Opel Antara: Dinamicul model crossover a fost actualizat si modernizat

Prin intermediul designului exterior evidentiat, noilor motoare, sasiului cu reglaj nou si prin interiorul actualizat, modelul Opel Antara reuneste in 2011 agilitatea sportiva off-road cu inalta valoare functionala si farmecul urban.
Trimite unui prieten
Gama de motoare complet reprelucrate, compusa din doua unitati diesel si o varianta pe benzina, respecta norma de emisii Euro 5 si garanteaza obtinerea unor performante imbunatatite la rulare, cu un nivel de consum si de emisii redus considerabil. Cele doua transmisii disponibile, o varianta manuala cu sase trepte de viteza si una automata, au fost si ele supuse unei noi dezvoltari complete.
Motorul diesel 2.2 CDTI este disponibil in doua variante cu puteri diferite. Unitatea de baza care dezvolta 120 kW/163 CP atinge un cuplu maxim de 350 Nm si este disponibila in combinatie cu tractiunea pe puntea fata sau cu sistemul de tractiune integrala si cu transmisia manuala sau automata. Cu un consum de carburant de 6,3 l/100 km (CO2: 167 g/km), cu un timp de accelerare de la zero la 100 km/h de 9,9 secunde si o viteza maxima de 189 km/h (toate datele se refera la varianta cu tractiune pe puntea fata si cutie de viteze manuala), acest sistem de propulsie ofera o imbinare echilibrata intre eficienta si dinamism.
Motorul diesel de 135 kW/184 CP, care reprezinta si varful de gama, (cuplu maxim 400 Nm) este inclus in dotarea standard pentru variantele cu tractiune integrala, fiind disponibil impreuna cu ambele versiuni de transmisie si impresioneaza prin performantele excelente in timpul conducerii (accelerare de la zero la 100 km/h in 9,6 secunde; viteza maxima 200 km/h). In acelasi timp, acest motor se mandreste cu un nivel inalt de economie si cu un caracter ecologic, avand un consum de carburant de 6,6 l/100 km si atingand un nivel de emisii de CO2 de 175 g/km).
Ca alternativa la motoarele diesel, unitatea 2.4 ECOTEC pe benzina care dezvolta 123 kW/167 CP si un cuplu maxim de 230 Nm este disponibila cu tractiune pe puntea fata si transmisie manuala sau cu tractiune integrala si cu o cutie de viteze manuala sau automata. Asigurand o accelerare de la zero la 100 km/h in 10,5 secunde, o viteza maxima de 190 km/h, un consum de carburant de 8,8 l/km si nivelul de emisii de CO2 de 206 g/km (versiunea cu tractiune pe puntea fata cu transmisie manuala), practic acesta nu lasa nimic de dorit.
Sistemul de tractiune integrala controlat electronic cu care este echipat modelul Opel Antara imbina avantajele unei tractiuni pe puntea fata, de exemplu consumul redus de carburant, cu beneficiile unei tractiuni integrale. In timp ce motorul isi transmite puterea in general catre rotile din fata, conditiile generale de conducere sunt monitorizate continuu de sistemele electronice de control.
Daca tractiunea necorespunzatoare ameninta sa provoace deraparea rotilor din fata, sistemul redistribuie puterea fara nicio intrerupere sesizabila catre celelalte roti. In functie de situatia de conducere si de conditiile exterioare, proportiile de distribuire a puterii variaza intre 100 procente catre puntea fata, pana la 50 procente catre fiecare dintre cele doua punti fata si spate, inclusiv toate variatiile posibile intre aceste doua extreme.
Un nou reglaj fin al sasiului cu caracter dinamic
Pentru a se adapta la motoarele sale energice, modelul Opel Antara actualizat este echipat acum cu un sasiu cu reglaj complet nou, care combina placerea de a conduce si agilitatea cu un nivel inalt de confort in timpul deplasarii. Servodirectia sensibila la viteza a fost si ea perfectionata oferind acum o aderenta mai buna.
Imbunatatirile aduse sasiului si sistemelor de siguranta activa includ dezvoltarea sistemului ABS si includerea in dotarea standard a sistemului de asistare la pornirea in rampa (HSA) care previne deplasarea inapoi a autovehiculului atunci cand porniti in rampa. In functie de varianta modelului si a echiparii, jantele distinctive din aliaj de 17, 18 sau 19 inch contribuie la o mai buna manevrare si la obtinerea unui aspect atragator pentru sportivul model crossover.
