Opel Astra BiTurbo - Cel mai puternic Astra diesel din toate timpurile

Lansat la inceputul anului 2012 pe modelul Insignia, varful de lance al marcii Opel, motorul de 195 cp introduce tehnologia BiTurbo secventiala sofisticata in dotarea gamei Astra, tehnologie care presupune utilizarea a doua intercoolere. Noile variante Astra de inalta performanta pot fi comandate incepand din toamna si sunt programate sa ajunga in reprezentante pana la sfarsitul acestui an.
Motorul diesel BiTurbo cu patru cilindri al modelului Insignia dispune de doua turbocompresoare de dimensiuni diferite, ce actioneaza fie individual, fie ca un ansamblu. Turbocompresorul mai mic asigura o accelerare extrem de rapida la turatii scazute ale motorului. Acest lucru permite obtinerea unui raspuns rapid din partea pedalei de acceleratie, eliminand astfel efectul nedorit de intarziere a turbinei. Incepand de la o turatie de 1.250 rpm, soferul poate utiliza imediat un cuplu motor de 320 Nm, reprezentand 80% din cuplul total de 400 Nm generat intr-o gama de turatii cuprinse intre 1.750 si 2.500 rpm.
In gama de turatii medii, ambele turbocompresoare functioneaza impreuna, iar turbocompresorul mai mare comprima in prealabil aerul admis inainte ca acesta sa fie complet comprimat in turbocompresorul mai mic. O supapa de derivatie este controlata in mod continuu pentru a transmite o parte din gazele de esapament catre turbocompresorul mai mare. In consecinta, soferul beneficiaza in continuare de o acceleratie puternica. La turatii mai mari (incepand de la aproximativ 3.000 rpm), toate gazele circula direct catre turbocompresorul mai mare, mentinand o distributie uniforma a puterii la viteze mai ridicate.
Obiectivul principal in dezvoltarea motorului 2.0 BiTurbo CDTI a fost asigurarea rapida a unei presiuni de supraalimentare in gama de turatii scazute, conferind in acelasi timp pedalei de acceleratie o sensibilitate sporita in gama de turatii medii. Cantitatea de aer din motor este reglata in functie de gama de turatii si necesitatile celor doua turbocompresoare de dimensiuni diferite. La turatii scazute, un intercooler suplimentar, conectat exclusiv la turbocompresorul mic, permite trecerea cantitatii mici de aer pe cale directa catre camera de combustie. In gama de turatii medii, turbocompresorul mai mare si mai puternic intervine din ce in ce mai mult in proces. Fluxul sau de aer mai mare este racit prin intermediul unui intercooler de dimensiuni mai mari.
Intrucat configuratia compartimentului motorului pentru modelul Astra difera de cea a modelului Insignia, inginerii au optat pentru o solutie inteligenta de integrare prin impartirea interna a modulului intercooler intr-un intercooler mai mic si unul mai mare. Este o configuratie diferita de cea a motorului BiTurbo din dotarea modelului Insignia, in cadrul caruia intercoolerele sunt situate in locuri diferite. Ambele intercoolere integrate in motorul BiTurbo al modelului Astra sunt racite cu aer.
Designul interior si exterior sportiv si incisiv subliniaza nivelul inalt de performanta
Noile variante BiTurbo diesel de inalta performanta ale modelelor cu cinci usi, Sports Tourer si GTC au un design exterior chiar mai sportiv si mai incisiv. Partile frontale ale variantelor Astra BiTurbo (GTC, Sports Tourer si hatchback cu 5 usi) reflecta performantele remarcabile si natura mai agresiva a acestor autovehicule. Partea superioara a grilei radiatorului are o forma similara cu cea a modelului GTC Astra; totusi, bara din fata este vopsita intotdeauna in culoarea caroseriei, iar variantele BiTurbo hatchback cu cinci usi si Sports Tourer prezinta o noua bara in forma de aripa la nivelul grilei radiatorului.
Sectiunea inferioara de admisie a aerului a fost, de asemenea, imbunatatita in ceea ce priveste designul sportiv: zona in care partea centrala a grilei radiatorului se uneste cu partea exterioara a fost proiectata in forma de inotatoare de rechin, conferindu-i autovehiculului un aspect mai agresiv. Cadrul geamurilor laterale prezinta insertii cromate la variantele 5 usi si Sports Tourer, in timp ce la GTC partea inferioara este neagra. In spate, cele doua tevi de esapament aduc o forma mai proeminenta barei de protectie, special adaptata. Toate aceste elemente ii confera autovehiculului o postura atletica.
La interiorul variantelor Astra BiTurbo, tapiteriile din material textil sau piele de culoare Negru Jet se combina cu nuanta Rosu Magic utilizata pentru marginile scaunelor. Cusaturile si tivurile scaunelor, insertiile portierelor si maneta schimbatorului de viteze de culoare Rosu Magic accentueaza atmosfera sportiva din interior. Un nou volan din piele cu sectiunea inferioara plata si covorasele speciale cu margini rosii sunt, de asemenea, elemente sport ale interiorului modelelor Astra BiTurbo.Variantele BiTurbo beneficiaza de oferta larga de tehnologii specifice Astra
Cel mai puternic model diesel dezvoltat pana in prezent, Opel Astra BiTurbo este prevazut, de asemenea, cu multe alte functii premium de sporire a nivelului de siguranta si confort disponibile pentru noua gama de modele Astra. Acestea includ a doua generatie a camerei video frontale Opel Eye, cu asistentul optimizat pentru recunoasterea indicatoarelor rutiere (TSA II), sistemul de avertizare la depasirea benzii de circulatie (LDW), functia de indicare a distantei de urmarire (FDI) si sistemul de avertizare privind o coliziune frontala (FCA). Modelele BiTurbo Sports Tourer si cu cinci usi sunt prevazute cu o camera video pentru mers inapoi.
