Nemtii pun piciorul in prag. Pregatesc o crestere de putere pentru cel mai cunoscut hot-hatch al lor

Nemtii pun piciorul in prag. Pregatesc o crestere de putere pentru cel mai cunoscut hot-hatch al lor
  • Urmatorul Golf GTI va fi mai puternic ca oricand
  • De mai multi CP se va bucura si viitorul Golf R
  • Cel din urma promite inclusiv un minus de kilograme
Distribuie pe Facebook

Chiar daca lui i se datoreaza aparitia hot-hatch-ului, iconicul Volkswagen Golf GTI pare sa fi pierdut lupta cu competitia. Nemtii sunt insa gata sa revina in top si pregatesc o crestere serioasa de putere pentru cea mai cunoscuta compacta a lor.

Echipat cu o unitate turbo de doi litri, actualul Golf GTI ofera in versiunea standard o putere maxima de 230 CP. Daca luam in considerare varianta Performance, atunci putem vorbi deja despre 245 de cai putere indesati sub capota.

Chiar si asa, hot-hatch-ul companiei Volkswagen este cu mult in urma concurentilor sai directi, de la Opel, Ford sau Honda. Situatia este insa pe cale sa se schimba, potrivit unor informatii obtinute de publicatia germana Auto Bild.

Spre deosebire de modelul actual, urmatorul Golf GTI va adopta in compartimentul motor o herghelie formata din 250 CP. Astfel, va ajunge sa ofere aproape aceeasi putere maxima precum generatia actuala a Focus-ului ST, de exemplu.

De un tratament similar se va bucura, conform germanilor de la Auto Bild, si versiunea Volkswagen Golf R. Respectiva varianta ar urma sa numere un total de 350 CP, mai mult decat suficient pentru a se lua la tranta cu Ford Focus RS.

O alta veste buna cu privire la hot-hatch-ul cu tractiune integrala al companiei din Wolfsburg are legatura cu greutatea acestuia. Plusul de putere anterior amintit va fi insotit, se pare, de un minus de kilograme: intre 35 si 70.

Urmatoarea generatie a modelului Volkswagen Golf va fi prezentata in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din 2019, mai spun germanii de la Auto Bild. La baza se afla tot platforma modulara MBQ.

Gama de motorizari va suferi, in schimb, modificari majore. Sursa anterior mentionata afirma ca versiunea e-Golf va disparea din peisaj, nemtii urmand sa se bazeze pe unitati TSI, TDI si, nu in ultimul rand, CNG.

Modificari importante vor fi operate, de asemenea, si la nivelul design-ului. In special la interior, acolo unde noul Volkswagen Golf va propune o configuratie cu doua display-uri wide, a la Mercedes S-Class.

Distribuie pe Facebook
mai multe