Noile faruri il fac sa para mai fioros ca oricand. In plus, si motorul turbo il ajuta acum mai mult ca niciodata

Noile faruri il fac sa para mai fioros ca oricand. In plus, si motorul turbo il ajuta acum mai mult ca niciodata
  • Noul Volkswagen Polo GTI ascunde sub capota un 2.0 TSI
  • Sportiva germana de clasa subcompacta anunta 200 CP
  • Cutia cu dublu ambreiaj DSG are acum sapte rapoarte
Distribuie pe Facebook

Interiorul ascunde de privirile curiosilor instrumente de bord digitale si un ecran tactil cu diagonala de pana la opt inch pentru controlarea tuturor functiilor vitale.

La inceputul acestei toamne, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, Volkswagen a prezentat in fata lumii intregi cea de-a sasea generatie a modelului Polo.

Desfasurat in perioada 14 - 24 septembrie, evenimentul respectiv a gazduit inclusiv premiera mondiala a variantei GTI, pusa acum in miscare de o motorizare 2.0 TSI.

Important de mentionat, noua subcompacta germana de 200 CP este disponibila in continuare alaturi de o cutie manuala, insa nu lipseste din meniu nici unitatea DSG.

Cu mentiunea ca, spre deosebire de predecesorul sau, actualul Volkswagen Polo GTI mizeaza pe o versiune in sapte rapoarte a transmisiei cu dublu ambreiaj.

Pe plan estetic, modificarile aplicate modelului de baza sunt insotite de spoilere fata si spate agresiv stilizate, plus jante cu design specific si dimensiuni generoase.

Tema sportiva continua si la interior, acolo unde noua subcompacta germana de 200 CP isi arata coltii prin volanul in trei spite si scaunele cu suport lateral marit.

Exista numeroase vesti bune pentru pasionatii de tehnologie, cea mai recenta generatie a modelului Volkswagen Polo GTI oferind instrumente de bord digitale.

Reteta in cauza mai cuprinde, optional sau standard, si blocuri optice cu lumini LED, un ecran tactil de pana la opt inch sau mai multe sisteme de siguranta activa.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 25 Octombrie 2017