Noile sisteme completeaza oferta larga de tehnologii inovatoare de care modelul Astra beneficia deja, unele dintre acestea fiind unice in segmentul autovehiculelor compacte, in timp ce altele se regasesc rar in oferta marcilor concurente. Una dintre acestea este ultima generatie a sistemului inteligent de iluminare frontala adaptiva (AFL+), cu faruri bi-xenon si multiple functii de iluminare inteligenta, ce includ asistentul pentru faza lunga, iluminarea dinamica in curbe, iluminarea in viraje si distributia variabila a luminii, reglata automat in functie de conditiile actuale de drum, inclusiv cele meteorologice.
FlexRide pentru dinamica de varf - GTC cu HiPerStrut
Dinamica de conducere a variantei BiTurbo a modelului Astra a fost imbunatatita prin modificarea bucselor, reducerea garzii la sol cu ajutorul arcurilor mai rigide si o noua punte spate cu efect de ruliu minimizat.
Pe langa actualele caracteristici dinamice de conducere ale modelului Astra, clientii pot opta pentru sistemul mecatronic inteligent FlexRide de la Opel, care se adapteaza automat la conditiile de drum si ofera trei moduri de functionare: modul standard, modul "Tour" pentru o calatorie confortabila si modul "Sport" pentru un stil de conducere mai dinamic. Sistemul FlexRide special adaptat pentru varianta BiTurbo garanteaza o performanta optima in timpul conducerii si un raspuns mai prompt din partea autovehiculului.
La fel ca toate modelele GTC Astra si OPC, varianta GTC Astra BiTurbo este echipata standard cu suspensia HiPerStrut (High Performance Struts) pe puntea fata, pentru o conducere si o manevrabilitate si mai sportive. Suspensia HiPerStrut imbunatateste aderenta, sporeste puterea in viraje si reduce in mod semnificativ fenomenul de miscare violenta a volanului provocata de cuplul ridicat la acceleratia brusca, permitandu-i soferului sa se bucure din plin de performanta autovehiculului.
Pentru un nivel sporit de confort, toate modelele Astra sunt disponibile cu scaune fata ergonomice, inclusiv variantele BiTurbo. Scaunele certificate de AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V) reduc solicitarile la nivelul spatelui soferului si pasagerului din fata.
Parbrizul panoramic este o alta dotare optionala care adauga o nota premium interiorului modelelor GTC, variantele BiTurbo si OPC nefacand exceptie. Parbrizul exclusivist patentat de Opel se intinde pana la mijlocul acoperisului, soferul si pasagerii beneficiind astfel de o experienta extraordinara din punctul de vedere al perspectivei, spatiului si conducerii.
-
Jante aliaj 16 zoll marca dezent, gama dacia duster, mazda,... 1000 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
0445120007 0986435508 bosch injector daf /iveco eurocarg /new... 450 Lei
-
Vw passat 2.0 tdi /150 cp euro 6 an fab. 2015 8950 €
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco... 600 €
Grila stergator dr vw tiguan 2008-2013 100 Lei
-
Jante aliaj 17 zoll marca oxigin, gama vw, audi, seat, skoda,... 2900 Lei
Alfa-romeo giulietta 2.0 jtdm collezione aut. xenon clima... 6990 €
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
-
Macara electrica usa spate stanga mercedes-benz e-class... 200 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
3773781 5042522420 hy40v 504108310 504108308 holset turbo... 2500 Lei
-
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
Bara stabilizatoare fata, vw golf 4 (1j1) (id:449136) 176 Lei
Modul led drl far dacia duster 2018 2019 2020 2021 150 Lei
-
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen... 500 Lei
Macara electrica usa spate stanga audi a6 (2018->) [c8, 4k]... 400 Lei
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
-
Bara fata toyota verso 09/13 1032 Lei
Jante aliaj 17 zoll originale audi q5 / mercedes / vw/ seat /... 2000 Lei
Jante aliaj 16 - set alfa romeo 147 [facelift] [2004 - 2010] 750 Lei
-
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new... 2000 Lei
504047816 3598718 87803115 504082710 hx35 holset turbosuflanta... 1750 Lei
Bara spate audi a4 b8/8k s-line (facelift) an 2011 2012 2013... 700 Lei
-
Ford fiesta mca trend 5 d 2017 5500 €
00670051811 a670051811 ihi turbosuflanta alfa romeo stelivio /... 1750 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
Bmw 120 seria 1 /1.6 diesel recent adus si inmatri ro.2025 an... 31500 Lei
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
5802204204 5801527202 789499-5003s garrett turbo iveco... 5000 Lei
-
0445111143 5802846337 bosch injector iveco daily vi 2.3 750 Lei
Sh01-13700 810358-5002 810358-0002 garrett biturbo mazda 3/6... 300 €
0445010414 55253490 55243307 bosch pompa inalta presiune... 1000 Lei
-
Ceasuri bord digitale audi a4 b9 8w / a5 8w / q5 fy (virtual... 4500 Lei
42609705 3110100000000x compressor a/c chevrolet bolt ev opel... 2500 Lei
20504348 20745795 207457950 735284-5001s garrett turbosuflanta... 300 €


