Noul Mercedes GLC este, in esenta, un C-Class pe steroizi
- Mercedes a publicat primele fotografii si informatii ale noului GLC
- Crossover-ul din Stuttgart preia platforma si motorizarile ultimului C-Class
- Aspectul vizual se integreaza perfect in filozofia actuala a germanilor
Cele doua automobile ale producatorului german nu doar ca isi impart platforma si motorizarile, insa noul Mercedes GLC mai preia de la ultimul C-Class - fara nici un fel de modificare, si aspectul interior.
Dupa cum au si anuntat la inceputul acestei saptamani, oficialii Mercedes au publicat in cursul serii de ieri primele fotografii si informatii ale celei de-a doua generatii a modelului GLK.
Rebotezat GLC, popularul crossover din Stuttgart este construit pe aceeasi platforma modulara cu tractiune spate MRA precum ultimul C-Class, toate versiunile vandute pe Batranul Continent dispunand insa de sistemul 4MATIC.
Tot de la autoturismul german de clasa medie provine si gama de motorizari, noul Mercedes GLC oferind la momentul lansarii trei propulsoare cu patru cilindri, dintre care doua diesel si una pe benzina.
Pentru prima oara in acest segment, clientii vor putea opta si pentru o varianta hibrid, traditionalelor 220d (170 CP), 250d (204 CP) sau 250 (211 CP) urmand a li se alatura si un 350e, ce combina 211 CP fosili cu 116 CP electrici.
O alta surpriza pe care popularul crossover din Stuttgart le-a pregatit-o rivalilor sai o reprezinta suspensia pneumatica Air Body Control, livrata la pachet alaturi de sistemul DYNAMIC SELECT.
De asemenea, noul Mercedes GLC se mai poate lauda pe plan tehnologic si cu urmatoarele: Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist,
Collision Prevention Assist Plus, Distronic PLUS sau PRE-SAFE PLUS.
In ceea ce priveste departamentul vizual, popularul crossover din Stuttgart ne intampina cu un exterior familiar, in timp ce interiorul a fost preluat integral de la acelasi ultim C-Class mentionat (si) anterior.
Strict referitor la dimensiuni, avem un plus de 118 milimetri la nivelul ampatamentului - comparativ cu vechiul model, capacitatea de incarcare a portbagajului crescand si ea cu 50 de litri, pana la un total de 1.600 de litri.
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Renault megane 16v 2006 2000 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw touran diesel 2011 5790 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €