Noua gama de masini Chevrolet a inregistrat o crestere a vanzarilor pentru 2011

Noua gama de masini Chevrolet a inregistrat o crestere a vanzarilor pentru 2011
- Crestere a vanzarilor in Europa cu 8% in primul semestru, depasind media europeana pentru industria auto (+6,0%) - Cota de piata in Europa de 2,4% in primul semestru si de 2,7% in al doilea trimestru si in luna iunie - Vanzari record in Rusia, Germania, Turcia, Franta, Danemarca, Croatia si Austria - Modelul Spark: al 4-lea cel mai bine vandut model din segmentul sau
Distribuie pe Facebook
Incepand din ianuarie si pana in iunie 2011, Chevrolet Europe a vandut 251.820* de autovehicule, ceea ce a reprezentat o crestere a vanzarilor cu 18.615 de unitati (8%) in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut (primul semestru din 2010: 233.205 de autovehicule), aflandu-se in fruntea industriei auto, care a inregistrat o crestere de doar 6%. Cota de piata a Chevrolet in Europa a atins cifra de 2,4%, calculata in functie de vanzarile si cresterile din cadrul a 15 tari europene.
"Cu modele precum noul Orlando, Captiva, Aveo hatchback si Aveo sedan care pot fi gasite deja in reprezentante si alte patru autovehicule, inclusiv autovehiculul electric cu autonomie extinsa Volt, care vor fi lansate in curand, suntem increzatori ca din ce in ce mai multi clienti europeni vor sesiza oportunitatea si valoarea in ceea ce Chevrolet are de oferit", a declarat Wayne Brannon, directorul operatiunilor europene ale Chevrolet. "Nimic nu poate fi mai potrivit decat lansarea a sapte noi modele de autovehicule in plin an centenar pentru a porni in forta in cursa urmatorului secol Chevrolet. De la Spark la Corvette si de la Volt la Camaro, patrundem pe segmente noi, devenind din ce in ce mai relevanti in intreaga piata auto", a adaugat Brannon.
In primul semestru al anului 2011, Chevrolet a inregistrat o crestere substantiala a vanzarilor in Rusia, Germania, Turcia, Franta, Danemarca, Austria si Croatia. In Rusia, Chevrolet a fost din nou marca straina cu cele mai mari vanzari, cu o cota de piata de 6,5%.
In primele sase luni ale lui 2011, cel mai bine vandut autovehicul Chevrolet a fost Spark, modelul mini, cu vanzari de 59.358 de unitati. In Europa, pe acest segment Chevrolet si-a mentinut cota la 8% si s-a clasat pe pozitia a 4-a ca vanzari.
Inainte de a fi scos de pe piata, modelul Aveo a avut vanzari de 44.114 de unitati. Noul Aveo este disponibil acum in reprezentante, varianta cu motor turbo-diesel de 1,3 litri, cu emisii sub 100 g de CO2 pe km urmand sa fie lansata in august.
Modelul Chevrolet Cruze sedan, desemnat autovehiculul anului AUTOBEST in 2010 si primind 5 stele la testele de siguranta EuroNCAP, a inregistrat vanzari de 36.317 de unitati si a ramas lider de piata in mai multe tari. Acesta continua sa fie cel mai vandut model Chevrolet la nivel global si se preconizeaza ca vanzarile vor creste vertiginos din momentul in care versiunea sport hatchback va fi prezenta in showroom-uri. In cel de-al doilea trimestru al lui 2011, Chevrolet a vandut 142.711 de autovehicule in Europa, reprezentand o crestere a vanzarilor cu 14.906 de unitati (11,6%) comparativ cu aceeasi perioada a anului 2010 si atingand o cota de piata de 2,7%. Chevrolet a avut cel mai bun trimestru al doilea in materie de vanzari in Austria, Bosnia, Croatia, Danemarca, Polonia, Slovenia si Turcia.

In iunie 2011, Chevrolet a vandut 49.622 de autovehicule in Europa, ceea ce inseamna ca, in comparatie cu luna iunie a anului 2010, vanzarile au crescut cu 5.118 de unitati sau 11,5%, atingand o cota de piata de 2,7%.

Distribuie pe Facebook
mai multe