Noua masina de la Volkswagen a debutat oficial. Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa. Cat costa

Noua masina de la Volkswagen a debutat oficial. Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa. Cat costa
  • Noua masina de la Volkswagen a debutat oficial
  • Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa
  • Cat costa
Trimite unui prieten

In varianta de top, un sistem plug-in hybrid format dintr-o unitate turbo de 1.5 litri, pe benzina, si un motor electric alimentat de o baterie litiu-ion de 19.7 kWh livreaza un total de 272 CP, asa cum precizam, de altfel, si anterior.

Dezvaluit intregii planete acum mai bine de doua saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui octombrie, primul Tayron destinat cumparatorilor de pe Batranul Continent a revenit de curand, chiar pe parcursul zilelor trecute, in lumina intensa a reflectoarelor - germanii anuntand, recent, pretul de pornire al masinii cu o lungime de 4.792 de milimetri si un ampatament de 2.789 de milimetri, care vine, in standard sau optional, cu faruri High Definiton, cu matrice de LEDuri, jante cu un diametru de pana la 21 de inch, confectionate din aliaj usor, stopuri cu semnalizare dinamica, instrumente de bord digitale si configurabile, scaune reglabile electric, cu functii de incalzire, racire, memorie, masaj, un display central cu diagonala de pana la 15 inch, tapiterie realizata din piele fina, afisaj pe parbriz ori bancheta rabatabila fractionat, clientii acesteia avand de achitat o nota de plata care incepe de la suma de 45.475 de euro.

Numarul de magie continua - asa cum mentionam, de altfel, si anterior, cu multiple versiuni termice si electrificate, lista optiunilor promise culminand cu o configuratie servita impreuna cu un ansamblu plug-in hybrid compus dintr-un propulsor turbo cu o capacitate cilindrica de 1.498 de centimetri cubi, pe benzina, plus o motorizare electrica livrata alaturi de un acumulator litiu-ion de 19.7 kilowati-ora, de unde si o putere de 272 de cai, suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie apasata la podea, intr-un interval de 7.3 secunde, pe cand viteza de top nu va depasi pragul de 215 kilometri pe ora, un consum mediu de carburant de 0.4 - 0.5 litri la 100 de kilometri completand fisa tehnica.

Volkswagen Tayron

Volkswagen Tayron

Volkswagen Tayron

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (129) Poze Volkswagen Tayron
VW
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 6 Noiembrie 2024