Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe! Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie. Galerie foto completa

Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe! Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie. Galerie foto completa
  • Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe!
  • Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie
  • Galerie foto completa
Distribuie pe Facebook

Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, respectivul produs isi va intampina viitorii cumparatori in doua versiuni electrificate, ambele variante folosind, ca punct de plecare, un agregat 1.6 T-GDI.

Introdus cu mare fast si tam-tam acum mai bine de zece luni - inca de la finalul verii trecute, cel mai recent Hyundai Santa Fe din istorie sarbatoreste inceputul unei noi saptamani cu peste 50 de imagini proaspete, nemaivazute. Unele de la exterior, altele din interior, generatia cu numarul cinci a faimosului SUV asiatic remarcandu-se numaidecat prin aspectul patratos al caroseriei - influentat de emblematicul off-roader din Marea Britanie Land Rover Defender.

Hyundai Santa Fe - Galerie foto

Hyundai Santa Fe - Galerie foto

Meniul specific departamentului exterior continua, dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, cu blocuri optice insotite de elemente desenate sub forma literei H, aripi laterale creionate atent, jante masive, de pana la 21 de inch, din aliaj. Pe cand reteta de la interior cuprinde inclusiv un display color imens - impartit in doua zone diferite de lucru.

Odata ajunsi in cabina, pasagerii vor mai descoperi si instrumente de bord digitale, scaune fata actionate electric, cu functie de ventilatie, bancheta spate cu incalzire, sistem audio de inalta fidelitate, semnat de compania Bose, instalatie de climatizare cu reglarea automata - pe doua zone, a temperaturii, afisaj pe parbriz, tapiterie din piele. Si - nu in ultimul rand, incarcator wireless, prin inductie, pentru dispozitivele mobile, daca mai era necesara o astfel de precizare.

Acompaniat atat de o lungime de aproximativ 4.83 metri, cat si de un ampatament de circa 2.815 milimetri, cel mai recent Hyundai Santa Fe din istorie isi va intampina cumparatorii din Europa, odata ajuns in showroom-uri, la vanzare, in doua optiuni electrificate. Ambele configuratii avand la baza un propulsor turbo cu patru cilindri in linie si o capacitate de 1.6 litri - pe benzina.

Intr-o alta ordine de idei, marea batalie se va da intre o versiune Hybrid de 215 CP si o varianta PHEV - sinonima cu un total de 253 de cai putere. Fisa cu specificatii de ordin tehnic cuprinzand inclusiv un sprint de la zero la 100 km/h - cu acceleratia la podea, in 9.6, respectiv 9.3 secunde, acul vitezometrului promitand sa isi continue, mai apoi, incursiunea pana la pragul de 180 de kilometri pe ora, dupa cum se arata in ultimele detalii oferite publicului larg de sud-coreeni.

Hyundai Santa Fe - Galerie foto

Hyundai Santa Fe - Galerie foto

Hyundai Santa Fe - Galerie foto

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (54) Poze Hyundai Santa Fe - Galerie foto
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 14 Mai 2024