transmisie automatica pentru toate modelele
Cutia de viteze Mercedes PowerShift 3 complet automata, extrem de rapida, disponibila in variante cu opt sau doisprezece trepte, ofera o transmisie constanta a puterii motorului. O caracteristica speciala a noului Antos este posibilitatea de a alatura motoare extrem de compacte, precum OM 936, cu transmisii in mai multe trepte de viteza. Astfel rezulta o performanta imbunatatita, chiar si in combinatii de camion/remorca sau camion/semiremorca, care sunt complet incarcate doar ocazional si care utilizeaza unitati optimizate de greutate.
Loader/Volumer: pentru prima data, modele cu aplicatii specifice
Pentru domenii specifice de lucru, Mercedes-Benz introduce pentru prima data modele specializate Antos, in sectorul distributiei de marfuri grele pe distante scurte, si Actros, pentru distante lungi de transport. Sub numele de Loader, Mercedes-Benz a grupat variante cu capacitate de incarcare optimizata, care ating valori record la greutate fara incarcatura si sarcina utila. In plus, Volumer ofera capacitate maxima de incarcare datorita compartimentului interior cu o inaltime de trei metri.
Antos Loader: sarcina record pentru camioanele cu semiremorca
Antos Loader este primul camion cu semiremorca din categoria vehiculelor de 40 de tone, care este sub limita de greutate fara incarcatura de 6 tone. In acelasi timp, motorul acestuia respecta nivelul de emisii Euro VI.
Chiar si cu motorul mai mare, in linie cu sase cilindrii, OM 470, ce indeplineste standardele Euro VI si produce pana la 315 kW (428 hp), camionul cu semiremorca cantareste aproximativ 6400 kg. La aceasta greutate, noul Antos ocupa o pozitie excelenta in mediul competitiv si, chiar si in comparatie cu vehiculele cu Euro V, poate fi considerat unul dintre camioanele de top.
O conditie prealabila pentru acest lucru este designul ce asigura o greutate redusa. Astfel, Antos Loader include suport pentru intrare din aluminiu, parbriz si podea cu greutate optimizata, baterii cu o capacitate redusa, un rezervor combinat pentru combustibil si AdBlue, la care se adauga si multe alte masuri de eficientizare a greutatii.
Antos Volumer, pentru utilizari ce necesita un compartiment coborat de incarcare
Beneficiile oferite de Antos Volumer includ un compartiment coborat de incarcare, cu 80 mm mai jos decat modelele anterioare. Inaltimea interioara de pana la trei metri ofera optiuni de incarcare extinse, existand astfel posibilitatea de a incarca o cantitate suplimentara de bunuri.
Pe langa varietatea de modele de cabine, clientii pot alege si intre diferitele capacitati de rezervoare de combustibil - in functie de prioritatea pe care o au, sarcina utila sau gama.
Mercedes-Benz Antos: o clasa unica
Fiind primul vehicul specializat pentru transportul de marfuri grele pe distante scurte, noul Mercedes-Benz Antos face parte dintr-o clasa unica: seria de modele pentru distributia pe distante scurte acopera o gama larga de activitati pe segmentul sau. Companiile pot beneficia de caracterul economic si de eficienta sa, producatorii de structura sa robusta si unica, ce raspunde cerintelor diferite de transport, iar soferii de usurinta in utilizare si manevrare, precum si de siguranta sa.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (1)
-
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
-
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
-
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
-
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
-
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
-
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
-
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
-
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
Electromotor toyota avensis t25 / rav 4 2.2 d-cat 2005 2006 2007 200 Lei
-
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
-
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
-
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei



Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 11 Iulie 2012