Opel Antara: Dinamicul model crossover a fost actualizat si modernizat

Prin intermediul designului exterior evidentiat, noilor motoare, sasiului cu reglaj nou si prin interiorul actualizat, modelul Opel Antara reuneste in 2011 agilitatea sportiva off-road cu inalta valoare functionala si farmecul urban.
Trimite unui prieten
Gama de motoare complet reprelucrate, compusa din doua unitati diesel si o varianta pe benzina, respecta norma de emisii Euro 5 si garanteaza obtinerea unor performante imbunatatite la rulare, cu un nivel de consum si de emisii redus considerabil. Cele doua transmisii disponibile, o varianta manuala cu sase trepte de viteza si una automata, au fost si ele supuse unei noi dezvoltari complete.
Motorul diesel 2.2 CDTI este disponibil in doua variante cu puteri diferite. Unitatea de baza care dezvolta 120 kW/163 CP atinge un cuplu maxim de 350 Nm si este disponibila in combinatie cu tractiunea pe puntea fata sau cu sistemul de tractiune integrala si cu transmisia manuala sau automata. Cu un consum de carburant de 6,3 l/100 km (CO2: 167 g/km), cu un timp de accelerare de la zero la 100 km/h de 9,9 secunde si o viteza maxima de 189 km/h (toate datele se refera la varianta cu tractiune pe puntea fata si cutie de viteze manuala), acest sistem de propulsie ofera o imbinare echilibrata intre eficienta si dinamism.
Motorul diesel de 135 kW/184 CP, care reprezinta si varful de gama, (cuplu maxim 400 Nm) este inclus in dotarea standard pentru variantele cu tractiune integrala, fiind disponibil impreuna cu ambele versiuni de transmisie si impresioneaza prin performantele excelente in timpul conducerii (accelerare de la zero la 100 km/h in 9,6 secunde; viteza maxima 200 km/h). In acelasi timp, acest motor se mandreste cu un nivel inalt de economie si cu un caracter ecologic, avand un consum de carburant de 6,6 l/100 km si atingand un nivel de emisii de CO2 de 175 g/km).
Ca alternativa la motoarele diesel, unitatea 2.4 ECOTEC pe benzina care dezvolta 123 kW/167 CP si un cuplu maxim de 230 Nm este disponibila cu tractiune pe puntea fata si transmisie manuala sau cu tractiune integrala si cu o cutie de viteze manuala sau automata. Asigurand o accelerare de la zero la 100 km/h in 10,5 secunde, o viteza maxima de 190 km/h, un consum de carburant de 8,8 l/km si nivelul de emisii de CO2 de 206 g/km (versiunea cu tractiune pe puntea fata cu transmisie manuala), practic acesta nu lasa nimic de dorit.
Sistemul de tractiune integrala controlat electronic cu care este echipat modelul Opel Antara imbina avantajele unei tractiuni pe puntea fata, de exemplu consumul redus de carburant, cu beneficiile unei tractiuni integrale. In timp ce motorul isi transmite puterea in general catre rotile din fata, conditiile generale de conducere sunt monitorizate continuu de sistemele electronice de control.
Daca tractiunea necorespunzatoare ameninta sa provoace deraparea rotilor din fata, sistemul redistribuie puterea fara nicio intrerupere sesizabila catre celelalte roti. In functie de situatia de conducere si de conditiile exterioare, proportiile de distribuire a puterii variaza intre 100 procente catre puntea fata, pana la 50 procente catre fiecare dintre cele doua punti fata si spate, inclusiv toate variatiile posibile intre aceste doua extreme.
Un nou reglaj fin al sasiului cu caracter dinamic
Pentru a se adapta la motoarele sale energice, modelul Opel Antara actualizat este echipat acum cu un sasiu cu reglaj complet nou, care combina placerea de a conduce si agilitatea cu un nivel inalt de confort in timpul deplasarii. Servodirectia sensibila la viteza a fost si ea perfectionata oferind acum o aderenta mai buna.
Imbunatatirile aduse sasiului si sistemelor de siguranta activa includ dezvoltarea sistemului ABS si includerea in dotarea standard a sistemului de asistare la pornirea in rampa (HSA) care previne deplasarea inapoi a autovehiculului atunci cand porniti in rampa. In functie de varianta modelului si a echiparii, jantele distinctive din aliaj de 17, 18 sau 19 inch contribuie la o mai buna manevrare si la obtinerea unui aspect atragator pentru sportivul model crossover.
