Opel Antara: Dinamicul model crossover a fost actualizat si modernizat

Prin intermediul designului exterior evidentiat, noilor motoare, sasiului cu reglaj nou si prin interiorul actualizat, modelul Opel Antara reuneste in 2011 agilitatea sportiva off-road cu inalta valoare functionala si farmecul urban.
Trimite unui prieten
Gama de motoare complet reprelucrate, compusa din doua unitati diesel si o varianta pe benzina, respecta norma de emisii Euro 5 si garanteaza obtinerea unor performante imbunatatite la rulare, cu un nivel de consum si de emisii redus considerabil. Cele doua transmisii disponibile, o varianta manuala cu sase trepte de viteza si una automata, au fost si ele supuse unei noi dezvoltari complete.
Motorul diesel 2.2 CDTI este disponibil in doua variante cu puteri diferite. Unitatea de baza care dezvolta 120 kW/163 CP atinge un cuplu maxim de 350 Nm si este disponibila in combinatie cu tractiunea pe puntea fata sau cu sistemul de tractiune integrala si cu transmisia manuala sau automata. Cu un consum de carburant de 6,3 l/100 km (CO2: 167 g/km), cu un timp de accelerare de la zero la 100 km/h de 9,9 secunde si o viteza maxima de 189 km/h (toate datele se refera la varianta cu tractiune pe puntea fata si cutie de viteze manuala), acest sistem de propulsie ofera o imbinare echilibrata intre eficienta si dinamism.
Motorul diesel de 135 kW/184 CP, care reprezinta si varful de gama, (cuplu maxim 400 Nm) este inclus in dotarea standard pentru variantele cu tractiune integrala, fiind disponibil impreuna cu ambele versiuni de transmisie si impresioneaza prin performantele excelente in timpul conducerii (accelerare de la zero la 100 km/h in 9,6 secunde; viteza maxima 200 km/h). In acelasi timp, acest motor se mandreste cu un nivel inalt de economie si cu un caracter ecologic, avand un consum de carburant de 6,6 l/100 km si atingand un nivel de emisii de CO2 de 175 g/km).
Ca alternativa la motoarele diesel, unitatea 2.4 ECOTEC pe benzina care dezvolta 123 kW/167 CP si un cuplu maxim de 230 Nm este disponibila cu tractiune pe puntea fata si transmisie manuala sau cu tractiune integrala si cu o cutie de viteze manuala sau automata. Asigurand o accelerare de la zero la 100 km/h in 10,5 secunde, o viteza maxima de 190 km/h, un consum de carburant de 8,8 l/km si nivelul de emisii de CO2 de 206 g/km (versiunea cu tractiune pe puntea fata cu transmisie manuala), practic acesta nu lasa nimic de dorit.
Sistemul de tractiune integrala controlat electronic cu care este echipat modelul Opel Antara imbina avantajele unei tractiuni pe puntea fata, de exemplu consumul redus de carburant, cu beneficiile unei tractiuni integrale. In timp ce motorul isi transmite puterea in general catre rotile din fata, conditiile generale de conducere sunt monitorizate continuu de sistemele electronice de control.
Daca tractiunea necorespunzatoare ameninta sa provoace deraparea rotilor din fata, sistemul redistribuie puterea fara nicio intrerupere sesizabila catre celelalte roti. In functie de situatia de conducere si de conditiile exterioare, proportiile de distribuire a puterii variaza intre 100 procente catre puntea fata, pana la 50 procente catre fiecare dintre cele doua punti fata si spate, inclusiv toate variatiile posibile intre aceste doua extreme.
Un nou reglaj fin al sasiului cu caracter dinamic
Pentru a se adapta la motoarele sale energice, modelul Opel Antara actualizat este echipat acum cu un sasiu cu reglaj complet nou, care combina placerea de a conduce si agilitatea cu un nivel inalt de confort in timpul deplasarii. Servodirectia sensibila la viteza a fost si ea perfectionata oferind acum o aderenta mai buna.
Imbunatatirile aduse sasiului si sistemelor de siguranta activa includ dezvoltarea sistemului ABS si includerea in dotarea standard a sistemului de asistare la pornirea in rampa (HSA) care previne deplasarea inapoi a autovehiculului atunci cand porniti in rampa. In functie de varianta modelului si a echiparii, jantele distinctive din aliaj de 17, 18 sau 19 inch contribuie la o mai buna manevrare si la obtinerea unui aspect atragator pentru sportivul model crossover.
Design modernizat cu elemente specifice marcii
Designul evidentiat al noului Opel Antara include o grila fata actualizata cu rama cromata, bara transversala cromata caracteristica marcii si o sigla indrazneata. Acest crossover sic se mai poate mandri cu proiectoare de ceata noi, cu lumini spate cu un design grafic nou si cu un panou de protectie distinctiv pentru zonele inferioare din fata si din spate.
