Noul Saab 9-5 SportCombi va debuta la Geneva
Saab Automobile face urmatorul pas in cea mai mare ofensiva de produse noi din istoria marcii prin dezvelirea mult-asteptatului 9-5 SportCombi la Salonul Auto de la Geneva. Elegant si distractiv de condus, SportCombi adauga flexibilitate la mult aclamatele atribute ale sedanului 9-5 si va reprezenta o optiune alternativa distinctiva in segmentul masinilor break mari din clasa premium.
Are acelasi aspect indraznet, inspirat de Aero X, ca si sedanul si prezinta o linie a acoperisului alungita, in panta, culminand intr-o luneta cu inclinatie abrupta, flancata de geamurile laterale panoramice specifice Saab. Rezultatul este un break impozant si sportiv, cu o postura joasa si un aspect dinamic si atractiv care nu face niciun fel de concesie necesitatii de a transporta obiecte.
Elementele pentru gestionarea inteligenta a bagajelor includ podeaua pliabila adaptabila, sistemul flexibil U-rail de configurare a spatiului in portbagaj si spatiile de depozitare de sub podea cu un compartiment impermeabil pentru obiecte ude. Este disponibil si un hayon programabil, actionat electric.
Oferit cu aceeasi gama de motorizari turbo pe benzina, bioetanol si diesel ca si 9-5 sedan, SportCombi este echipat cu sistemul avansat de tractiune integrala Saab XWD si functii avansate cum ar fi controlul adaptiv al sasiului Saab DriveSense, tempomat adaptiv, faruri adaptive Bi-Xenon Smart Beam, acces si demaraj fara cheie, climatizare cu trei zone si afisajul Pilot Head-up Display care proiecteaza informatia pe parbriz ca la avioane.
Registrul de comenzi pentru SportCombi se deschide in martie, primele livrari catre clienti urmand a avea loc in septembrie. Acesta va extinde in mod semnificativ atractia noii game 9-5 intr-un segment in care Saab, cu traditia sa in proiectarea unor vehicule multifunctionale, s-a bucurat de vanzari ale modelelor break egale in volum cu variantele sedan.
"Lansarea 9-5 SportCombi este mult-asteptatul pas urmator in derularea ofensivei noastre de produse noi" - spune Jan Ake Jonsson, director executiv al Saab Automobile. "Un pas care va readuce Saab in segmentul break-urilor mari, unde ne-am impus cu succes in multe dintre cele mai importante piete cu ofertele noastre anterioare."
Caracter sportiv
Proiectat in paralel cu geamanul sau sedan, 9-5 SportCombi are in comun cu acesta acelasi stil indraznet al botului, la care adauga un aspect cursiv, panoramic al lunetei. Acesta oglindeste tema frontala specifice marcii a liniei 9-5 si ii confera o identitate aparte modelului SportCombi. Linia dramatica, cursiva a acoperisului este extinsa de un spoiler spate integrat in partea de sus a hayonului. Sinele de acoperis ultra-subtiri montate ca standard nu afecteaza silueta zvelta a masinii.
Teme specifice Saab ca stalpul C puternic, cu extinderea in forma unei crose de hochei a liniei de brau, sunt combinate cu un contur proeminent al umarului din spate pentru a conferi modelului SportCombi un aspect puternic si dinamic.
Hayonul este inclinat inspre fata pentru a sublinia caracterul sportiv al masinii. Acesta este echipat cu o bara optica spate in stil "bloc de gheata" pe intreaga latime a masinii si extinsa pana la unitatile de iluminare de pe laterale, continuand o tema stilistica specifica Saab intalnita pentru prima data la 9-5 sedan si crossover-ul 9-4X.
