Noua gama Opel Astra: plus de varietate, motoare si dotari de inalta tehnologie
Karl-Friedrich Stracke, CEO Opel, a declarat: "Noua gama Opel Astra porneste la drum cu dreptul. Ne extindem spectrul de modele, ca si oferta de motoare extrem de eficiente si de tehnologii de asistenta inovatoare. Designul a devenit mai elegant si mai modern. Din aceasta perspectiva, subliniaza oferim cea mai emotionala executie a tehnologiei germane in segmentul foarte disputat al autovehiculelor compacte."
Acesta afirmatie este sustinuta de noile motoare care in urmatoarele sase luni vor extinde si mai mult gama deja variata de capacitati ale sistemelor de propulsie disponibile pentru modelele Astra. Cu o putere de 206 kW/280 cp si un cuplu maxim de 400 Nm, pe langa faptul ca este cel mai puternic model Astra produs vreodata, versiunea Astra OPC atinge si cea mai mare viteza: viteza maxima a acestui coupe agil este de 250 km/h, putand accelera de la 0 la 100 km/h in doar 6,0 secunde.
Cel mai rapid Astra cu motor diesel produs vreodata va fi dotat cu noul motor 2.0 BiTurbo CDTI, ce dezvolta o putere de 143 kW/195 cp si genereaza un cuplu impresionant de 400 Nm. Deja disponibil pentru modelul Insignia, lanseaza acum tehnologia sofisticata cu doua turbocompresoare secventiale in segmentul autovehiculelor compacte de serie. Fiind alimentat de doua turbocompresoare care actioneaza in tandem, acest motor asigura un nivel excelent de performanta impreuna cu consum redus de carburant pentru versiunile Astra cu cinci usi, Sports Tourer si GTC. Aceste trei modele diferite sunt disponibile cu o gama de motoare diesel de inalta performanta, fapt unic in segmentul autovehiculelor compacte.
De asemenea, Opel anunta imbunatatiri aduse motorului pe benzina de 1,4 litri cu supraalimentare, ce dezvolta o putere de 103 kW/140 cp. In prezent, acesta este echipat cu o functie de amplificare, datorita careia autovehiculul beneficiaza de un cuplu marit cu 10%, de la 200 la 220 Nm, procent foarte util in depasiri, de exemplu.
Noua gama Astra ofera o varietate larga de sisteme de propulsie, ce satisfac cele mai exigente gusturi, de la cel mai eficient motor Astra din punctul de vedere al consumului de carburant (3,7 l/100 km), 1.7 CDTI ecoFLEX (81 kW/110 cp si 96 kW/130 cp), cu un nivel al emisiilor de CO2 de numai 99 g/km, cel mai puternic motor diesel Astra, noul BiTurbo CDTI de 195 cp si pana la cel mai puternic motor Astra din istoria modelului, Astra OPC, cu o putere de 280 cp. In plus, gama se va imbogati in urma lansarii noii generatii de motoare pe benzina cu injectie directa ECOTEC SIDI (Spark Ignition Direct Injection), cu cilindree de 1,6 litri si supraalimentare, care asigura, pe langa o eficienta exceptionala a consumului de combustibil si o experienta de conducere foarte confortabila.
Noile sisteme de asistenta se adauga ofertei de tehnologii inovatoare disponibile
Alte caracteristici ce contribuie la ridicarea standardelor tehnice pana la un nivel chiar mai avansat se regasesc in categoria sistemelor de asistenta pentru sofer. Numeroase tehnologii premium care si-au facut debutul pe modelele Insignia si Zafira Tourer sunt acum disponibile si pentru noua gama Astra, sporind nivelul de siguranta si de confort. Acestea includ a doua generatie a camerei video frontale Opel Eye, cu asistentul optimizat pentru recunoasterea indicatoarelor rutiere (TSA II), sistemul de avertizare la depasirea benzii de circulatie (LDW), functia de indicare a distantei de urmarire (FDI) si sistemul de avertizare privind o coliziune frontala (FCA). Aceste sisteme emit semnale de avertizare pentru prevenirea situatiilor critice, de exemplu atunci cand soferului i se distrage atentia sau nivelul sau de concentrare scade.
Alte sisteme de asistenta includ camera video pentru marsarier, sistemul avansat de asistenta la parcare, ce identifica locurile de parcare si ajuta soferul la efectuarea manevrelor de parcare, precum si asistentul pentru monitorizarea unghiului mort cu alarma si un tempomat adaptiv (ACC) pe baza de senzori radar cu sistem automat de franare de urgenta in caz de coliziune (CIB), activ la viteze intre 50 km/h si 180 km/h. Tempomatul adaptiv ajuta soferul sa mentina constanta viteza selectata, accelerand sau decelerand automat, mentinand in acelasi timp o distanta de siguranta presetata fata de autovehiculul din fata.