Habitaclul modernizat ofera capitonaje si tapiterii noi si de mai buna calitate, instrumente de bord cu o noua grafica, o consola centrala cu design modificat si solutii suplimentare de depozitare si un elegant interior din piele Light Titanium, disponibil optional. Functiile imbunatatite de siguranta si de confort includ frana de parcare electrica, un indicator de al treptei de viteza pentru schimbarea manuala in cazul versiunilor automate, posibilitatea de dezactivare a airbagurilor frontale si laterale pentru pasagerul din fata pentru a permite montarea unui scaun special pentru copii, dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta si limitatoare de forta pentru centurile locurilor din fata, precum si un kit de reparare pneuri.
Modernizarea din toate punctele de vedere a modelului Antara ilustreaza strategia Opel de a pune mai mult accentul pe traditiile, potentialul si experienta existente si de a le revitaliza prin intermediul unor produse atragatoare. In acest caz traditia are la baza modelul Frontera care a fost construit intre 1991 si 2003, iar modelul Antara modernizat marcheaza un nou inceput. Segmentul modelelor SUV si crossover va juca un rol mai important in portofoliul de produse al marcii cu scopul de a consolida pozitia ocupata de Opel pe piata auto europeana. Urmatorul pas in aceasta directie este modelul SUV compact planificat pentru 2012.
In cadrul strategiei pentru piata europeana se prevad vanzari pentru Antara de peste 15.000 unitati in 2011, anul sau de debut. Ulterior s-au prevazut vanzari anuale de 20.000 de autovehicule. Se estimeaza ca aproximativ 80 de procente din vanzari sa fie asigurate de pietele din Marea Britanie, Germania, Italia si Rusia. Varianta de motor diesel de 163 CP se preconizeaza a fi cea mai bine vanduta, insumand aproximativ 75 de procente din vanzari.
Motorul diesel 2.2 CDTI este disponibil in doua variante cu puteri diferite. Unitatea de baza care dezvolta 120 kW/163 CP atinge un cuplu maxim de 350 Nm si este disponibila in combinatie cu tractiunea pe puntea fata sau cu sistemul de tractiune integrala si cu transmisia manuala sau automata. Cu un consum de carburant de 6,3 l/100 km (CO2: 167 g/km), cu un timp de accelerare de la zero la 100 km/h de 9,9 secunde si o viteza maxima de 189 km/h (toate datele se refera la varianta cu tractiune pe puntea fata si cutie de viteze manuala), acest sistem de propulsie ofera o imbinare echilibrata intre eficienta si dinamism.
Motorul diesel de 135 kW/184 CP, care reprezinta si varful de gama, (cuplu maxim 400 Nm) este inclus in dotarea standard pentru variantele cu tractiune integrala, fiind disponibil impreuna cu ambele versiuni de transmisie si impresioneaza prin performantele excelente in timpul conducerii (accelerare de la zero la 100 km/h in 9,6 secunde; viteza maxima 200 km/h). In acelasi timp, acest motor se mandreste cu un nivel inalt de economie si cu un caracter ecologic, avand un consum de carburant de 6,6 l/100 km si atingand un nivel de emisii de CO2 de 175 g/km).
Ca alternativa la motoarele diesel, unitatea 2.4 ECOTEC pe benzina care dezvolta 123 kW/167 CP si un cuplu maxim de 230 Nm este disponibila cu tractiune pe puntea fata si transmisie manuala sau cu tractiune integrala si cu o cutie de viteze manuala sau automata. Asigurand o accelerare de la zero la 100 km/h in 10,5 secunde, o viteza maxima de 190 km/h, un consum de carburant de 8,8 l/km si nivelul de emisii de CO2 de 206 g/km (versiunea cu tractiune pe puntea fata cu transmisie manuala), practic acesta nu lasa nimic de dorit.
Sistemul inteligent de tractiune integrala cu sistem de distributie variabila a puterii
Daca tractiunea necorespunzatoare ameninta sa provoace deraparea rotilor din fata, sistemul redistribuie puterea fara nicio intrerupere sesizabila catre celelalte roti. In functie de situatia de conducere si de conditiile exterioare, proportiile de distribuire a puterii variaza intre 100 procente catre puntea fata, pana la 50 procente catre fiecare dintre cele doua punti fata si spate, inclusiv toate variatiile posibile intre aceste doua extreme.
Un nou reglaj fin al sasiului cu caracter dinamic
Pentru a se adapta la motoarele sale energice, modelul Opel Antara actualizat este echipat acum cu un sasiu cu reglaj complet nou, care combina placerea de a conduce si agilitatea cu un nivel inalt de confort in timpul deplasarii. Servodirectia sensibila la viteza a fost si ea perfectionata oferind acum o aderenta mai buna.