Design modernizat cu elemente specifice marcii
Designul evidentiat al noului Opel Antara include o grila fata actualizata cu rama cromata, bara transversala cromata caracteristica marcii si o sigla indrazneata. Acest crossover sic se mai poate mandri cu proiectoare de ceata noi, cu lumini spate cu un design grafic nou si cu un panou de protectie distinctiv pentru zonele inferioare din fata si din spate.
Habitaclul modernizat ofera capitonaje si tapiterii noi si de mai buna calitate, instrumente de bord cu o noua grafica, o consola centrala cu design modificat si solutii suplimentare de depozitare si un elegant interior din piele Light Titanium, disponibil optional. Functiile imbunatatite de siguranta si de confort includ frana de parcare electrica, un indicator de al treptei de viteza pentru schimbarea manuala in cazul versiunilor automate, posibilitatea de dezactivare a airbagurilor frontale si laterale pentru pasagerul din fata pentru a permite montarea unui scaun special pentru copii, dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta si limitatoare de forta pentru centurile locurilor din fata, precum si un kit de reparare pneuri.
Modernizarea din toate punctele de vedere a modelului Antara ilustreaza strategia Opel de a pune mai mult accentul pe traditiile, potentialul si experienta existente si de a le revitaliza prin intermediul unor produse atragatoare. In acest caz traditia are la baza modelul Frontera care a fost construit intre 1991 si 2003, iar modelul Antara modernizat marcheaza un nou inceput. Segmentul modelelor SUV si crossover va juca un rol mai important in portofoliul de produse al marcii cu scopul de a consolida pozitia ocupata de Opel pe piata auto europeana. Urmatorul pas in aceasta directie este modelul SUV compact planificat pentru 2012.
In cadrul strategiei pentru piata europeana se prevad vanzari pentru Antara de peste 15.000 unitati in 2011, anul sau de debut. Ulterior s-au prevazut vanzari anuale de 20.000 de autovehicule. Se estimeaza ca aproximativ 80 de procente din vanzari sa fie asigurate de pietele din Marea Britanie, Germania, Italia si Rusia. Varianta de motor diesel de 163 CP se preconizeaza a fi cea mai bine vanduta, insumand aproximativ 75 de procente din vanzari.
Motorul diesel 2.2 CDTI este disponibil in doua variante cu puteri diferite. Unitatea de baza care dezvolta 120 kW/163 CP atinge un cuplu maxim de 350 Nm si este disponibila in combinatie cu tractiunea pe puntea fata sau cu sistemul de tractiune integrala si cu transmisia manuala sau automata. Cu un consum de carburant de 6,3 l/100 km (CO2: 167 g/km), cu un timp de accelerare de la zero la 100 km/h de 9,9 secunde si o viteza maxima de 189 km/h (toate datele se refera la varianta cu tractiune pe puntea fata si cutie de viteze manuala), acest sistem de propulsie ofera o imbinare echilibrata intre eficienta si dinamism.
Motorul diesel de 135 kW/184 CP, care reprezinta si varful de gama, (cuplu maxim 400 Nm) este inclus in dotarea standard pentru variantele cu tractiune integrala, fiind disponibil impreuna cu ambele versiuni de transmisie si impresioneaza prin performantele excelente in timpul conducerii (accelerare de la zero la 100 km/h in 9,6 secunde; viteza maxima 200 km/h). In acelasi timp, acest motor se mandreste cu un nivel inalt de economie si cu un caracter ecologic, avand un consum de carburant de 6,6 l/100 km si atingand un nivel de emisii de CO2 de 175 g/km).
Ca alternativa la motoarele diesel, unitatea 2.4 ECOTEC pe benzina care dezvolta 123 kW/167 CP si un cuplu maxim de 230 Nm este disponibila cu tractiune pe puntea fata si transmisie manuala sau cu tractiune integrala si cu o cutie de viteze manuala sau automata. Asigurand o accelerare de la zero la 100 km/h in 10,5 secunde, o viteza maxima de 190 km/h, un consum de carburant de 8,8 l/km si nivelul de emisii de CO2 de 206 g/km (versiunea cu tractiune pe puntea fata cu transmisie manuala), practic acesta nu lasa nimic de dorit.