Noile sisteme completeaza oferta larga de tehnologii inovatoare de care modelul Astra beneficia deja, unele dintre acestea fiind unice in segmentul autovehiculelor compacte, in timp ce altele se regasesc rar in oferta marcilor concurente. Acestea includ ultima generatie a sistemului inteligent de iluminare frontala adaptiva (AFL+), cu faruri bi-xenon si multiple functii de iluminare sofisticate, ce includ iluminarea in curbe, iluminarea dinamica in viraje, distributia variabila a luminii, reglata automat in functie de conditiile actuale de drum, inclusiv vremea.
Sistemul FlexRide pentru cele mai bune performante de conducere si manevrabilitate, suspensia HiPerStrut pe toate modelele Astra GTC si OPC
Pe langa actualele caracteristici ale dinamicii de conducere ale modelului Astra, clientii pot opta pentru sistemul mecatronic inteligent FlexRide de la Opel, care se adapteaza automat la conditiile de drum, ce ofera trei moduri de conducere: Standard, Tour pentru confort sau Sport.
Pentru o rulare si o manevrabilitate sportive, modelele GTC Astra si OPC beneficiaza de suspensia HiPerStrut (suspensie de inalta performanta) pe puntea fata. Suspensia HiPerStrut imbunatateste aderenta, sporeste puterea in viraje si reduce in mod semnificativ fenomenul de miscare violenta a volanului provocata de cuplul ridicat la acceleratia brusca, permitandu-i soferului sa se bucure din plin de performanta modelului Astra.
Pentru confort crescut, toate modelele Astra pot fi dotate cu scaunele ergonomice ce reduc solicitarile asupra spatelui soferului si pasagerului din fata, certificate de AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V), organizatia expertilor in domeniul sanatatii spatelui din Germania.
Suportul pentru biciclete FlexFix, disponibil exclusiv de la Opel, este complet integrat in bara de protectie spate, in care gliseaza ca un sertar, atunci cand nu este folosit. Sistemul inteligent de ultima generatie de la bordul modelului Astra Sports Tourer va permite sa transportati maxim patru biciclete in acelasi timp. Versiunea cu cinci usi poate transporta maxim doua biciclete.
Parbrizul panoramic, inventat si patentat de Opel, ajunge pana la mijlocul acoperisului, soferul si pasagerii modelelor GTC Astra si OPC beneficiind astfel de o experienta extraordinara din punctul de vedere al perspectivei, spatiului si conducerii. Spre deosebire de alte tipuri de acoperisuri panoramice, nu exista nicio bara transversala care ar putea reduce vizibilitatea.
Design nou pentru modelul Astra, cu accente mai sportive
Partea frontala a modelelor Astra cu 5 usi si Sports Tourer vine cu un design proaspat, mai sportiv si mai luxos decat inainte. Acest fapt este valabil si pentru modelul Astra sedan cu patru usi. Echipa de design Opel s-a concentrat asupra partii frontale si a proiectat o grila a radiatorului mai joasa si mai pronuntata, inspirata din designul modelului GTC Astra lansat recent, prezentand o grila tip plasa cu un design mai precis din punct de vedere tehnic.
In partea superioara a fost adaugata o bara cromata in forma de aripa mai proeminenta, cu elemente vizuale tridimensionale. Noua bara cromata are capetele orientate in sus, este mai centrata si creeaza impresia ca se contopeste cu grila. Prin adaugarea unor insertii de culoare neagra in faruri, versiunilor Essentia si Enjoy le-au fost aduse blocuri optice cu un design mai sportiv. Luminile de zi cu tehnologie LED sunt disponibile acum si cu iluminare standard cu halogen.
In partea din spate, suportul placutei de inmatriculare a modelului Astra cu cinci usi a fost reproiectat, creandu-se o perspectiva vizuala mai ampla. Atat modelul cu cinci usi, cat si versiunea Sports Tourer prezinta o noua banda cromata in bara de protectie, chiar sub suportul placutei de inmatriculare, accentuand, de asemenea, postura lata a autovehiculului. Noile variante diesel de inalta performanta cu motoare BiTurbo pentru modelele cu cinci usi, Sports Tourer si GTC au un exterior chiar mai sportiv si incisiv, care variaza in functie de model. Partea frontala a variantelor Astra BiTurbo (GTC, Sports Tourer si modelul cu 5 usi) subliniaza performanta inalta si natura mai incisiva a acestor autovehicule. Partea superioara a grilei radiatorului are o forma similiara cu cea a modelului GTC Astra, insa bara din fata este intotdeauna in culoarea caroseriei.
Sectiunea inferioara de admisie a aerului a fost, de asemenea, imbunatatita in ceea ce priveste designul sportiv: zona in care partea centrala a grilei radiatorului se uneste cu partea exterioara a fost proiectata in forma de inotatoare de rechin, conferindu-i autovehiculului un aspect mai agresiv fata de un model Astra obisnuit. Cadrul geamurilor laterale prezinta insertii cromate. In partea din spate, cele doua tevi de esapament si forma mai proeminenta a barei de protectie ii confera autovehiculului o postura atletica.
