Noul Audi A5 va fi mai usor cu 90 de kilograme decat predecesorul sau

Noul Audi A5 va fi mai usor cu 90 de kilograme decat predecesorul sau
  • Noul Audi A5 va fi dezvaluit oficial inainte de sfarsitul acestui an
  • Automobilul german va ajunge in showroom-uri la inceputul lui 2015
  • Conform primelor informatii, viitorul model va fi cu 90 kg mai usor
Trimite unui prieten

Introdus pe piata in urma cu aproximativ sapte ani si trecut recent printr-un facelift destul de important, actualul Audi A5 intra pe ultima suta de metri a carierei sale.

Desi nu este nimic oficial la acest moment, exista numeroase zvonuri care afirma ca cea de-a doua generatie a modelului german Audi A5 va fi dezvaluita in premiera mondiala chiar inainte de sfarsitul acestui an, automobilul sport de clasa medie al constructorului din Ingolstadt urmand a-si face aparitia in showroom-uri la inceputul lui 2015.

Conform acelorasi surse, citate de publicatia americana Car & Driver, cea de-a doua generatie a modelului german Audi A5 se va remarca la nivel de exterior printr-o evolutie a design-ului, si nu chiar o revolutie, asa cum probabil s-ar astepta multi dintre noi. In ceea ce priveste interiorul, se pare ca cea mai noua reinterpretare a automobilul sport de clasa medie al constructorului din Ingolstadt se va putea lauda cu un aspect futurist, viitorii cumparatori avand la dispozitie posibilitatea sa opteze si pentru tehnologia head-up display.

Referitor la aspectul tehnic, cea de-a doua generatie a modelului german Audi A5 este asteptata sa aiba la baza platforma modulara MLB Evo, un alt punct forte al viitorului automobil sport de clasa medie al constructorului din Ingolstadt urmand a fi reprezentata de cresterea cantitatii de aluminiu utilizate la constructia sa. Drept urmare, noul Audi A5 ar putea fi cu pana la 90 de kilograme mai usor decat predecesorul sau, un detaliu care va contribui din plin la cresterea atat a performantelor, cat si a eficientelor.

Si daca tot veni vorba de aceste aspecte, peformanta, respectiv eficienta, trebuie sa mai precizam si ca o parte dintre motorizarile actuale vor primi un surplus de putere, mai mult sau mai putin insemnate, in timp ce unele vor fi inlocuite complet - cel mai bun exemplu in acest sens urmand a fi reprezentat de noul Audi RS5, care va renunta la faimosul sau V8 aspirat de 4.2 litri pentru un V8 twin-turbo de patru litri.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 13 Februarie 2014