Modelul Cruze hatchback, o oferta unica in segmentul compact
Modelul Cruze hatchback este gata sa revigoreze segmentul din care face parte
Silueta aerodinamica pastreaza caracteristicile cheie de design ale modelului Cruze
Spatiu interior generos si dotari standard de inalta performanta
Un set complex de dotari standard de siguranta
Disponibil pe piata din vara anului 2011
Odata cu lansarea modelului Cruze hatchback, Chevrolet va intra in forta pe piata competitiva a segmentului de autovehicule compacte din Europa. Cruze hatchback va oferi clientilor stilul si versatilitatea unui autovehicul cu cinci usi, pastrand calitatile modelului premiat Cruze sedan.
"Credem ca modelul Cruze hatchback ne va oferi o oportunitate extraordinara de a extinde prezenta marcii Chevrolet in segmentul compact," declara Wayne Brannon, Presedinte si Director General al Chevrolet Europe. "Daca ne uitam la ceea ce am realizat cu versiunea Cruze sedan, cel mai bine vandut model Chevrolet la nivel global in anul 2010, avem toate motivele sa credem ca si modelul hatchback va contribui semnificativ la cresterea continua a popularitatii marcii Chevrolet in Europa.
Atunci cand s-a lansat in provocarea de a crea un model hatchback cu cinci usi pornind de la versiunea Cruze sedan, echipa de inginerie si design de la Chevrolet a trebuit sa tina cont de caracterul extrem de eterogen al clientilor de pe piata autovehiculelor compacte cu cinci usi. Rezultatul este un autovehicul ce poate concura cu succes cu modelele consacrate din Europa.
Avand designul indraznet si expresiv al marcii Chevrolet, modelul Cruze hatchback imbina un habitaclu elegant si cel mai mare spatiu interior din segmentul sau cu o gama de motoare diesel sau pe benzina eficiente. Si in domeniul sigurantei, modelul Cruze hatchback ofera o valoare sporita, introducand echipamente complete de siguranta in dotarea standard pentru toate modelele.
Toate autovehiculele Cruze hatchback vor beneficia de imbunatatiri ale spatiului interior disponibile pentru modelele din anul 2012. Clientii vor putea alege intre trei niveluri de echipare diferite, LS, LT si LTZ.
Silueta sportiva, mult spatiu si dotari tehnice
Exteriorul modelului Cruze hatchback inspira dinamism si energie cinetica gata sa se dezlantuie. Principalele trasaturi de design care subliniaza aceasta senzatie sunt linia fluida a acoperisului, linia umerilor usor adancita, concava, precum si farurile, cu carcasele lor ascutite, ca de sageata. Proportiile acestui model, consolele fata si spate scurte si partile laterale ale caroseriei ce aluneca spre interior atunci cand sunt privite din profil, toate acestea accentueaza tinuta sigura si stabila a autovehiculului.
"Profilul sau sportiv, dinamic si postura lata, ce inspira siguranta deosebesc modelul Cruze hatchback de multi dintre contemporanii sai mai statici. Am fost norocosi pentru ca am avut ca punct de plecare proportiile excelente ale versiunii Cruze sedan", a declarat Martin Love, manager de design pentru Chevrolet Cruze.
Ca si sedan Cruze, modelul hatchback are un aspect frontal impunator creat de grila radiatorului separata orizontal si becurile duble cu halogen ale farurilor. La spate, spoilerul montat pe acoperis si pliul subtil din montant care ajunge la baza lunetei intaresc impresia de dinamism. Blocurile optice spate denota atentie la detalii si contribuie la aspectul de autovehicul de lux al modelului Cruze hatchback.
La interior, modelul Cruze prezinta un design cursiv al habitaclului, cu un spatiu generos si un nivel sporit de versatilitate. La fel ca versiunile legendarului model sport Chevrolet Corvette, Cruze are un design cu un post de conducere dublu. Acesta este separat de panoul central care se uneste cu consola centrala. Impreuna cu panoul de instrumente median, fabricat din material textil sau vinil granulat din proteine si panoul de instrumente cu iluminare de fundal cu LED-uri, aceste elemente sporesc sentimentul de confort si relaxare.