In habitaclu, modelele Astra cu cinci usi, Sports Tourer si sedan cu patru usi prezinta o atmosfera mai sportiva, mai animata si variata datorita utilizarii unor noi culori, materiale si ornamente intr-o noua nuanta lucioasa. In ceea ce priveste modelele BiTurbo, tapiteriile din material textil sau piele de culoare Negru Jet se combina cu nuanta Rosu Magic utilizata pentru marginile scaunelor. Cusaturile si tivurile scaunelor, insertiile portierelor si maneta schimbatorului de viteze de culoare Rosu Magic accentueaza atmosfera sportiva din interior. Volanul din piele cu sectiunea inferioara plata si covorasele speciale cu margini rosii sunt, de asemenea, elemente sport ale interiorului modelelor BiTurbo.Clientii modelului Astra se pot bucura acum de noile variante de design pentru jante. Noile jante din aliaj de 17" sunt incluse in dotarea standard a nivelului de echipare Sport, fiind disponibile optional si jantele noi din aliaj de 18" si 19", ambele cu un design elegant cu 5 spite duble. In plus, Astra prezinta in premiera un nou model de jante sportive multi-spite.
Astra duce mai departe povestea de succes a autovehiculelor compacte Opel
Cu noua gama de modele Astra imbunatatite considerabil, Opel isi consolideaza succesul inregistrat de cel mai premiat si mai bine vandut autovehicul compact, care a castigat numeroase premii, inclusiv prestigiosul trofeu german "Volanul de Aur" (2009) si a primit recent cel mai bun punctaj in cadrul raportului DEKRA 2012 pentru autovehicule rulate.
Gama de modele Astra reprezinta o componenta esentiala a marcii. Aproximativ o treime din toate autovehiculele Opel vandute sunt modele Astra. Opel se afla acum la cea de-a zecea generatie de autovehicule din clasa compacta si la cea de-a patra generatie a modelului Astra, care a atras peste 641.000 de clienti din toata Europa. Toate acestea datorita modelului Astra cu cinci usi lansat in toamna anului 2009, urmat de Sports Tourer un an mai tarziu si de modelul GTC Coupe cu trei usi (spre sfarsitul anului 2011). Aceasta inseamna ca modelul Astra este al treilea cel mai bine vandut model din Europa (si al doilea in Germania) in clasamentul vanzarilor in cel mai mare segment de autovehicule din Europa, acoperind aproape un sfert din piata totala.
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz e-class... 122.79 Lei Ford fiesta 1.25i 2007 1600 €
- Nissan leaf tekna special 2019 23500 $ Set rulment roata renault megane i ba0/1 bta h2r009bta 79.91 Lei Set rulment roata vw golf vi 5k1 bta h1w018bta 214.02 Lei
- Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz cls c219... 122.79 Lei Set rulment roata opel astra f van 55 bta h1x010bta 100.09 Lei Scrumiera 3g1863284 volkswagen vw passat b8 [2014 - 2020] 194 Lei
- Vw golf 1.2tsi comfortline bluemotion pdc pilot 105 cp euro 5... 5990 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6950 € Rola ghidare/conducere curea transmisie opel zafira tourer c... 89.75 Lei
- Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz m-class... 122.79 Lei Intinzator curea curea distributie volvo v40 hatchback bta... 98.85 Lei Skoda octavia 1.2benzina euro 6 dublu clima pilot jante 2017 8300 €
- Set rulment roata citroËn jumper platou / sasiu 230 bta... 128.6 Lei Set rulment roata bmw 5 e60 bta h1b013bta 291.36 Lei Set rulment roata renault espace iii je0 bta h2r032bta 253.32 Lei
- Set rulment roata daewoo rezzo klau bta h1x010bta 100.09 Lei Set rulment roata lancia y 840a bta h2f005bta 190.74 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 14500 $
- Set rulment roata fiat ducato platou / sasiu 230 bta h2c017bta 128.6 Lei Set rulment roata renault clio ii bb0/1/2 cb0/1/2 bta h2r009bta 79.91 Lei Vw passat 2.0tdi dsg 170 cp sportline xenon clima pilot trapa... 3650 €
- Grila radiator transit custom facelift ( 2017-2021 ) 450 Lei Land-rover freelander 2.2 td4 4x4 td4 hse automata navi pdc 2007 4990 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Set rulment roata bmw 3 e30 bta h2b001bta 92.92 Lei Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz clk c209... 122.79 Lei Set rulment roata skoda yeti 5l bta h1w018bta 214.02 Lei
- Set rulment roata citroËn jumper caroserie 230l bta h2c017bta 128.6 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Set rulment roata audi tt roadster 8j9 bta h1w018bta 214.02 Lei
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2650 € Punte spate nissan qashqai 2010 suv 1.6 i 800 Lei Set rulment roata peugeot boxer platou / sasiu zct bta h2c017bta 128.6 Lei