Noul Audi Q5 a debutat oficial. Cel mai recent SUV al nemtilor se lauda cu trei ecrane in bord si pana la 367 de cai sub capota. Cum arata in realitate

Noul Audi Q5 a debutat oficial. Cel mai recent SUV al nemtilor se lauda cu trei ecrane in bord si pana la 367 de cai sub capota. Cum arata in realitate
  • Noul Audi Q5 a debutat oficial
  • Cel mai recent SUV al nemtilor se lauda cu trei ecrane in bord si pana la 367 de cai sub capota
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Conceput special pentru a concura impotriva unor nume precum BMW X3 si Mercedes GLC, respectivul produs pluseaza cu o instalatie audio de inalta fidelitate. Cu 16 boxe in dotare. Important de precizat.

Anuntata acum mai putin de-o saptamana si jumatate, in prima parte a lunii lui septembrie, mult anticipata generatie cu numarul trei a incredibilului Audi Q5 stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior, cel mai nou reprezentant al segmentului destinat SUV-urilor se remarca atat prin luminile de zi configurabile, cat si prin jantele confectionate din aliaj sau stopurile cu tehnologie OLED, pe cand interiorul se bucura de prezenta a trei display-uri diferite - unul pentru ceasurile de bord digitale, unul pentru navigatie, unul pentru pasagerul din dreapta soferului.

Oferita special pentru a concura, inutil de mentionat, impotriva unor nume precum BMW X3 si Mercedes GLC, respectiva creatie pluseaza cu scaune actionate electric - cu functie de incalzire, ventilatie, memorie, o tapiterie realizata din piele, un sistem audio de inalta fidelitate, servit in compania a 16 difuzoare, climatizare cu controlul pe trei zone al temperaturii, afisaj pe parbriz, iluminare ambientala, volan sport, cu trei spite, statie pentru incarcare wireless a dispozitivelor mobile inteligente, cruise control adaptiv, franare autonoma de urgenta, asistent la pastrarea benzii de mers. Si - nu in ultimul rand, camera video pentru deplasarea in marsarier.

Sub capota, noul Audi Q5 isi va intampina cumparatorii - odata ajuns in showroom-uri, la vanzare, alaturi de multiple unitati termice si electrificate, cel mai recent SUV al nemtilor mizand, in versiunea de top, pe un motor V6 TFSI de 3.0 litri, sinonim cu un total de 367 de cai putere. Rezultatul: cu pedala de acceleratie blocata la podea, impresionata varianta ar urma sa rezolve eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora intr-un interval de timp mai mic de cinci secunde, pe cand viteza va fi limitata - mai mult ori mai putin surprinzator, la 250 de kilometri pe ora.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 9 Septembrie 2024