Noua masina de la Land Rover e nebunie curata: are 35 de boxe, scaune spate individuale si filtru impotriva SARS-CoV-2

Noua masina de la Land Rover e nebunie curata: are 35 de boxe, scaune spate individuale si filtru impotriva SARS-CoV-2
  • Noua masina de la Land Rover e nebunie curata
  • Are 35 de boxe, scaune spate individuale si filtru impotriva SARS-CoV-2
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o suspensie inteligenta pe aer, plus faruri Digital LED.

Surprinsa, cu diferite ocazii, pe strazile Europei si deconspirata de cateva imagini - unele de la exterior, altele de la interior - scapate, pe internet, cu cateva zile mai devreme decat ar fi trebuit (in mod normal) - inaintea premierei mondiale, mult anticipata generatie cu numarul cinci a masinii oferite si cunoscute publicului larg sub denumirea de Range Rover a renuntat, intr-un final, la toate secretele sale. De ordin tehnic si, evident, estetic.

Programata sa ajunga pe strazi incepand de anul viitor, respectiva creatie mizeaza pe un design familiar la nivelul caroseriei de peste cinci metri - cu marile modificari si schimbari avand loc la nivel de detaliu, dupa cum este cazul blocurilor optice fata si spate, dar si unor piese laterale.

Noul Range Rover

Noul Range Rover

Noul Range Rover

De cealalta parte a portierelor - in cabina, mult anticipata generatie cu numarul cinci a masinii oferite si cunoscute publicului larg sub numele de Range Rover a renuntat la configuratia cu doua ecrane centrale, display-ul destinat instalatiei de climatizare fiind inlocuit cu doua rotite si diferite comenzi tactile. Totodata, printr-o ampla restilizare a trecut si volanul, lista noutatilor continuand apoi cu (alte) cateva piese restilizate la nivel de detaliu.

Respectiva creatie nu duce nici lipsa dotarilor de lux, clientii avand la dispozitie si un set de scaune spate individuale cu functie de masaj, despartite de o consola de dimensiuni generoase, si capabile sa se incline pentru un maximum de confort, dar si o instalatie audio cu 35 de difuzoare.

Mult anticipata generatie cu numarul cinci a masinii oferite si cunoscute publicului larg sub denumirea de Range Rover a mai pregatit si o suspensie inteligenta pe aer, gandita sa ajusteze amortizoarele in functie de informatiile primite de la navigatie cu privire la calitatea suprafetei de rulare, climatizare cu filtru impotriva SARS-CoV-2 si faruri Digital LED cu peste un milion de micro-oglinzi in echipare (per unitate). Pentru un maximum de performanta.

Construita pe o platforma nou-nouta, respectiva creatie promite sa gazduiasca sub capota - in compartimentul motor, si un V8 cu capacitatea cilindrica de 4.4 litri, plus doua turbine de dimensiuni generoase si o putere maxima de 530 de cai, unitatea cu pricina avand BMW ca provenienta.

Lista cu optiuni continua cu versiunile P360, P400, D250, D300 si D350 - insotite de o motorizare cu patru sau sase cilindri in linie - fiecare acompaniata de tehnologia MHEV. Si variantele P440e si P510e, livrate cu o unitate de trei litri si un propulsor electric cu bateria de 31.8 kWh, cu reteta in cauza dandu-i mult anticipatei generatii cu numarul cinci a masinii oferite si cunoscute publicului larg sub denumirea de Range Rover pana la 440 sau 510 CP.

Noul Range Rover

Noul Range Rover

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (89) Poze Noul Range Rover
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 27 Octombrie 2021