Opel Astra BiTurbo - Cel mai puternic Astra diesel din toate timpurile

Lansat la inceputul anului 2012 pe modelul Insignia, varful de lance al marcii Opel, motorul de 195 cp introduce tehnologia BiTurbo secventiala sofisticata in dotarea gamei Astra, tehnologie care presupune utilizarea a doua intercoolere. Noile variante Astra de inalta performanta pot fi comandate incepand din toamna si sunt programate sa ajunga in reprezentante pana la sfarsitul acestui an.
Motorul diesel BiTurbo cu patru cilindri al modelului Insignia dispune de doua turbocompresoare de dimensiuni diferite, ce actioneaza fie individual, fie ca un ansamblu. Turbocompresorul mai mic asigura o accelerare extrem de rapida la turatii scazute ale motorului. Acest lucru permite obtinerea unui raspuns rapid din partea pedalei de acceleratie, eliminand astfel efectul nedorit de intarziere a turbinei. Incepand de la o turatie de 1.250 rpm, soferul poate utiliza imediat un cuplu motor de 320 Nm, reprezentand 80% din cuplul total de 400 Nm generat intr-o gama de turatii cuprinse intre 1.750 si 2.500 rpm.
In gama de turatii medii, ambele turbocompresoare functioneaza impreuna, iar turbocompresorul mai mare comprima in prealabil aerul admis inainte ca acesta sa fie complet comprimat in turbocompresorul mai mic. O supapa de derivatie este controlata in mod continuu pentru a transmite o parte din gazele de esapament catre turbocompresorul mai mare. In consecinta, soferul beneficiaza in continuare de o acceleratie puternica. La turatii mai mari (incepand de la aproximativ 3.000 rpm), toate gazele circula direct catre turbocompresorul mai mare, mentinand o distributie uniforma a puterii la viteze mai ridicate.
Obiectivul principal in dezvoltarea motorului 2.0 BiTurbo CDTI a fost asigurarea rapida a unei presiuni de supraalimentare in gama de turatii scazute, conferind in acelasi timp pedalei de acceleratie o sensibilitate sporita in gama de turatii medii. Cantitatea de aer din motor este reglata in functie de gama de turatii si necesitatile celor doua turbocompresoare de dimensiuni diferite. La turatii scazute, un intercooler suplimentar, conectat exclusiv la turbocompresorul mic, permite trecerea cantitatii mici de aer pe cale directa catre camera de combustie. In gama de turatii medii, turbocompresorul mai mare si mai puternic intervine din ce in ce mai mult in proces. Fluxul sau de aer mai mare este racit prin intermediul unui intercooler de dimensiuni mai mari.
Intrucat configuratia compartimentului motorului pentru modelul Astra difera de cea a modelului Insignia, inginerii au optat pentru o solutie inteligenta de integrare prin impartirea interna a modulului intercooler intr-un intercooler mai mic si unul mai mare. Este o configuratie diferita de cea a motorului BiTurbo din dotarea modelului Insignia, in cadrul caruia intercoolerele sunt situate in locuri diferite. Ambele intercoolere integrate in motorul BiTurbo al modelului Astra sunt racite cu aer.
Designul interior si exterior sportiv si incisiv subliniaza nivelul inalt de performanta
Noile variante BiTurbo diesel de inalta performanta ale modelelor cu cinci usi, Sports Tourer si GTC au un design exterior chiar mai sportiv si mai incisiv. Partile frontale ale variantelor Astra BiTurbo (GTC, Sports Tourer si hatchback cu 5 usi) reflecta performantele remarcabile si natura mai agresiva a acestor autovehicule. Partea superioara a grilei radiatorului are o forma similara cu cea a modelului GTC Astra; totusi, bara din fata este vopsita intotdeauna in culoarea caroseriei, iar variantele BiTurbo hatchback cu cinci usi si Sports Tourer prezinta o noua bara in forma de aripa la nivelul grilei radiatorului.
Sectiunea inferioara de admisie a aerului a fost, de asemenea, imbunatatita in ceea ce priveste designul sportiv: zona in care partea centrala a grilei radiatorului se uneste cu partea exterioara a fost proiectata in forma de inotatoare de rechin, conferindu-i autovehiculului un aspect mai agresiv. Cadrul geamurilor laterale prezinta insertii cromate la variantele 5 usi si Sports Tourer, in timp ce la GTC partea inferioara este neagra. In spate, cele doua tevi de esapament aduc o forma mai proeminenta barei de protectie, special adaptata. Toate aceste elemente ii confera autovehiculului o postura atletica.