Capacitatea de depozitare este de 413 litri cu scaunele ridicate si pasagerii din spate se bucura de un spatiu de 974 mm pentru zona capului. Rabatarea scaunelor in fata in raport 60:40 creste capacitatea de depozitare la 883 litri. Sunt disponibile diverse spatii de depozitare, de exemplu in torpedoul cu doua compartimente, consola centrala si buzunarele portierelor, precum si in buzunarele spatarelor, care pot fi folosite pentru depozitarea unei game largi de obiecte de uz zilnic, precum carti, CD-uri si laptopuri de dimensiuni mici.
Sistem radio AM/FM/CD, cu posibilitate de redare a fisierelor MP3 si semnal radio digital; pana la sase difuzoare
Display infotainment cu doua sau patru culori (in functie de nivelul de echipare)
O mufa USB amplasata in consola centrala pentru nivelurile de echipare LT si LTZ permite conectarea dispozitivelor MP3-player sau iPod
Sistem de climatizare cu comanda manuala si filtru de particule la modelele LS Plus; sistem automat de climatizare pentru nivelurile de echipare medii si superioare; recirculare automata a aerului si senzor de umiditate pentru modelele LTZ.
Optiuni eficiente pentru sistemul de propulsie, tractiune si manevrabilitate excelente
Puteti alege intre trei tipuri de motoare, doua pe benzina si unul diesel. In plus, la inceputul anului 2012 va fi disponibil un nou motor diesel de 1,7 litri. Toate motoarele sunt unitati cu patru cilindri, dotate cu doi arbori cu came in chiulasa, 16 supape si fie injectie multipunct, fie tehnologie common-rail in cazul modelelor diesel.
Ambele motoare pe benzina de 1,6 si 1,8 litri functioneaza pe baza defazarii continuu variabile a camelor. Modificarile aduse modelului din 2011 includ si o galerie de admisie noua in cazul ambelor unitati. In plus, inginerii specializati in sistemul de propulsie au sporit raportul de compresie al motorului de 1,6 litri si au calibrat unitatea de comanda a motorului de 1,8 litri.
La o turatie de 6.400 rpm, motorul pe benzina de 1,6 litri dezvolta o putere de 124 CP in cazul in care este echipat cu transmisie manuala. Motorul de 1,8 litri dezvolta 141 CP la o turatie de 6.200 rpm. Cuplul sau maxim este de 176 Nm la 3.800 rpm. Ambele motoare consuma 6,6 litri/100 km, iar motorul de 1,6 litri are emisii de CO2 de 153 g/km, in timp ce motorul pe benzina de 1,8 litri emite 155 g/km de CO2.
Fiind unul dintre cele mai puternice motoare din segmentul modelelor compacte, motorul turbo-diesel de 2 litri este disponibil pentru noul Cruze hatchback si modelele Cruze sedan 2011 si se poate baza pe o presiune maxima la aprindere sporita in camera de combustie si pe sistemul de transmisie prin lant de distributie.
Un raspuns rapid al pedalei de acceleratie, un cuplu impresionant de 360 Nm la o turatie de 1750 rpm si incadrarea in standardele Euro 5 (147 g/km of CO2) sunt cateva dintre caracteristicile esentiale ale motorului. Acesta dezvolta o putere de 163 CP la o turatie de 3.800 rpm, atingand o viteza maxima de 205 km/h cu o transmisie manuala si necesita 8,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Toate motoarele sunt compatibile atat cu o transmisie manuala, cat si cu o transmisie automata cu 6 trepte de viteza.
Secretul tractiunii si manevrabilitatii excelente ale modelului Cruze hatchback sta ecartamentul lat, structura caroseriei si sistemul de suspensie modern. Modelul Cruze hatchback are un sistem de sasiu integral (BFI), fabricat din otel de inalta rezistenta, situandu-se printre cele mai stabile din segment.
Sistemul de sasiu integral reprezinta o baza superioara pentru o conducere agila, dinamica, dar si relaxata, ceea ce reprezinta unul dintre avantajele modelului Cruze hatchback. De asemenea, acesta faciliteaza si reducerea zgomotului si a vibratiilor.