Design modernizat cu elemente specifice marcii
Designul evidentiat al noului Opel Antara include o grila fata actualizata cu rama cromata, bara transversala cromata caracteristica marcii si o sigla indrazneata. Acest crossover sic se mai poate mandri cu proiectoare de ceata noi, cu lumini spate cu un design grafic nou si cu un panou de protectie distinctiv pentru zonele inferioare din fata si din spate.
Habitaclul modernizat ofera capitonaje si tapiterii noi si de mai buna calitate, instrumente de bord cu o noua grafica, o consola centrala cu design modificat si solutii suplimentare de depozitare si un elegant interior din piele Light Titanium, disponibil optional. Functiile imbunatatite de siguranta si de confort includ frana de parcare electrica, un indicator de al treptei de viteza pentru schimbarea manuala in cazul versiunilor automate, posibilitatea de dezactivare a airbagurilor frontale si laterale pentru pasagerul din fata pentru a permite montarea unui scaun special pentru copii, dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta si limitatoare de forta pentru centurile locurilor din fata, precum si un kit de reparare pneuri.
Modernizarea din toate punctele de vedere a modelului Antara ilustreaza strategia Opel de a pune mai mult accentul pe traditiile, potentialul si experienta existente si de a le revitaliza prin intermediul unor produse atragatoare. In acest caz traditia are la baza modelul Frontera care a fost construit intre 1991 si 2003, iar modelul Antara modernizat marcheaza un nou inceput. Segmentul modelelor SUV si crossover va juca un rol mai important in portofoliul de produse al marcii cu scopul de a consolida pozitia ocupata de Opel pe piata auto europeana. Urmatorul pas in aceasta directie este modelul SUV compact planificat pentru 2012.
In cadrul strategiei pentru piata europeana se prevad vanzari pentru Antara de peste 15.000 unitati in 2011, anul sau de debut. Ulterior s-au prevazut vanzari anuale de 20.000 de autovehicule. Se estimeaza ca aproximativ 80 de procente din vanzari sa fie asigurate de pietele din Marea Britanie, Germania, Italia si Rusia. Varianta de motor diesel de 163 CP se preconizeaza a fi cea mai bine vanduta, insumand aproximativ 75 de procente din vanzari.
Motorul diesel 2.2 CDTI este disponibil in doua variante cu puteri diferite. Unitatea de baza care dezvolta 120 kW/163 CP atinge un cuplu maxim de 350 Nm si este disponibila in combinatie cu tractiunea pe puntea fata sau cu sistemul de tractiune integrala si cu transmisia manuala sau automata. Cu un consum de carburant de 6,3 l/100 km (CO2: 167 g/km), cu un timp de accelerare de la zero la 100 km/h de 9,9 secunde si o viteza maxima de 189 km/h (toate datele se refera la varianta cu tractiune pe puntea fata si cutie de viteze manuala), acest sistem de propulsie ofera o imbinare echilibrata intre eficienta si dinamism.
Motorul diesel de 135 kW/184 CP, care reprezinta si varful de gama, (cuplu maxim 400 Nm) este inclus in dotarea standard pentru variantele cu tractiune integrala, fiind disponibil impreuna cu ambele versiuni de transmisie si impresioneaza prin performantele excelente in timpul conducerii (accelerare de la zero la 100 km/h in 9,6 secunde; viteza maxima 200 km/h). In acelasi timp, acest motor se mandreste cu un nivel inalt de economie si cu un caracter ecologic, avand un consum de carburant de 6,6 l/100 km si atingand un nivel de emisii de CO2 de 175 g/km).
Ca alternativa la motoarele diesel, unitatea 2.4 ECOTEC pe benzina care dezvolta 123 kW/167 CP si un cuplu maxim de 230 Nm este disponibila cu tractiune pe puntea fata si transmisie manuala sau cu tractiune integrala si cu o cutie de viteze manuala sau automata. Asigurand o accelerare de la zero la 100 km/h in 10,5 secunde, o viteza maxima de 190 km/h, un consum de carburant de 8,8 l/km si nivelul de emisii de CO2 de 206 g/km (versiunea cu tractiune pe puntea fata cu transmisie manuala), practic acesta nu lasa nimic de dorit.
Sistemul inteligent de tractiune integrala cu sistem de distributie variabila a puterii
Daca tractiunea necorespunzatoare ameninta sa provoace deraparea rotilor din fata, sistemul redistribuie puterea fara nicio intrerupere sesizabila catre celelalte roti. In functie de situatia de conducere si de conditiile exterioare, proportiile de distribuire a puterii variaza intre 100 procente catre puntea fata, pana la 50 procente catre fiecare dintre cele doua punti fata si spate, inclusiv toate variatiile posibile intre aceste doua extreme.