La interiorul variantelor Astra BiTurbo, tapiteriile din material textil sau piele de culoare Negru Jet se combina cu nuanta Rosu Magic utilizata pentru marginile scaunelor. Cusaturile si tivurile scaunelor, insertiile portierelor si maneta schimbatorului de viteze de culoare Rosu Magic accentueaza atmosfera sportiva din interior. Un nou volan din piele cu sectiunea inferioara plata si covorasele speciale cu margini rosii sunt, de asemenea, elemente sport ale interiorului modelelor Astra BiTurbo.Variantele BiTurbo beneficiaza de oferta larga de tehnologii specifice Astra
Cel mai puternic model diesel dezvoltat pana in prezent, Opel Astra BiTurbo este prevazut, de asemenea, cu multe alte functii premium de sporire a nivelului de siguranta si confort disponibile pentru noua gama de modele Astra. Acestea includ a doua generatie a camerei video frontale Opel Eye, cu asistentul optimizat pentru recunoasterea indicatoarelor rutiere (TSA II), sistemul de avertizare la depasirea benzii de circulatie (LDW), functia de indicare a distantei de urmarire (FDI) si sistemul de avertizare privind o coliziune frontala (FCA). Modelele BiTurbo Sports Tourer si cu cinci usi sunt prevazute cu o camera video pentru mers inapoi.
Noile sisteme completeaza oferta larga de tehnologii inovatoare de care modelul Astra beneficia deja, unele dintre acestea fiind unice in segmentul autovehiculelor compacte, in timp ce altele se regasesc rar in oferta marcilor concurente. Una dintre acestea este ultima generatie a sistemului inteligent de iluminare frontala adaptiva (AFL+), cu faruri bi-xenon si multiple functii de iluminare inteligenta, ce includ asistentul pentru faza lunga, iluminarea dinamica in curbe, iluminarea in viraje si distributia variabila a luminii, reglata automat in functie de conditiile actuale de drum, inclusiv cele meteorologice.
FlexRide pentru dinamica de varf - GTC cu HiPerStrut
Dinamica de conducere a variantei BiTurbo a modelului Astra a fost imbunatatita prin modificarea bucselor, reducerea garzii la sol cu ajutorul arcurilor mai rigide si o noua punte spate cu efect de ruliu minimizat.
Pe langa actualele caracteristici dinamice de conducere ale modelului Astra, clientii pot opta pentru sistemul mecatronic inteligent FlexRide de la Opel, care se adapteaza automat la conditiile de drum si ofera trei moduri de functionare: modul standard, modul "Tour" pentru o calatorie confortabila si modul "Sport" pentru un stil de conducere mai dinamic. Sistemul FlexRide special adaptat pentru varianta BiTurbo garanteaza o performanta optima in timpul conducerii si un raspuns mai prompt din partea autovehiculului.
La fel ca toate modelele GTC Astra si OPC, varianta GTC Astra BiTurbo este echipata standard cu suspensia HiPerStrut (High Performance Struts) pe puntea fata, pentru o conducere si o manevrabilitate si mai sportive. Suspensia HiPerStrut imbunatateste aderenta, sporeste puterea in viraje si reduce in mod semnificativ fenomenul de miscare violenta a volanului provocata de cuplul ridicat la acceleratia brusca, permitandu-i soferului sa se bucure din plin de performanta autovehiculului.
Pentru un nivel sporit de confort, toate modelele Astra sunt disponibile cu scaune fata ergonomice, inclusiv variantele BiTurbo. Scaunele certificate de AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V) reduc solicitarile la nivelul spatelui soferului si pasagerului din fata.
Parbrizul panoramic este o alta dotare optionala care adauga o nota premium interiorului modelelor GTC, variantele BiTurbo si OPC nefacand exceptie. Parbrizul exclusivist patentat de Opel se intinde pana la mijlocul acoperisului, soferul si pasagerii beneficiind astfel de o experienta extraordinara din punctul de vedere al perspectivei, spatiului si conducerii.
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Pompa abs opel meriva 0265231583 0265800443 300 Lei
Fiting adblue încălzit cu filtru cod 98001230 300 Lei
-
Capota verde opel frontera a 5 mwl4 1992-1998 300 Lei
Cutie de viteze 5+1 f17 opel corsa e 2014-2019 1.4 ecotec 90cp... 2660 Lei
Cutie viteze automata 2.0tdi mmv lla llu audi a5 8t [2007 - 2011] 7500 Lei
-
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
Jante noi originale audi a8 19 inch 1200 €
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
Motor fara anexe 23 25d bi-turbo 2.0 d 205cp 150kw n47d20d bmw... 9000 Lei
Eleron bmw seria 6 m6 f06 f13 gran coupe 2011-2018 v2 330 Lei
Rulou portbagaj blic volkswagen passat b8 2014-2023 combi /... 445 Lei
-
Toba sport si stock originala piaggio gilera storm typhoon p 100 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
Cotiera toyota auris 2008 hatchback 2.2 d-cat 200 Lei
-
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
Ornament switch maner deschidere haion ford s max wa6 6m21r43404a 200 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
Kit contact chei honda pantheon 2t (98-02) 125-150cc - honda 150 Lei
Mercedes c 200 2.2 cdi 2009 3500 €
-
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
Presuri originale - audi a6 / 4f ( 06' - 11' ) 100 €
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
Tablou sigurante borna baterie, 6r0937550a, skoda roomster... 180 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
Bara fata ford focus 3 facelift- (model cu 6 senzori) titanium 1500 Lei
-
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Motor renault clio 2 1.2 16v benzina,twingo,kangoo 1000 Lei
-
Calculator cutie viteze mercedes-benz s-class (2005-2009)... 500 Lei
Peugeot 308 2.0bluehdi 2016 6500 €
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei


