Mercedes Antos - Primul camion destinat transportului de marfuri grele pe distante scurte
Daimler prezinta noul Mercedes-Benz Antos, prima serie de vehicule specializate pentru distributia marfurilor grele pe distante scurte. Noul model va avea premiera oficiala in septembrie, la Salonul International de Autovehicule Comerciale de la Hanovra.
Fie ca transporta produse alimentare, combustibil sau materiale de constructii, cu o greutate bruta intre 18 si 26 de tone, Antos se potriveste perfect in sectorul distributiei regionale.
Chiar daca exteriorul sau reflecta legatura evidenta cu noul Actros, Antos prezinta multe noutati speciale in materie de design. Pe de-o parte, pentru a fi concordanta cu aria sa de utilizare, cel mai adesea spatiul urban, Antos are un aspect foarte prietenos. In acelasi timp, designul plat potrivit pentru transportul pe distante scurte il transforma intr-un vehicul robust.
Cabina continua a noului Mercedes-Benz Antos, de 2,3 metri latime, este disponibila pentru modelul ClassicSpace in variante de lungime mica (S) si medie (M). Varianta medie este, de asemenea, disponibila si pentru cabina CompactSpace, specifica vehiculelor cu unitate de refrigerare independenta. Zona premium a habitaclului ofera soferului un spatiu confortabil de lucru: din punct de vedere ergonomic, instrumentele vehiculului sunt astfel dispuse pentru a asigura o utilizare intuitiva si la indemana. In plus, volanul modern multifunctional si optiunile generoase de ajustare a scaunului usureaza munca de zi cu zi a soferului.
Gama larga de sisteme de asistenta pentru siguranta
Pentru prima data, toate sistemele de siguranta cu care soferii s-au familiarizat la Actros sunt acum disponibile si pentru camioanele din sectorul distributiei pe distante scurte. Urmatoarele sisteme sunt disponibile standard: sistemul de franare controlat electronic EBS, cu discuri de frana ventilate, frana de motor cu eficienta ridicata, sistemul ABS de anti-blocare la franare, sistemul de accelerare antiderapant ASR si Stability Control Assist. Ajungand la a treia generatie Active Brake Assist, Mercedes-Benz a creat un pachet de siguranta cu sisteme de asistenta optionale pentru Antos. Noul sistem ABA 3 initiaza acum automat si aplicatia de franare pentru detectarea obstacolelor stationare.
Motoare Euro VI de la 175 kW (238 hp) la 375 kW (510 hp)
Antos isi face debutul cu o gama foarte variata de motoare diesel Euro VI, ce include trei motoare in linie cu sase cilindri, cu capacitati de 7,7 litri, 10,7 litri si 12,8 litri. Puterea variaza de la 175 kW (238 hp), pentru aplicatiile mai usoare cum ar fi vehiculul simplu, si pana la 375 kW (510 hp) pentru camioanele de sarcina grea, cu variante camion/remorca si camion/semiremorca, folosite in conditii dificile de drum.
Toate motoarele respecta nivelul emisiilor Euro VI si includ, de asemenea, injectie common rail si sistemul de refolosire a gazelor de esapament. Tratarea gazelor de esapament se face prin intermediul tehnologiei SCR cu injectie AdBlue si printr-un convertor catalitic de oxidare conectat in serie si un filtru de particule.
Transmisie automatica pentru toate modelele
Cutia de viteze Mercedes PowerShift 3 complet automata, extrem de rapida, disponibila in variante cu opt sau doisprezece trepte, ofera o transmisie constanta a puterii motorului. O caracteristica speciala a noului Antos este posibilitatea de a alatura motoare extrem de compacte, precum OM 936, cu transmisii in mai multe trepte de viteza. Astfel rezulta o performanta imbunatatita, chiar si in combinatii de camion/remorca sau camion/semiremorca, care sunt complet incarcate doar ocazional si care utilizeaza unitati optimizate de greutate.
Modul Crawler este o caracteristica speciala, ce ofera beneficii semnificative pentru transporturile pe distante mici, care includ destul de des deplasari urbane si manevrare in locuri de descarcare foarte stramte: in treptele de viteza start sau marsarier, soferul poate controla viteza camionului utilizand doar pedala de frana.
