Noua masina construita in Romania a primit o versiune de lux, cu piele pe bord si instalatie audio de la Bang & Olufsen

Noua masina construita in Romania a primit o versiune de lux, cu piele pe bord si instalatie audio de la Bang & Olufsen
  • Ford a lansat pe piata o noua versiune de top a gamei Puma
  • Masina fabricata in Romania a primit inclusiv un prim motor diesel
  • Seria noutatilor a fost completata cu o cutie DCT in sapte rapoarte
Trimite unui prieten

Seria vestilor bune continua cu un propulsor diesel de 1.5 litri si o cutie automata cu dublu ambreiaj.

Ultima parte a lunii mai aduce mai multe elemente noi in gama Ford Puma, masina fabricata in Romania primind inclusiv o versiune de top ST Line Vignale. Construita pe baza nivelului de echipare ST Line, daca mai era cumva nevoie de precizat, aceasta se remarca in special prin jantele cu aspect unic si grila frontala din aluminiu satinat.

Partea inferioara a spoilerului spate finisata in culoarea caroseriei, dar si eleronul proeminent destinat plafonului completeaza lista atractiilor exterioare, in timp ce meniul interior cuprinde chiar si insertii de piele pentru panoul de bord, dupa cum reiese din primele imagini oficiale.

In ceea ce priveste dotarea standard a noii versiuni de top Puma ST Line Vignale, Ford spune ca aceasta cuprinde si faruri cu tehnologie LED, scaune imbracate in piele Windsor, plus instalatie audio B&O. Nota de plata a masinii respective, fabricata la randul ei in Romania, ramane un mare mister, insa am putea vorbi despre 30.000 de euro.

Ford Puma ST-Line Vignale

Ford Puma ST-Line Vignale

Cu exceptia versiunii de top ST Line Vignale, gama Ford Puma se mai lauda incepand de astazi si cu o prima motorizare diesel. Este vorba despre mult anticipata unitate EcoBlue cu capacitatea cilindrica de 1.5 litri si puterea maxima de 120 de cai, care ofera un consum mediu de carburant de 4.5 litri la 100 de kilometri (in regim WLTP).

O alta noutate absoluta pentru masina fabricata in Romania consta in aparitia unei cutii automate cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj pentru propulsorul 1.0 EcoBoost de 125 CP, combinatie ce are nevoie de aproximativ sase litri de benzina (in acelasi regim WLTP) la fiecare 100 km.

Trimite unui prieten