Imbunatatirile aduse sasiului si sistemelor de siguranta activa includ dezvoltarea sistemului ABS si includerea in dotarea standard a sistemului de asistare la pornirea in rampa (HSA) care previne deplasarea inapoi a autovehiculului atunci cand porniti in rampa. In functie de varianta modelului si a echiparii, jantele distinctive din aliaj de 17, 18 sau 19 inch contribuie la o mai buna manevrare si la obtinerea unui aspect atragator pentru sportivul model crossover.
Design modernizat cu elemente specifice marcii
Designul evidentiat al noului Opel Antara include o grila fata actualizata cu rama cromata, bara transversala cromata caracteristica marcii si o sigla indrazneata. Acest crossover sic se mai poate mandri cu proiectoare de ceata noi, cu lumini spate cu un design grafic nou si cu un panou de protectie distinctiv pentru zonele inferioare din fata si din spate.
Habitaclul modernizat ofera capitonaje si tapiterii noi si de mai buna calitate, instrumente de bord cu o noua grafica, o consola centrala cu design modificat si solutii suplimentare de depozitare si un elegant interior din piele Light Titanium, disponibil optional. Functiile imbunatatite de siguranta si de confort includ frana de parcare electrica, un indicator de al treptei de viteza pentru schimbarea manuala in cazul versiunilor automate, posibilitatea de dezactivare a airbagurilor frontale si laterale pentru pasagerul din fata pentru a permite montarea unui scaun special pentru copii, dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta si limitatoare de forta pentru centurile locurilor din fata, precum si un kit de reparare pneuri.
Un competitor puternic in segmentul european de modele SUV din clasa medie
Datorita aspectului sau atragator, a liniei de motoare avansate, datorita sasiului cu reglaj activ si a habitaclului de inalta clasa, modelul Opel Antara este un concurent puternic in segmentul sau de piata. Acest crossover sportiv ofera de asemenea un raport excelent intre calitate si pret: motorul pe benzina 2.4 ECOTEC care dezvolta 123 kW/167 CP in versiunea Selection, cu tractiune pe puntea fata, este o varianta de baza foarte accesibila a liniei de modele Antara.Modernizarea din toate punctele de vedere a modelului Antara ilustreaza strategia Opel de a pune mai mult accentul pe traditiile, potentialul si experienta existente si de a le revitaliza prin intermediul unor produse atragatoare. In acest caz traditia are la baza modelul Frontera care a fost construit intre 1991 si 2003, iar modelul Antara modernizat marcheaza un nou inceput. Segmentul modelelor SUV si crossover va juca un rol mai important in portofoliul de produse al marcii cu scopul de a consolida pozitia ocupata de Opel pe piata auto europeana. Urmatorul pas in aceasta directie este modelul SUV compact planificat pentru 2012.
In cadrul strategiei pentru piata europeana se prevad vanzari pentru Antara de peste 15.000 unitati in 2011, anul sau de debut. Ulterior s-au prevazut vanzari anuale de 20.000 de autovehicule. Se estimeaza ca aproximativ 80 de procente din vanzari sa fie asigurate de pietele din Marea Britanie, Germania, Italia si Rusia. Varianta de motor diesel de 163 CP se preconizeaza a fi cea mai bine vanduta, insumand aproximativ 75 de procente din vanzari.
Sursa: Opel
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (50)
Poze Opel Antara - Galerie Foto
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (16)
-
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei
-
Grila bara fata centrala, cod gm13266577, opel astra j combi... 749 Lei
Conducta / teava turbina ssangyong rexton 2.9 td 88kw 120cp... 80 Lei
Droser balast xenon 5dv00829000 / 09840300561143 bmw seria 3... 150 Lei
-
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
Cheder geam usa fata stanga bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007]... 59 Lei
-
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
Carlig de remorcare auto nissan juke suv 2x4 2010-2019 hakpol 659 Lei
Kit pornire volkswagen lt 2004 van 2.5 tdi 700 Lei
-
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 224 Lei
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 210 Lei
-
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei
-
Cap de bara axa fata dreapta (til017r japanparts) ford,land... 90.46 Lei
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
-
Senzor parcare valeo skoda yeti 5l 2009-2017 890019 365 Lei
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
Covorase auto seat leon iii 2013-2020 frogum 149 Lei
-
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
-
Electromotor 9662854080, citroen ds3, 1.6hdi, 9hp 265 Lei
Cablu timonerie opel astra h facelift 2007-2010 1.9 cdti 24467437 300 Lei
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
-
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
-
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
Usita rezervor bmw x3 x3 - - (2010 2017) 185 Lei



Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 16 Februarie 2011