Sistemul inteligent de tractiune integrala cu sistem de distributie variabila a puterii
Daca tractiunea necorespunzatoare ameninta sa provoace deraparea rotilor din fata, sistemul redistribuie puterea fara nicio intrerupere sesizabila catre celelalte roti. In functie de situatia de conducere si de conditiile exterioare, proportiile de distribuire a puterii variaza intre 100 procente catre puntea fata, pana la 50 procente catre fiecare dintre cele doua punti fata si spate, inclusiv toate variatiile posibile intre aceste doua extreme.
Un nou reglaj fin al sasiului cu caracter dinamic
Pentru a se adapta la motoarele sale energice, modelul Opel Antara actualizat este echipat acum cu un sasiu cu reglaj complet nou, care combina placerea de a conduce si agilitatea cu un nivel inalt de confort in timpul deplasarii. Servodirectia sensibila la viteza a fost si ea perfectionata oferind acum o aderenta mai buna.
Imbunatatirile aduse sasiului si sistemelor de siguranta activa includ dezvoltarea sistemului ABS si includerea in dotarea standard a sistemului de asistare la pornirea in rampa (HSA) care previne deplasarea inapoi a autovehiculului atunci cand porniti in rampa. In functie de varianta modelului si a echiparii, jantele distinctive din aliaj de 17, 18 sau 19 inch contribuie la o mai buna manevrare si la obtinerea unui aspect atragator pentru sportivul model crossover.
Design modernizat cu elemente specifice marcii
Designul evidentiat al noului Opel Antara include o grila fata actualizata cu rama cromata, bara transversala cromata caracteristica marcii si o sigla indrazneata. Acest crossover sic se mai poate mandri cu proiectoare de ceata noi, cu lumini spate cu un design grafic nou si cu un panou de protectie distinctiv pentru zonele inferioare din fata si din spate.
Habitaclul modernizat ofera capitonaje si tapiterii noi si de mai buna calitate, instrumente de bord cu o noua grafica, o consola centrala cu design modificat si solutii suplimentare de depozitare si un elegant interior din piele Light Titanium, disponibil optional. Functiile imbunatatite de siguranta si de confort includ frana de parcare electrica, un indicator de al treptei de viteza pentru schimbarea manuala in cazul versiunilor automate, posibilitatea de dezactivare a airbagurilor frontale si laterale pentru pasagerul din fata pentru a permite montarea unui scaun special pentru copii, dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta si limitatoare de forta pentru centurile locurilor din fata, precum si un kit de reparare pneuri.
Un competitor puternic in segmentul european de modele SUV din clasa medie
Datorita aspectului sau atragator, a liniei de motoare avansate, datorita sasiului cu reglaj activ si a habitaclului de inalta clasa, modelul Opel Antara este un concurent puternic in segmentul sau de piata. Acest crossover sportiv ofera de asemenea un raport excelent intre calitate si pret: motorul pe benzina 2.4 ECOTEC care dezvolta 123 kW/167 CP in versiunea Selection, cu tractiune pe puntea fata, este o varianta de baza foarte accesibila a liniei de modele Antara.Modernizarea din toate punctele de vedere a modelului Antara ilustreaza strategia Opel de a pune mai mult accentul pe traditiile, potentialul si experienta existente si de a le revitaliza prin intermediul unor produse atragatoare. In acest caz traditia are la baza modelul Frontera care a fost construit intre 1991 si 2003, iar modelul Antara modernizat marcheaza un nou inceput. Segmentul modelelor SUV si crossover va juca un rol mai important in portofoliul de produse al marcii cu scopul de a consolida pozitia ocupata de Opel pe piata auto europeana. Urmatorul pas in aceasta directie este modelul SUV compact planificat pentru 2012.
In cadrul strategiei pentru piata europeana se prevad vanzari pentru Antara de peste 15.000 unitati in 2011, anul sau de debut. Ulterior s-au prevazut vanzari anuale de 20.000 de autovehicule. Se estimeaza ca aproximativ 80 de procente din vanzari sa fie asigurate de pietele din Marea Britanie, Germania, Italia si Rusia. Varianta de motor diesel de 163 CP se preconizeaza a fi cea mai bine vanduta, insumand aproximativ 75 de procente din vanzari.
Sursa: Opel
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (50)
Poze Opel Antara - Galerie Foto
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (16)
-
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
-
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
-
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
-
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
-
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
-
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
-
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
-
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
-
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
-
Skoda fabia benzina 2010 2999 €
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
-
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
-
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €



Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 16 Februarie 2011