Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe! Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie. Galerie foto completa

Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe! Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie. Galerie foto completa
  • Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe!
  • Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie.
  • Galerie foto completa
Distribuie pe Facebook

Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, incepand de anul viitor, respectivul produs isi va intampina potentialii cumparatori in doua versiuni electrificate, ambele variante folosind, ca punct de pornire, un propulsor 1.6 T-GDI.

Introdus cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de trei luni si jumatate - inca din ultima parte a verii lui 2023, cel mai recent Hyundai Santa Fe din istorie a revenit, de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia - oficialii companiei asiatice au publicat recent, chiar la sfarsitul saptamanii trecute, peste 60 de imagini nemaivazute de la exteriorul si, totodata, din interiorul generatiei cu numarul cinci a celebrului SUV de dimensiuni medii, modelul cu pricina remarcandu-se in special prin design-ul patratos, inspirat de Land Rover Defender, legendarul off-roader din Marea Britanie, al caroseriei.

Hyundai Santa Fe - Galerie foot

Hyundai Santa Fe - Galerie foot

Hyundai Santa Fe - Galerie foot

Meniul caracteristic departamentului exterior continua - dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, cu blocuri optice, atat frontale, cat si posterioare, cu elemente stilizate sub forma literei H in dotare, aripi laterale sculptate atent si jante din aliaj supradimensionate, cu diametrul de pana la 21 de inch, pe cand reteta de la interior cuprinde inclusiv un display color masiv, impartit in doua zone diferite de lucru, intre instrumentele de bord digitale si configurabile si sistemul de infotainment compatibil cu aplicatiile Apple CarPlay si Android Auto. Odata ajunsi in cabina, pasagerii vor mai descopri - de asemenea, si o instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, scaune actionate electric, tapiterie din piele, incarcare wireless a telefonului mobil.

Acompaniat atat de o lungime de aproximativ 4.83 metri, cat si de un ampatament de circa 2.815 milimetri, cel mai recent Hyundai Santa Fe din istorie isi va intampina cumparatorii din Europa, odata ajuns in showroom-uri, la vanzare, in doua optiuni electrificate - cu precizarea ca ambele configuratii au la baza un agregat turbo cu o capacitate de 1.6 litri, in patru cilindri, pe benzina. Altfel spus, marea batalie se va da intre o savoare HEV cu 180 CP si o aroma plug-in hybrid sinonima cu 160 de cai putere - fisa cu specificatii de ordin tehnic gazduind si un sprint de la 0 la 100 km/h in 9.5 ori 9.1 secunde.

La polul opus, viteza de top urca - cu acceleratia la podea, pana la 180 de kilometri pe ora, indiferent de modelul ales, pe cand consumul mediu de carburant ramane, mai mult sau mai putin surprinzator, un mare mister si o necunoscuta de proportii. Pe alte piete - precum Statele Unite ale Americii, propulsia este asigurata de un 2.5 T-GDI cu 281 CP, astfel ca primii 100 km/h vin dupa aproximativ 8.0 secunde, acul vitezometrului aventurandu-se apoi pana la 210 kilometri pe ora.

Hyundai Santa Fe - Galerie foot

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (65) Poze Hyundai Santa Fe - Galerie foot
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 6 Noiembrie 2023