Suspensia fata McPherson prezinta brate pentru compensarea sarcinilor laterale cu arcuri cu forme speciale. Bucsele hidraulice preiau fortele externe din timpul deplasarii si asigura o izolare ridicata la rulare. Designul bratului compus (bara de torsiune) al suspensiei spate contribuie la centrul de greutate scazut si permite, de asemenea, reducerea greutatii si controlul unghiului de cadere al rotilor. Servodirectia este asistata hidraulic sau electric si ii confera soferului o senzatie de stabilitate.
Siguranta pasagerului reprezinta o prioritate
Structura modelului Cruze hatchback se aseamana foarte mult cu cea a variantei Cruze sedan, care a obtinut 5 stele la testele de siguranta NCAP.
A fost integrata o gama de sisteme electronice in vederea prevenirii accidentelor. In situatii de urgenta, controlul electronic al stabilitatii (ECS), sistemul de control al tractiunii (TCS) si sistemul de franare anti-blocare (ABS) cu distributie electronica a fortei de franare (EBD) se vor activa pentru a-l ajuta pe sofer sa mentina autovehiculul pe carosabil si a-l asista in caz de franare brusca sau manevre de accelerare dificile.
La baza structurii de siguranta a modelului hatchback se afla sistemul de sasiu integral, care consta intr-o unitate cu un singur punct de sudura construita din bare integrale, elemente de presare si sectiuni cheson. Bratele pentru portiere sunt fabricate din otel de rezistenta ultra-inalta, asigurand o protectie excelenta impotriva impacturilor laterale.
Cele 6 airbaguri impreuna cu cele cinci centuri de siguranta cu prindere in trei puncte sunt comandate de modulul de detectare si diagnoza (SDM), un dispozitiv interconectat cu senzorii integrati in bara de protectie din fata si montantul B. Scaunele de siguranta pentru copii pot fi fixate conform standardelor ISOFIX.
Pentru a reduce riscurile de ranire a soferului in caz de accident, un pedalier pliabil se va retrage spre interior pentru a diminua consecintele in caz de impact moderat sau sever. Intre timp, designul capotei asigura un spatiu mai mare intre capota si motor, ceea ce inseamna ca probabilitatea unui impact direct intre un pieton si blocul motorului va scadea considerabil. De asemenea, barele de protectie au fost proiectate astfel incat sa reduca posibilitatea accidentarii pietonilor din cauza componentelor structurale ale autovehiculului.
Lansarea pe pietele europene va incepe in vara anului 2011.
Despre Chevrolet
Chevrolet este cea mai mare marca internationala a companiei General Motors, inregistrand vanzari anuale de aproximativ 4 milioane de autovehicule in peste130 de tari. Se afla pe locul patru in clasamentul vanzarilor marcilor auto internationale si este, de asemenea, una dintre marcile cu cea mai rapida crestere din lume. Autovehiculele Chevrolet combina pasiunea, designul indraznet si caracterul practic. Acestea ofera un raport remarcabil calitate-pret. Dupa relansarea marcii in Europa in 2005, Chevrolet a depasit dublul vanzarilor, atingand valoarea de 500.000 de unitati in 2008. In 2010, Chevrolet a inregistrat o crestere a cotei de piata in Europa de pana la 2,5 procente, comercializand 477.194 de autovehicule. Chevrolet are o retea de 2.000 de dealeri si puncte de service in Europa. Gama Chevrolet include Spark, autovehiculul de oras, micul Aveo, modelul compact Cruze sedan si Corvette, legendarul autovehicul sport. In 2011, Chevrolet lanseza sapte noi modele: nou-noutul Orlando, MPV-ul pentru familie, noul Captiva SUV, Corvette Grand Sport Coupe si noul Aveo hatchback si notchback, Cruze hatchback, Camaro coupe si decapotabila si revolutionarul Chevrolet Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa. Cele mai mari piete europene ale marcii Chevrolet sunt Rusia, Italia, Germania, Spania, Franta si Turcia. Infiintata in S.U.A. in 1911 de catre emigrantul elvetian Louis Chevrolet, marca isi sarbatoreste centenarul in 2011.