Dinamic si functional
Platforma de bagaje adanca este complet tapisata si optimizata din punct de vedere al spatiului disponibil si al usurintei de utilizare. Spatarul banchetei spate, divizat in raport 60/40 poate fi rabatat aproape pana la orizontala, fara a fi nevoie de repozitionarea banchetei sau indepartarea tetierelor. Fonoizolarea atenta a partii din spate a caroseriei atenueaza zgomotele, vibratiile si rezonanta pentru ca pasagerii sa se bucure de un rafinament al interiorului de acelasi nivel cu al modelului sedan.
Cu spatarele rabatate, platforma de bagaje are o lungime de aproape 2 metri (1962 mm) si ofera o capacitate de incarcare adaptabila de pana la 1.600 litri (527 litri cu bancheta spate in pozitie normala). Peretii laterali ai spatiului de bagaje sunt perfecti plati si verticali, pentru a crea un spatiu deschis cu linii elegante, fara colturi greu de folosit sau arce de roata proeminente. Compartimentele din peretii laterali ofera spatii de depozitare convenabile pentru obiecte mici. Patru inele pentru ancorarea bagajelor si o priza electrica de 12 volti sunt de asemenea in echipamentul standard.
O sina in forma de U optionala in jurul exteriorului podelei ofera posibilitatea configurarii flexibile a spatiului. Ca si la 9-5 sedan, acesta contine o balustrada adaptabila, telescopica pentru divizarea spatiului de bagaje dupa necesitati, pentru ca obiectele de diferite marimi sa fie separate si tinute la locul lor.
Podeaua, cu un maner in forma de avion specific Saab, se pliaza in mai multi pasi pentru a permite accesul la compartimentele de depozitare de sub podea. Daca este pliata de doua ori, se dezveleste un compartiment suplimentar in cazul masinilor care sunt echipate cu seturi de reparatie a rotii in loc de o mini-roata de rezerva. Un brat de sustinere poate fi extras si agatat pentru a tine podeaua pliata intr-o pozitie fixa. Aceasta asigura sustinerea suplimentara a obiectelor depozitate in compartimentul de sub podea, fiind o alternativa flexibila la utilizarea intregii platforme de bagaje.
Pe dosul podelei se gasesc doua suporturi pentru depozitarea separatorului U-rail. Acesta contine, de asemenea, carlige pentru organizarea bagajelor. Un invelis impermeabil din plastic, disponibil optional, poate fi introdus in compartiment pentru a crea o zona separata pentru imbracaminte uda sau bocanci noroiosi.
Daca masina este prevazuta cu o mini-roata de rezerva, aceasta este acoperita de un panou plat care creeaza un spatiu cu inaltimea de 65 mm sub podea - ideal pentru depozitarea separata a obiectelor plate sau de mici dimensiuni.
Hayon inteligent
Pentru si mai mult confort, hayonul este disponibil cu actionare electrica cu telecomanda. Poate fi deschis si inchis complet printr-un buton rotativ montat in usa soferului sau un buton de pe brelocul masinii. O placa tactila de pe exteriorul hayonului, deasupra numarului de inregistrare si un buton din tapiseria interioara declanseaza de asemenea deschiderea si inchiderea actionata electric.
Un mod de functionare programabil poate fi utilizat pentru a ridica hayonul intr-o pozitie mai joasa daca nu exista destul spatiu deasupra masinii, de exemplu intr-un garaj. Inaltimea pana la care se deschide hayonul poate fi configurata cu butonul rotativ, care permite si dezactivarea actionarii electrice.
Pentru a usura incarcarea portbagajului, hayonul se deschide in jos pana la nivelul barei de protectie, pentru ca bagajele sa fie ridicate la numai 648 mm. Podeaua platformei pentru bagaje este de asemenea la aceeasi inaltime cu deschiderea hayonului pentru a usura glisarea in portbagaj a obiectelor grele. O lumina indreptata in jos, montata in hayon si doua lumini laterale mici asigura iluminarea excelenta a spatiului pentru bagaje pe timp de noapte.