Un nou reglaj fin al sasiului cu caracter dinamic
Pentru a se adapta la motoarele sale energice, modelul Opel Antara actualizat este echipat acum cu un sasiu cu reglaj complet nou, care combina placerea de a conduce si agilitatea cu un nivel inalt de confort in timpul deplasarii. Servodirectia sensibila la viteza a fost si ea perfectionata oferind acum o aderenta mai buna.
Imbunatatirile aduse sasiului si sistemelor de siguranta activa includ dezvoltarea sistemului ABS si includerea in dotarea standard a sistemului de asistare la pornirea in rampa (HSA) care previne deplasarea inapoi a autovehiculului atunci cand porniti in rampa. In functie de varianta modelului si a echiparii, jantele distinctive din aliaj de 17, 18 sau 19 inch contribuie la o mai buna manevrare si la obtinerea unui aspect atragator pentru sportivul model crossover.
Design modernizat cu elemente specifice marcii
Designul evidentiat al noului Opel Antara include o grila fata actualizata cu rama cromata, bara transversala cromata caracteristica marcii si o sigla indrazneata. Acest crossover sic se mai poate mandri cu proiectoare de ceata noi, cu lumini spate cu un design grafic nou si cu un panou de protectie distinctiv pentru zonele inferioare din fata si din spate.
Habitaclul modernizat ofera capitonaje si tapiterii noi si de mai buna calitate, instrumente de bord cu o noua grafica, o consola centrala cu design modificat si solutii suplimentare de depozitare si un elegant interior din piele Light Titanium, disponibil optional. Functiile imbunatatite de siguranta si de confort includ frana de parcare electrica, un indicator de al treptei de viteza pentru schimbarea manuala in cazul versiunilor automate, posibilitatea de dezactivare a airbagurilor frontale si laterale pentru pasagerul din fata pentru a permite montarea unui scaun special pentru copii, dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta si limitatoare de forta pentru centurile locurilor din fata, precum si un kit de reparare pneuri.
Un competitor puternic in segmentul european de modele SUV din clasa medie
Datorita aspectului sau atragator, a liniei de motoare avansate, datorita sasiului cu reglaj activ si a habitaclului de inalta clasa, modelul Opel Antara este un concurent puternic in segmentul sau de piata. Acest crossover sportiv ofera de asemenea un raport excelent intre calitate si pret: motorul pe benzina 2.4 ECOTEC care dezvolta 123 kW/167 CP in versiunea Selection, cu tractiune pe puntea fata, este o varianta de baza foarte accesibila a liniei de modele Antara.Modernizarea din toate punctele de vedere a modelului Antara ilustreaza strategia Opel de a pune mai mult accentul pe traditiile, potentialul si experienta existente si de a le revitaliza prin intermediul unor produse atragatoare. In acest caz traditia are la baza modelul Frontera care a fost construit intre 1991 si 2003, iar modelul Antara modernizat marcheaza un nou inceput. Segmentul modelelor SUV si crossover va juca un rol mai important in portofoliul de produse al marcii cu scopul de a consolida pozitia ocupata de Opel pe piata auto europeana. Urmatorul pas in aceasta directie este modelul SUV compact planificat pentru 2012.
In cadrul strategiei pentru piata europeana se prevad vanzari pentru Antara de peste 15.000 unitati in 2011, anul sau de debut. Ulterior s-au prevazut vanzari anuale de 20.000 de autovehicule. Se estimeaza ca aproximativ 80 de procente din vanzari sa fie asigurate de pietele din Marea Britanie, Germania, Italia si Rusia. Varianta de motor diesel de 163 CP se preconizeaza a fi cea mai bine vanduta, insumand aproximativ 75 de procente din vanzari.
Sursa: Opel
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (50)
Poze Opel Antara - Galerie Foto
Vezi toate comentariile (16)
-
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Grila fata dacia duster 2010-2017 [v1] 595 Lei
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
-
Radiator turbo intercooler toyota rav 4 ii 2000 2001 2002 2003... 250 Lei
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Opel zafira 1.9 cdti 2008 999 €
-
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
-
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
-
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
-
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
-
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Vand piese yamaha r6 99-02 50 €
-
Skoda octavia i 2014 6950 €
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
-
Eleron luneta audi a6 c6 typ 4f hsb042 400 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
-
Dacia logan benzina 2020 7300 €
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
-
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
Set discuri frana față-spate 380 lei 380 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei



Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 16 Februarie 2011