Nu exista BMW care sa concureze cu asa ceva. Cum arata cea mai noua masina lansata de Mercedes pe piata din Romania

Nu exista BMW care sa concureze cu asa ceva. Cum arata cea mai noua masina lansata de Mercedes pe piata din Romania
  • Nu exista BMW care sa concureze cu asa ceva
  • Cum arata cea mai noua masina lansata de Mercedes pe piata din Romania
Distribuie pe Facebook

In configuratia de top, o motorizare cu sase cilindri in linie, compresor electric si turbina mecanica livreaza pana la 457 cai putere rotilor de pe ambele punti - multumita functiei EQ Boost disponibila in standard.

Dezvelita oficial in urma cu mai bine de o luna si jumatate, chiar la sfarsitul acestei primaveri, mult anticipata versiune imbunatatita a actualei game Mercedes E-Class Coupe a fost lansata de curand si pe piata din Romania. La preturi care pornesc de la 55.300 de euro, TVA inclus, conform configuratorului aflat pe site-ul importatorului local.

Comercializata sub indicativul E 200, cea mai ieftina optiune pusa la dispozitia clientilor gazduieste in compartimentul motor un benzinar de doi litri si 197 CP - insotit de o functie EQ Boost sinonima cu un plus de aproximativ 14 cai putere.

Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift

Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift

Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift

Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift

Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift

O transmisie automata cu noua rapoarte si un sistem de tractiune spate se numara printre dotarile standard, oferite fara costuri suplimentare. Acestora li se alatura inclusiv o tapiterie realizata dintr-o combinatie de stofa si piele Artico, jante din aliaj cu diametrul pe 18 inch, scaune fata incalzite, faruri cu tehnologie LED, camera pentru marsarier etc.

In ceea ce priveste reteta tehnica a celei mai puternice masini din gama Mercedes E-Class Coupe Facelift, ei bine... lista cu atractii principale a variantei E53 AMG 4Matic+ debuteaza cu o motorizare cu sase cilindri in linie si capacitatea de trei litri.

Seria vestilor bune continua cu o turbine mecanica, un compresor electric si, din nou, o functie EQ Boost, formula respectiva traducandu-se printr-un total de pana la 457 CP. Cu toti livrati rotilor de pe ambelor punti, printr-o cutie AMG SPEEDSHIFT TCT 9G si un sistem inteligent de tractiune integrala, daca mai era cumva nevoie de o astfel de mentiune.

Nota de plata in cazul de fata incepe de la aproape 91.700 de euro, insa cumparatorii primesc si spoilere fata / spate agresiv stilizate, o evacuare cu patru tobe de esapament, dar si suspensie special gandita sau frane de performanta.

O versiune pe nume E 220 d deschide oferta in materie de propulsoare diesel, cea mai ieftina unitate pe motorina venind cu 194 cai putere, tractiune spate si pret de 59.450 de euro. Intr-un final, noul Mercedes E-Class Coupe mai este comercializat si in urmatoarele arome: E 300 (258 CP + 14CP), E 400 d Matic (330 CP) si E 450 4Matic (367 CP + 22 CP).

Exista si o varianta decapotabila - cu un plafon retractabil din material textil in dotarea standard - care, la 61.810 de euro pe piata din Romania, costa cu peste 6.500 de euro mai mult decat coupe-ul fara concurent de la marcile Audi si BMW.

Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift

Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift

Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (64) Poze Mercedes E-class Coupe si Cabrio facelift
mai multe