Loader/Volumer: pentru prima data, modele cu aplicatii specifice
Pentru domenii specifice de lucru, Mercedes-Benz introduce pentru prima data modele specializate Antos, in sectorul distributiei de marfuri grele pe distante scurte, si Actros, pentru distante lungi de transport. Sub numele de Loader, Mercedes-Benz a grupat variante cu capacitate de incarcare optimizata, care ating valori record la greutate fara incarcatura si sarcina utila. In plus, Volumer ofera capacitate maxima de incarcare datorita compartimentului interior cu o inaltime de trei metri.
Antos Loader: sarcina record pentru camioanele cu semiremorca
Antos Loader este primul camion cu semiremorca din categoria vehiculelor de 40 de tone, care este sub limita de greutate fara incarcatura de 6 tone. In acelasi timp, motorul acestuia respecta nivelul de emisii Euro VI.
Chiar si cu motorul mai mare, in linie cu sase cilindrii, OM 470, ce indeplineste standardele Euro VI si produce pana la 315 kW (428 hp), camionul cu semiremorca cantareste aproximativ 6400 kg. La aceasta greutate, noul Antos ocupa o pozitie excelenta in mediul competitiv si, chiar si in comparatie cu vehiculele cu Euro V, poate fi considerat unul dintre camioanele de top.
O conditie prealabila pentru acest lucru este designul ce asigura o greutate redusa. Astfel, Antos Loader include suport pentru intrare din aluminiu, parbriz si podea cu greutate optimizata, baterii cu o capacitate redusa, un rezervor combinat pentru combustibil si AdBlue, la care se adauga si multe alte masuri de eficientizare a greutatii.
Antos Volumer, pentru utilizari ce necesita un compartiment coborat de incarcare
Beneficiile oferite de Antos Volumer includ un compartiment coborat de incarcare, cu 80 mm mai jos decat modelele anterioare. Inaltimea interioara de pana la trei metri ofera optiuni de incarcare extinse, existand astfel posibilitatea de a incarca o cantitate suplimentara de bunuri.
Pe langa varietatea de modele de cabine, clientii pot alege si intre diferitele capacitati de rezervoare de combustibil - in functie de prioritatea pe care o au, sarcina utila sau gama.
Mercedes-Benz Antos: o clasa unica
Chiar daca exteriorul sau reflecta legatura evidenta cu noul Actros, Antos prezinta multe noutati speciale in materie de design. Pe de-o parte, pentru a fi concordanta cu aria sa de utilizare, cel mai adesea spatiul urban, Antos are un aspect foarte prietenos. In acelasi timp, designul plat potrivit pentru transportul pe distante scurte il transforma intr-un vehicul robust.
Cabina continua a noului Mercedes-Benz Antos, de 2,3 metri latime, este disponibila pentru modelul ClassicSpace in variante de lungime mica (S) si medie (M). Varianta medie este, de asemenea, disponibila si pentru cabina CompactSpace, specifica vehiculelor cu unitate de refrigerare independenta. Zona premium a habitaclului ofera soferului un spatiu confortabil de lucru: din punct de vedere ergonomic, instrumentele vehiculului sunt astfel dispuse pentru a asigura o utilizare intuitiva si la indemana. In plus, volanul modern multifunctional si optiunile generoase de ajustare a scaunului usureaza munca de zi cu zi a soferului.
Gama larga de sisteme de asistenta pentru siguranta
Pentru prima data, toate sistemele de siguranta cu care soferii s-au familiarizat la Actros sunt acum disponibile si pentru camioanele din sectorul distributiei pe distante scurte. Urmatoarele sisteme sunt disponibile standard: sistemul de franare controlat electronic EBS, cu discuri de frana ventilate, frana de motor cu eficienta ridicata, sistemul ABS de anti-blocare la franare, sistemul de accelerare antiderapant ASR si Stability Control Assist. Ajungand la a treia generatie Active Brake Assist, Mercedes-Benz a creat un pachet de siguranta cu sisteme de asistenta optionale pentru Antos. Noul sistem ABA 3 initiaza acum automat si aplicatia de franare pentru detectarea obstacolelor stationare.
