Noul SUV de la Honda se bate cu BMW X3 si Volkswagen Tiguan. Europenii pot opta pentru o singura motorizare VTEC

Noul SUV de la Honda se bate cu BMW X3 si Volkswagen Tiguan. Europenii pot opta pentru o singura motorizare VTEC
  • Honda a lansat noul CR-V 2018 in Europa
  • Este disponibil cu o singura motorizare
  • Garda la sol este cu 35 de mm mai ridicata decat inainte
Distribuie pe Facebook

Constructorul japonez de automobile lanseaza noul CR-V 2018 in Europa, iar clientii pot opta pentru o singura motorizare VTEC pe benzina. Pe Batranul Continent, modelul asiatic se bate cu BMW X3, Volkswagen Tiguan si Mazda CX-5.

Pentru anul 2018, Honda CR-V a primit mai multe imbunatatiri iar acum a fost lansata oficial in Europa pentru a incerca sa se apropie si mai mult de rivalii din segment.

2018 Honda CR-V

Trecand peste partea estetica, pe care o poti studia in imaginile alaturate, crossover-ul niponilor vine intai de toate cu o garda la sol cu 35 de milimetri mai ridicata decat modelul anterior. Avem 191 de milimetri pentru versiunea cu tractiune fata si 201 milimetri pentru cea cu tractiune integrala.

2018 Honda CR-V

Inginerii au folosit un sasiu nou nout care permite utilizarea unei suspensii independente MacPherson pe fata si un sistem multi-link pe spate. Tinuta de drum si confortul a fost imbunatatita semnificativ, astfel ca pasagerii resimt tot mai putin denivelarile din asfalt.

2018 Honda CR-V

Ca tot veni vorba de pasageri, acestia au mai mult loc la interior, multumita unui ampatament marit. In plus, cea de-a cincea generatie CR-V ofera in premiera o configuratie cu sapte locuri, desigur, ca dotare optionala.

2018 Honda CR-V

Asa cum spuneam mai sus, Honda CR-V model 2018 poate fi comandat in Europa cu tractiune fata si cu tractiune integrala. In cazul primei variante clientii pot opta atat pentru o cutie manuala de viteze cat si pentru una automata CVT, insa daca alegi un CR-V cu tractiune 4x4 singura optiune disponibila este transmisia automata.

2018 Honda CR-V

La motorizari este destul de simplu sa te decizi pentru ca noul crossover al japonezilor propune un singur propulsor pe benzina VTEC, turbo, de 1.5 litri. In cazul versiunii FWD, acesta dezvolta 173 de cai putere si 220 Nm cuplu iar in cazul versiunii cu tractiune integrala, unitatea este capabila de 193 de cai si 243 Nm cuplu.

2018 Honda CR-V

Si performantele difera. Honda CR-V cu tractiune fata atinge 100 de km/h in 9.2 secunde si are o viteza maxima de 210 km/h, iar cea 4x4 "face suta" in 10 secunde iar acul vitezometrului se opreste la 200 de km/h.

Honda declara un consum mediu de 6.3 litri/100 de kilometri pentru CR-V-ul cu tractiune fata si transmisie manuala.

2018 Honda CR-V

Motorul diesel iese din discutie, cel putin pentru piata europeana, insa constructorul asiatic si-a anuntat intentia de a lansa anul viitor o noua versiune plug-in hybrid pentru CR-V. Aceasta va combina un propulsor de 2.0 litri i-VTEC cu o unitate electrica.

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (78) Poze 2018 Honda CR-V
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 18 Iulie 2018