Un acoperis retractabil al spatiului de bagaje poate fi fixat in canelurile din peretii lateral amplasate in spatele banchetei spate. Acesta ascunde obiectele transportate si dispune de o actionare cu o atingere care permite glisarea capetelor barei de fixate prin canalele dispuse in interiorul stalpilor D pentru usurarea accesului la platforma de bagaje.
Elementele pentru gestionarea inteligenta a bagajelor includ podeaua pliabila adaptabila, sistemul flexibil U-rail de configurare a spatiului in portbagaj si spatiile de depozitare de sub podea cu un compartiment impermeabil pentru obiecte ude. Este disponibil si un hayon programabil, actionat electric.
Oferit cu aceeasi gama de motorizari turbo pe benzina, bioetanol si diesel ca si 9-5 sedan, SportCombi este echipat cu sistemul avansat de tractiune integrala Saab XWD si functii avansate cum ar fi controlul adaptiv al sasiului Saab DriveSense, tempomat adaptiv, faruri adaptive Bi-Xenon Smart Beam, acces si demaraj fara cheie, climatizare cu trei zone si afisajul Pilot Head-up Display care proiecteaza informatia pe parbriz ca la avioane.
Registrul de comenzi pentru SportCombi se deschide in martie, primele livrari catre clienti urmand a avea loc in septembrie. Acesta va extinde in mod semnificativ atractia noii game 9-5 intr-un segment in care Saab, cu traditia sa in proiectarea unor vehicule multifunctionale, s-a bucurat de vanzari ale modelelor break egale in volum cu variantele sedan.
"Lansarea 9-5 SportCombi este mult-asteptatul pas urmator in derularea ofensivei noastre de produse noi" - spune Jan Ake Jonsson, director executiv al Saab Automobile. "Un pas care va readuce Saab in segmentul break-urilor mari, unde ne-am impus cu succes in multe dintre cele mai importante piete cu ofertele noastre anterioare."
Caracter sportiv
Proiectat in paralel cu geamanul sau sedan, 9-5 SportCombi are in comun cu acesta acelasi stil indraznet al botului, la care adauga un aspect cursiv, panoramic al lunetei. Acesta oglindeste tema frontala specifice marcii a liniei 9-5 si ii confera o identitate aparte modelului SportCombi. Linia dramatica, cursiva a acoperisului este extinsa de un spoiler spate integrat in partea de sus a hayonului. Sinele de acoperis ultra-subtiri montate ca standard nu afecteaza silueta zvelta a masinii.
Teme specifice Saab ca stalpul C puternic, cu extinderea in forma unei crose de hochei a liniei de brau, sunt combinate cu un contur proeminent al umarului din spate pentru a conferi modelului SportCombi un aspect puternic si dinamic.
Hayonul este inclinat inspre fata pentru a sublinia caracterul sportiv al masinii. Acesta este echipat cu o bara optica spate in stil "bloc de gheata" pe intreaga latime a masinii si extinsa pana la unitatile de iluminare de pe laterale, continuand o tema stilistica specifica Saab intalnita pentru prima data la 9-5 sedan si crossover-ul 9-4X.
Dinamic si functional
Platforma de bagaje adanca este complet tapisata si optimizata din punct de vedere al spatiului disponibil si al usurintei de utilizare. Spatarul banchetei spate, divizat in raport 60/40 poate fi rabatat aproape pana la orizontala, fara a fi nevoie de repozitionarea banchetei sau indepartarea tetierelor. Fonoizolarea atenta a partii din spate a caroseriei atenueaza zgomotele, vibratiile si rezonanta pentru ca pasagerii sa se bucure de un rafinament al interiorului de acelasi nivel cu al modelului sedan.
Cu spatarele rabatate, platforma de bagaje are o lungime de aproape 2 metri (1962 mm) si ofera o capacitate de incarcare adaptabila de pana la 1.600 litri (527 litri cu bancheta spate in pozitie normala). Peretii laterali ai spatiului de bagaje sunt perfecti plati si verticali, pentru a crea un spatiu deschis cu linii elegante, fara colturi greu de folosit sau arce de roata proeminente. Compartimentele din peretii laterali ofera spatii de depozitare convenabile pentru obiecte mici. Patru inele pentru ancorarea bagajelor si o priza electrica de 12 volti sunt de asemenea in echipamentul standard.
O sina in forma de U optionala in jurul exteriorului podelei ofera posibilitatea configurarii flexibile a spatiului. Ca si la 9-5 sedan, acesta contine o balustrada adaptabila, telescopica pentru divizarea spatiului de bagaje dupa necesitati, pentru ca obiectele de diferite marimi sa fie separate si tinute la locul lor.
Podeaua, cu un maner in forma de avion specific Saab, se pliaza in mai multi pasi pentru a permite accesul la compartimentele de depozitare de sub podea. Daca este pliata de doua ori, se dezveleste un compartiment suplimentar in cazul masinilor care sunt echipate cu seturi de reparatie a rotii in loc de o mini-roata de rezerva. Un brat de sustinere poate fi extras si agatat pentru a tine podeaua pliata intr-o pozitie fixa. Aceasta asigura sustinerea suplimentara a obiectelor depozitate in compartimentul de sub podea, fiind o alternativa flexibila la utilizarea intregii platforme de bagaje.
Pe dosul podelei se gasesc doua suporturi pentru depozitarea separatorului U-rail. Acesta contine, de asemenea, carlige pentru organizarea bagajelor. Un invelis impermeabil din plastic, disponibil optional, poate fi introdus in compartiment pentru a crea o zona separata pentru imbracaminte uda sau bocanci noroiosi.
Daca masina este prevazuta cu o mini-roata de rezerva, aceasta este acoperita de un panou plat care creeaza un spatiu cu inaltimea de 65 mm sub podea - ideal pentru depozitarea separata a obiectelor plate sau de mici dimensiuni.
Hayon inteligent
Pentru si mai mult confort, hayonul este disponibil cu actionare electrica cu telecomanda. Poate fi deschis si inchis complet printr-un buton rotativ montat in usa soferului sau un buton de pe brelocul masinii. O placa tactila de pe exteriorul hayonului, deasupra numarului de inregistrare si un buton din tapiseria interioara declanseaza de asemenea deschiderea si inchiderea actionata electric.
Un mod de functionare programabil poate fi utilizat pentru a ridica hayonul intr-o pozitie mai joasa daca nu exista destul spatiu deasupra masinii, de exemplu intr-un garaj. Inaltimea pana la care se deschide hayonul poate fi configurata cu butonul rotativ, care permite si dezactivarea actionarii electrice.
Pentru a usura incarcarea portbagajului, hayonul se deschide in jos pana la nivelul barei de protectie, pentru ca bagajele sa fie ridicate la numai 648 mm. Podeaua platformei pentru bagaje este de asemenea la aceeasi inaltime cu deschiderea hayonului pentru a usura glisarea in portbagaj a obiectelor grele. O lumina indreptata in jos, montata in hayon si doua lumini laterale mici asigura iluminarea excelenta a spatiului pentru bagaje pe timp de noapte.
Un acoperis retractabil al spatiului de bagaje poate fi fixat in canelurile din peretii lateral amplasate in spatele banchetei spate. Acesta ascunde obiectele transportate si dispune de o actionare cu o atingere care permite glisarea capetelor barei de fixate prin canalele dispuse in interiorul stalpilor D pentru usurarea accesului la platforma de bagaje.
Sursa: Saab
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Vw touran diesel 2011 5790 € Ford s-max 2.0 2011 6200 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Kia carens euro 5b 2015 7950 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 €
- Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
StiriPeSurse.ro
O nouă schimbare a vremii de Florii! Anunțul făcut de șefa ANM: 'În cea mai mare parte a țării'
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 21 Ianuarie 2011