"Credem ca modelul Cruze hatchback ne va oferi o oportunitate extraordinara de a extinde prezenta marcii Chevrolet in segmentul compact," declara Wayne Brannon, Presedinte si Director General al Chevrolet Europe. "Daca ne uitam la ceea ce am realizat cu versiunea Cruze sedan, cel mai bine vandut model Chevrolet la nivel global in anul 2010, avem toate motivele sa credem ca si modelul hatchback va contribui semnificativ la cresterea continua a popularitatii marcii Chevrolet in Europa.
Atunci cand s-a lansat in provocarea de a crea un model hatchback cu cinci usi pornind de la versiunea Cruze sedan, echipa de inginerie si design de la Chevrolet a trebuit sa tina cont de caracterul extrem de eterogen al clientilor de pe piata autovehiculelor compacte cu cinci usi. Rezultatul este un autovehicul ce poate concura cu succes cu modelele consacrate din Europa.
Avand designul indraznet si expresiv al marcii Chevrolet, modelul Cruze hatchback imbina un habitaclu elegant si cel mai mare spatiu interior din segmentul sau cu o gama de motoare diesel sau pe benzina eficiente. Si in domeniul sigurantei, modelul Cruze hatchback ofera o valoare sporita, introducand echipamente complete de siguranta in dotarea standard pentru toate modelele.
Toate autovehiculele Cruze hatchback vor beneficia de imbunatatiri ale spatiului interior disponibile pentru modelele din anul 2012. Clientii vor putea alege intre trei niveluri de echipare diferite, LS, LT si LTZ.
Silueta sportiva, mult spatiu si dotari tehnice
Exteriorul modelului Cruze hatchback inspira dinamism si energie cinetica gata sa se dezlantuie. Principalele trasaturi de design care subliniaza aceasta senzatie sunt linia fluida a acoperisului, linia umerilor usor adancita, concava, precum si farurile, cu carcasele lor ascutite, ca de sageata. Proportiile acestui model, consolele fata si spate scurte si partile laterale ale caroseriei ce aluneca spre interior atunci cand sunt privite din profil, toate acestea accentueaza tinuta sigura si stabila a autovehiculului.
"Profilul sau sportiv, dinamic si postura lata, ce inspira siguranta deosebesc modelul Cruze hatchback de multi dintre contemporanii sai mai statici. Am fost norocosi pentru ca am avut ca punct de plecare proportiile excelente ale versiunii Cruze sedan", a declarat Martin Love, manager de design pentru Chevrolet Cruze.
Ca si sedan Cruze, modelul hatchback are un aspect frontal impunator creat de grila radiatorului separata orizontal si becurile duble cu halogen ale farurilor. La spate, spoilerul montat pe acoperis si pliul subtil din montant care ajunge la baza lunetei intaresc impresia de dinamism. Blocurile optice spate denota atentie la detalii si contribuie la aspectul de autovehicul de lux al modelului Cruze hatchback.
La interior, modelul Cruze prezinta un design cursiv al habitaclului, cu un spatiu generos si un nivel sporit de versatilitate. La fel ca versiunile legendarului model sport Chevrolet Corvette, Cruze are un design cu un post de conducere dublu. Acesta este separat de panoul central care se uneste cu consola centrala. Impreuna cu panoul de instrumente median, fabricat din material textil sau vinil granulat din proteine si panoul de instrumente cu iluminare de fundal cu LED-uri, aceste elemente sporesc sentimentul de confort si relaxare.
Capacitatea de depozitare este de 413 litri cu scaunele ridicate si pasagerii din spate se bucura de un spatiu de 974 mm pentru zona capului. Rabatarea scaunelor in fata in raport 60:40 creste capacitatea de depozitare la 883 litri. Sunt disponibile diverse spatii de depozitare, de exemplu in torpedoul cu doua compartimente, consola centrala si buzunarele portierelor, precum si in buzunarele spatarelor, care pot fi folosite pentru depozitarea unei game largi de obiecte de uz zilnic, precum carti, CD-uri si laptopuri de dimensiuni mici.