Motoare Euro VI de la 175 kW (238 hp) la 375 kW (510 hp)
Antos isi face debutul cu o gama foarte variata de motoare diesel Euro VI, ce include trei motoare in linie cu sase cilindri, cu capacitati de 7,7 litri, 10,7 litri si 12,8 litri. Puterea variaza de la 175 kW (238 hp), pentru aplicatiile mai usoare cum ar fi vehiculul simplu, si pana la 375 kW (510 hp) pentru camioanele de sarcina grea, cu variante camion/remorca si camion/semiremorca, folosite in conditii dificile de drum.
Toate motoarele respecta nivelul emisiilor Euro VI si includ, de asemenea, injectie common rail si sistemul de refolosire a gazelor de esapament. Tratarea gazelor de esapament se face prin intermediul tehnologiei SCR cu injectie AdBlue si printr-un convertor catalitic de oxidare conectat in serie si un filtru de particule.
Transmisie automatica pentru toate modelele
Cutia de viteze Mercedes PowerShift 3 complet automata, extrem de rapida, disponibila in variante cu opt sau doisprezece trepte, ofera o transmisie constanta a puterii motorului. O caracteristica speciala a noului Antos este posibilitatea de a alatura motoare extrem de compacte, precum OM 936, cu transmisii in mai multe trepte de viteza. Astfel rezulta o performanta imbunatatita, chiar si in combinatii de camion/remorca sau camion/semiremorca, care sunt complet incarcate doar ocazional si care utilizeaza unitati optimizate de greutate.
Loader/Volumer: pentru prima data, modele cu aplicatii specifice
Pentru domenii specifice de lucru, Mercedes-Benz introduce pentru prima data modele specializate Antos, in sectorul distributiei de marfuri grele pe distante scurte, si Actros, pentru distante lungi de transport. Sub numele de Loader, Mercedes-Benz a grupat variante cu capacitate de incarcare optimizata, care ating valori record la greutate fara incarcatura si sarcina utila. In plus, Volumer ofera capacitate maxima de incarcare datorita compartimentului interior cu o inaltime de trei metri.
Antos Loader: sarcina record pentru camioanele cu semiremorca
Antos Loader este primul camion cu semiremorca din categoria vehiculelor de 40 de tone, care este sub limita de greutate fara incarcatura de 6 tone. In acelasi timp, motorul acestuia respecta nivelul de emisii Euro VI.
Chiar si cu motorul mai mare, in linie cu sase cilindrii, OM 470, ce indeplineste standardele Euro VI si produce pana la 315 kW (428 hp), camionul cu semiremorca cantareste aproximativ 6400 kg. La aceasta greutate, noul Antos ocupa o pozitie excelenta in mediul competitiv si, chiar si in comparatie cu vehiculele cu Euro V, poate fi considerat unul dintre camioanele de top.
O conditie prealabila pentru acest lucru este designul ce asigura o greutate redusa. Astfel, Antos Loader include suport pentru intrare din aluminiu, parbriz si podea cu greutate optimizata, baterii cu o capacitate redusa, un rezervor combinat pentru combustibil si AdBlue, la care se adauga si multe alte masuri de eficientizare a greutatii.
Antos Volumer, pentru utilizari ce necesita un compartiment coborat de incarcare
Beneficiile oferite de Antos Volumer includ un compartiment coborat de incarcare, cu 80 mm mai jos decat modelele anterioare. Inaltimea interioara de pana la trei metri ofera optiuni de incarcare extinse, existand astfel posibilitatea de a incarca o cantitate suplimentara de bunuri.
Pe langa varietatea de modele de cabine, clientii pot alege si intre diferitele capacitati de rezervoare de combustibil - in functie de prioritatea pe care o au, sarcina utila sau gama.
Mercedes-Benz Antos: o clasa unica
Fiind primul vehicul specializat pentru transportul de marfuri grele pe distante scurte, noul Mercedes-Benz Antos face parte dintr-o clasa unica: seria de modele pentru distributia pe distante scurte acopera o gama larga de activitati pe segmentul sau. Companiile pot beneficia de caracterul economic si de eficienta sa, producatorii de structura sa robusta si unica, ce raspunde cerintelor diferite de transport, iar soferii de usurinta in utilizare si manevrare, precum si de siguranta sa.
- Vw touran diesel 2011 5790 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei
- Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
StiriPeSurse.ro
Decizie istorică și o premieră juridică în Italia: O firmă de asigurare, daune de 100.000 de euro...
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 11 Iulie 2012