Toti soferii modelului Cruze hatchback si ai modelelor notchback in versiunea din 2012 vor putea sa utilizeze sisteme de navigatie actualizate prin carduri de memorie secure digital (SD). Alte tehnologii si dotari de confort:
Sistem radio AM/FM/CD, cu posibilitate de redare a fisierelor MP3 si semnal radio digital; pana la sase difuzoare
Display infotainment cu doua sau patru culori (in functie de nivelul de echipare)
O mufa USB amplasata in consola centrala pentru nivelurile de echipare LT si LTZ permite conectarea dispozitivelor MP3-player sau iPod
Sistem de climatizare cu comanda manuala si filtru de particule la modelele LS Plus; sistem automat de climatizare pentru nivelurile de echipare medii si superioare; recirculare automata a aerului si senzor de umiditate pentru modelele LTZ.
Optiuni eficiente pentru sistemul de propulsie, tractiune si manevrabilitate excelente
Puteti alege intre trei tipuri de motoare, doua pe benzina si unul diesel. In plus, la inceputul anului 2012 va fi disponibil un nou motor diesel de 1,7 litri. Toate motoarele sunt unitati cu patru cilindri, dotate cu doi arbori cu came in chiulasa, 16 supape si fie injectie multipunct, fie tehnologie common-rail in cazul modelelor diesel.
Ambele motoare pe benzina de 1,6 si 1,8 litri functioneaza pe baza defazarii continuu variabile a camelor. Modificarile aduse modelului din 2011 includ si o galerie de admisie noua in cazul ambelor unitati. In plus, inginerii specializati in sistemul de propulsie au sporit raportul de compresie al motorului de 1,6 litri si au calibrat unitatea de comanda a motorului de 1,8 litri.
La o turatie de 6.400 rpm, motorul pe benzina de 1,6 litri dezvolta o putere de 124 CP in cazul in care este echipat cu transmisie manuala. Motorul de 1,8 litri dezvolta 141 CP la o turatie de 6.200 rpm. Cuplul sau maxim este de 176 Nm la 3.800 rpm. Ambele motoare consuma 6,6 litri/100 km, iar motorul de 1,6 litri are emisii de CO2 de 153 g/km, in timp ce motorul pe benzina de 1,8 litri emite 155 g/km de CO2.
Fiind unul dintre cele mai puternice motoare din segmentul modelelor compacte, motorul turbo-diesel de 2 litri este disponibil pentru noul Cruze hatchback si modelele Cruze sedan 2011 si se poate baza pe o presiune maxima la aprindere sporita in camera de combustie si pe sistemul de transmisie prin lant de distributie.
Un raspuns rapid al pedalei de acceleratie, un cuplu impresionant de 360 Nm la o turatie de 1750 rpm si incadrarea in standardele Euro 5 (147 g/km of CO2) sunt cateva dintre caracteristicile esentiale ale motorului. Acesta dezvolta o putere de 163 CP la o turatie de 3.800 rpm, atingand o viteza maxima de 205 km/h cu o transmisie manuala si necesita 8,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Toate motoarele sunt compatibile atat cu o transmisie manuala, cat si cu o transmisie automata cu 6 trepte de viteza.
Secretul tractiunii si manevrabilitatii excelente ale modelului Cruze hatchback sta ecartamentul lat, structura caroseriei si sistemul de suspensie modern. Modelul Cruze hatchback are un sistem de sasiu integral (BFI), fabricat din otel de inalta rezistenta, situandu-se printre cele mai stabile din segment.
Sistemul de sasiu integral reprezinta o baza superioara pentru o conducere agila, dinamica, dar si relaxata, ceea ce reprezinta unul dintre avantajele modelului Cruze hatchback. De asemenea, acesta faciliteaza si reducerea zgomotului si a vibratiilor.
Suspensia fata McPherson prezinta brate pentru compensarea sarcinilor laterale cu arcuri cu forme speciale. Bucsele hidraulice preiau fortele externe din timpul deplasarii si asigura o izolare ridicata la rulare. Designul bratului compus (bara de torsiune) al suspensiei spate contribuie la centrul de greutate scazut si permite, de asemenea, reducerea greutatii si controlul unghiului de cadere al rotilor. Servodirectia este asistata hidraulic sau electric si ii confera soferului o senzatie de stabilitate.
Siguranta pasagerului reprezinta o prioritate
Structura modelului Cruze hatchback se aseamana foarte mult cu cea a variantei Cruze sedan, care a obtinut 5 stele la testele de siguranta NCAP.
A fost integrata o gama de sisteme electronice in vederea prevenirii accidentelor. In situatii de urgenta, controlul electronic al stabilitatii (ECS), sistemul de control al tractiunii (TCS) si sistemul de franare anti-blocare (ABS) cu distributie electronica a fortei de franare (EBD) se vor activa pentru a-l ajuta pe sofer sa mentina autovehiculul pe carosabil si a-l asista in caz de franare brusca sau manevre de accelerare dificile.
La baza structurii de siguranta a modelului hatchback se afla sistemul de sasiu integral, care consta intr-o unitate cu un singur punct de sudura construita din bare integrale, elemente de presare si sectiuni cheson. Bratele pentru portiere sunt fabricate din otel de rezistenta ultra-inalta, asigurand o protectie excelenta impotriva impacturilor laterale.
Cele 6 airbaguri impreuna cu cele cinci centuri de siguranta cu prindere in trei puncte sunt comandate de modulul de detectare si diagnoza (SDM), un dispozitiv interconectat cu senzorii integrati in bara de protectie din fata si montantul B. Scaunele de siguranta pentru copii pot fi fixate conform standardelor ISOFIX.
Pentru a reduce riscurile de ranire a soferului in caz de accident, un pedalier pliabil se va retrage spre interior pentru a diminua consecintele in caz de impact moderat sau sever. Intre timp, designul capotei asigura un spatiu mai mare intre capota si motor, ceea ce inseamna ca probabilitatea unui impact direct intre un pieton si blocul motorului va scadea considerabil. De asemenea, barele de protectie au fost proiectate astfel incat sa reduca posibilitatea accidentarii pietonilor din cauza componentelor structurale ale autovehiculului.
Lansarea pe pietele europene va incepe in vara anului 2011.
Despre Chevrolet
Chevrolet este cea mai mare marca internationala a companiei General Motors, inregistrand vanzari anuale de aproximativ 4 milioane de autovehicule in peste130 de tari. Se afla pe locul patru in clasamentul vanzarilor marcilor auto internationale si este, de asemenea, una dintre marcile cu cea mai rapida crestere din lume. Autovehiculele Chevrolet combina pasiunea, designul indraznet si caracterul practic. Acestea ofera un raport remarcabil calitate-pret. Dupa relansarea marcii in Europa in 2005, Chevrolet a depasit dublul vanzarilor, atingand valoarea de 500.000 de unitati in 2008. In 2010, Chevrolet a inregistrat o crestere a cotei de piata in Europa de pana la 2,5 procente, comercializand 477.194 de autovehicule. Chevrolet are o retea de 2.000 de dealeri si puncte de service in Europa. Gama Chevrolet include Spark, autovehiculul de oras, micul Aveo, modelul compact Cruze sedan si Corvette, legendarul autovehicul sport. In 2011, Chevrolet lanseza sapte noi modele: nou-noutul Orlando, MPV-ul pentru familie, noul Captiva SUV, Corvette Grand Sport Coupe si noul Aveo hatchback si notchback, Cruze hatchback, Camaro coupe si decapotabila si revolutionarul Chevrolet Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa. Cele mai mari piete europene ale marcii Chevrolet sunt Rusia, Italia, Germania, Spania, Franta si Turcia. Infiintata in S.U.A. in 1911 de catre emigrantul elvetian Louis Chevrolet, marca isi sarbatoreste centenarul in 2011.
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Renault megane 16v 2006 2000 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
PieseAuto.ro
Le curatam sau le schimbam? Cum sa scapam de scaunele auto murdare
StiriPeSurse.ro
Ministrul Agriculturii anunță că Emiratele Arabe vor construi în România mai multe fabrici și...
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 12 Septembrie 2011